Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky "O cestě na úřad z kolekce ze sbírky "O Jellymannovi G. I ,."
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 25.5.2009 (16:28:35)
další>

"O cestě na úřad

 

 

 

Jellymann G.  kráčel  ulicemi  města k  poštovnímu  úřadu. Potkal  jej přítel  v Neobvyklé  ulici, a  hned všetečně  se zeptal: „-Proč  kráčíš zrovna  tudy?“

 

Jellymann G. odpověděl: „-Kráčím  tudy  proto, že  vím, že  tato cesta  vede k  mému  cílí. -Ano,  ano, právě  z tohoto  důvodu kráčím  tudy,“ dodal  pak  spíše pro  sebe, mnouce  si zamyšleně  bradu.

 

 

 

 

Teprve  až když  přítel  zmizel za  rohem, uvědomil  si  Jellymann  G. absurditu  svého  tvrzení.

 

 

Pochopil  ...navíc, že  pošta  je  vlastně  cílem  zbytečným, a  cesta  k  pouhou  nepotřebnou  zacházkou, neboť  ke  splnění účelu  té zamýšlené návštěvy  úplně  postačovala  schránka  na zdi  opodál, která  až  nyní svou  něžnou  barvou pohladila  jeho  oči, a  které, nebýt  tohoto  zastavení , by  si asi  vůbec  nepovšimnul.

 

 

 

 


Ušetřil  si mnoho  zbytečných  kroků; -těšil  se  tedy, že  stihne  tak ještě  nyní i  část  svého zítřejšího  programu.

Ten  náskok ovšem  ukolébal jej  natolik, že  až do  večera neměl  sílu  zvednout se  od občerstvujícího  nápoje.

 

Umínil  si  alespoň, že  nebude  se již napříště  ve starém  městě zbytečně  proplétat  těmi  úzkými, klikatými  uličkami.

."



Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 25.5.2009 > Přesně jsem nepochopila, proč jsou některá slova psaná kurzívou, je to nějaký rébus, nebo jde jen o grafickou-uměleckou záležitost?
Jinak tohle by se možná dalo nazvat jakousi bajkou a převést to na dnešní život. Snažíme se ušetřit zbytečně trávený čas, a pak ho nejsme schopni užitečně využít:))))
<reagovat 
Věza (Občasný) - 27.5.2009 >
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 12 12 13 14 15 16 18 (19) 20 21 22 23 24
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter