Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky „O poctivosti I z kolekce ze sbírky "O Jellymannovi G. I ,."
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 7.12.2008 (18:20:16)
další>

O poctivosti  I

 

   Jellymann G., vycházkovým krokem procházející rušnou ulicí kolem tržnice, toho lidského mraveniště, se stal svědkem menší nehody.

 

Cílevědomý muž, uklouznuv, rozsypal svůj vak se vzácným zbožím. 

 

   V několika lidech, vidoucích neštěstí člověka, se něco zlomilo. 

 

 

 

 

   Jellymann G., jakož i mnoho dalších poctivých lidí, co jich tu spousty byly všude v okolí, mu svědomitě pomohli rozkutálené věci sesbírat; vrátily se tomu nešťastníkovi do posledního šroubečku.

  

 Ovšem ten muž nebyl nikdo jiný než Velký zločinec odnášející svůj bohatý lup do doupěte na předměstí. Asi ještě pěkně dlouho se smál pod vousy své rafinovanosti! 

   

 

 

Nikdo z těch dobrých lidí se to ale naštěstí zřejmě nikdy nedověděl, a proto pohled na tu událost zůstal v nich jednoznačný a „neposkvrněný
 

 

 

   I příště byli ochotni nezištně pomoci. 
 

 

.“



Poznámky k tomuto příspěvku
dr. Wojtek (Občasný) - 8.12.2008 > - JIZ JSEM SE PTAL- proc ho sem nedavas vicVIC ?
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
sartre2 (Stálý) - 11.12.2008 > příště napiš jenom jedno slovo...
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 15.12.2008 > sartre2> "... -jasně, TO BY BYLO velice dobré ... (( -ještě "lepší " je ovšem dostat se do stavu, kdy již nepotřebujeme VŮBEC "používat" slov... )); -apropo, nemohl by jste uvést nějaký příklad...? -Díky předem.


."
<reagovat 
anae (Občasný) - 7.12.2008 > jelímánci to už tak dělají :-) .. to mě nikdy nenapadlo při pomoci druhému, vlastně ano, když dávám žebrajícímu .. který je možná bohatší než já
Body: 5
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 15.12.2008 > anae> "... -jo, ale tohle je muž "jelly..." -tedy "TVárný,","rosolovitý" doslova v překladu (( -což ale, samozřejmě, konkretně Vaám asi překládat nemusím... )), prostě člověk vyvíjející se...; -a jako takový to možná v nějakém tom "druhém či třetím" "díle -souboru povídek" dotáhne i někam dál,"vejš"... -"blíže k Bohu",; -"mimo jiné" ... :-)).

."


."
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 12 12 13 14 15 16 18 19 20 21 22 23 24
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter