Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci najt strít z kolekce Okolí
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 8.10.2009 (00:32:04)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 2.10.2009 > sem tam zapomenul dopsat. Dyby ste udělali tři kroky vzad a bez otáčení pět kroků doprava, dojdete tam, odkud jsem vyšel. Ano, z hospody...ale ta smutná, temná strít mě prostě přinutila vyndat aparát a zkusit to...a to je výsledek...
<reagovat 
Věza (Občasný) - 8.10.2009 > pěkný večerní snímek
Body: 5
<reagovat 
jaxxana (Občasný) - 8.10.2009 > nic s tím nedělej mě by stačilo to zelený okolo dát pryč
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 8.10.2009 > Milá Janehe, díky za postřeh,ale musím ti sdělit jednu zásadní věc. Já totiž nevím, jak se to dělá....klidně bych to jinak zkusil:-) Hezký den...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.10.2009 > sadaf> Haha, kdybych to uměla, udělám to sama a nehecuju tebe. A místo focení bych malovala akvarely. Jenže z této umělecké činnosti zvládnu jen první část - zakoupení akvarelových barev a papírů. To je část sice nutná, ale nikoli postačující :)

<reagovat 
Janahe (Občasný) - 8.10.2009 > Líbilo  by se mi to v akvarelové podobě. Nechceš to zkusit? Ta ulice je pro akvarel jako dělaná.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 8.10.2009 > Janahe> s tak neosobním a povšechným prostředím si poradí jen kropící vůz a oranžové vesty, akvarel neakvarel
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 8.10.2009 > Buran> Náhodou... Neosobní prostředí se rozmaže, tím ztratí svou naléhavost. Oranžové vesty by se hodily, to zase jo. Zkusila jsem to zakvarelovat v počítači - sice to není přesně to, co jsem měla na mysli, ale trochu se to tomu podobá. Počítač si totiž dělá akvarel do značné míry po svém, jak něco trošku změním, nabídne jiný obraz a ten původní já už nikdy netrefím. Takže nakonec mě to upravování přestane bavit a nechám počítač vyhrát.


<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 8.10.2009 > Janahe> Jistě, ale k tomu musí být umělec, a to pan sadaf není - a ne náhodou, ale zcela určitě - jinak by tady byl akvarel, a ne podřadná fotografie. Buran je zlý, protože napsal to, co si myslí a co zná.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 9.10.2009 > Ty jo, koukám Janahe, jak jsi to ještě hodila do akvarel, to nevypadá vůbec špatně:-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 9.10.2009 > Buran není zlý, Buran je upřímný a to je veliký rozdíl. Víš Burane, ono to dnes v době digitální fotografie není jednoduché. Protože už nestačí fotit, ale též dobře zvládat práci na počítači,což mi zatím moc nejde, to je jedna věc a druhá, mojí parketou není totiž focení, po létech focení na klasickej film jsem přešel na digi, opustil jsem na čas psaní a učím se. Čímž chci říci, že tvá slova neberu jako ošklivá, nýbržto jako slova , která mě dokáží někam posunout. A proto díky za ně. Hezký den:-)
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 9.10.2009 > sadaf> Tak tady se musím taky ozvat...
Kde furt všichni chodíte na to, že je to dnes o tom umět na počítači? Jasně, počítač umožňuje od jednoduchých retuší a úprav na bázi jas/kontrast/křivky až po totální "vyomalovánkování" původní fotky (ještě v kombinaci s raw formátem atd...), ale co chceš prznit ve photoshopu, když máš jako vstup fotku, která je o ničem. Navíc naučit se ty nejzákladnější úpravy (jas, kontrast, ořez), který ti v drtivé většině případů stačí, zase tolik námahy nestojí. Takže naopak bych řekl, že dnes, kdy si digitálem cvaká úplně každej, je to o tom focení víc než kdy jindy...
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 9.10.2009 > sempull tampush> - někdo ale může cvakat kadencí 666 snímků / minuta, a stejně je mu to hovno plátno.
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 9.10.2009 > Buran> :)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 9.10.2009 > "

."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 9.10.2009 >

Janahe, tak to je bomba!!!

Byla bys tak hodná, a napsal mi, jak se tohle dělá?

Hezký den a díky:-)


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.10.2009 > sadaf> To se dělá různě, ti schopní to dělají štětcem a akvarelovými barvami, my neschopní využíváme nějaký program, já kupříkladu Corel. Tam si nastavuješ různé možnosti (jako zrnitost, množství vody apod.) a počítač ti ukazuje, co z toho vyleze.
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 9.10.2009 > Janahe> Vyleze z toho jedna velká zrada - pokud něco dělat špatně, tak jedině vlastní, a po svém - tedy, dokud nebudou počítače, které se učí z vlastních chyb - protože - dokonalost počítače je v tom, že Vám jednu hloupost předvede i stokrát - dokud ten krysař s myší u skla neuzná, že moudřejší vždy ustoupí. (vážný vtip)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 9.10.2009 > Buran> No vždyť jo. Proto mě to taky neuspokojuje a proto jsem to taky velmi brzy přestala dělat.
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 10.10.2009 >

sempulle, řeknu ti jednu věc. Fotíval jsem dříve na kinofilm, a to tak, že velmi. Teď to zkouším z digitálem a řeknu ti po pravdě, jsem z toho zatím takový nějaký rozpačitý...U klasiky jsem si uměl všechno nastavit ručně, u digi tápu. Snad jen zatím. Ale opět musím podotknout, že ten PC je pro mě něco navíc, s čímž jsem dříve nepracoval (neboť v té době mělo PC jen horních 10 tisíc) a je pravda, že člověk než něco cvaknul, dával si opravdu pozor na všechna kritéria, neboť v té době stál třeba takový Kodak 400 skoro tři sta korun.

Čímž chci mimo jiné říci, že se pořád digi učím a fakt jsem netušil, jak dlouhá to cesta je a ještě bude.

Ale díky, tvoje postřehy a rady mě fakt hodně dávají. Hezký den:-)


<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 11.10.2009 > sadaf> 

"... -SADAfe, jako by jsi mi mluvil z duše... -alespoň co se prvé části Tvé poznámky týče... -nejlepší fotky jsem snad

 

 dělal, ještě když jsem jako "odrostlejší" dítě  fotíval s otcovým "L'jubitělem", kde jsem si také musel "všechno sám nastavit..." ...-a kdy opravdu člověk musel pečlivě počítat, kolik že ještě např. z "12-ti okénkového filmu" mu ještě zbývá... ... -a já měl ten ..."dar", že jsem -alespoň tedy většinou -to zrovna tak nějak, spíše intuitivně, "nastavoval" -a pak ovšem i  "zmáčknul", víceméně "správně"  ... -Ještě ... "nadprůměrné kvality" "ve výsledcích" jsem pak snad ještě dosahoval na přelomu 80. a 90. let,  a především pak v prvé pol. let 90-tých, kdy jsem byl alespoň, řekněme, na "úrovni" okresu, považován za "dobrého" fotografa...,; ... -měl jsem dokonce i nějaké relativně "značně kladně" hodnocené samostatné výstavy... -etc. . -S nástupem "digitálů" mne ovšem ..."tento obor (( ...-jako "umělecká" činnost ... ))" přestal "bavit" téměř úplně... -nejen že od té doby "již fotí" "téměř" každý, ale navíc mnohé "nedokonalosti" fota, které si "ten kdo" "sám" "zaviní", může "ještě dodatečně" "opravit" v nějakém poč. "SW" ...; ... :-)).   

."


<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 12.10.2009 > sadaf> No ono by to tvoje zmatení mohlo plynout i z toho, že - a teď budu hádat:
na film jsi fotil nějakým manuálním foťákem (smena? zenit, practica?) a na digi máš automat - spousta pičičandiček někde zahrabaná v menu, většina věcí jede nějak na režim autopilot (a v řadě případů špatně - vždycky mě baví, když mi lidi ukazujou svoje imprese na režim "noční scéna"), opravdovej manuální režim tam ani není a pokud je, zase je to přes ta menu porod nastavit. Tohle jsem sám zažíval se svým prvním digitálem (ultrazoom od Olympusu). Ideální v tomhle případě je koupit si nějakej pokročilej "kompakt" (Panasonic na tohle míval řadu FZ10/20/50, dneska řadu GH s výměnnýma objektivama, Fujifilm tuším 8000 a 9000 nebo tak nějak, Canon řadu "G" atp...) s víceméně ovládáním opravdovýho foťáku, nebo zrcadlo - tzn. samostatný nastavování času/clony přes rollery, ovládání na jedno/dvě tlačítka (případně tlačítko + roller) místo lezení někde do 6té podpoložky v menu, pokud možno taky ostřící a zoomovací prstenec. Pak možná zjistíš, že to oproti filmu zase takovej rozdíl není - mě v tomhle zachránilo to zrcadlo (i když jsem se tím zase hodně uvázal k tomu počítači - jenže já jsem puntíčkář a hračička v jednom, no, vím, že to není nutný), jinak už bych se na focení digitálem musel dávno vykašlat...
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 12.10.2009 > sempull tampush> ...a to, že fotky z digitálu jsou oproti filmu stejně tak nějak o ničem, jsem tu úmyslně nerozváděl :)
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 13.10.2009 > temnota v temnotě jiné
Body: 5
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 13.10.2009 > Vracím se ke kinofilmu...až teda našetřím nějakou kačku:-) Dík, a hezký den :-)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 13.10.2009 > Naprostej souhlas, já jsem míval Nikona F6 a Canona A1, ale vzhledem k rozvodovému řízení jsem musel oba prodat, blbec jsem, moh sem tehdá radši prodat auto....asi zajdu někam do bazaru a pořídím si kinofilm, nějak mě fakt to digi začíná srát...díky za rozbřesknutí :-)))
<reagovat 
 sempull tampush (Občasný) - 13.10.2009 > sadaf> "já jsem míval Nikona F6"
...ty máš takovou kliku, že tě nemám po ruce... no ale holt žencký, oškubou tě o poslední halíř, to jediný beru jako polehčující okolnost, žes ho dal z domu :)
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 14.10.2009 > sempulle, díky za solidaritu...my nebudem, foťáky budou. Cca za tejden budu mít cestu do Práglu, tak tam orientačně woběhnu nějaký bazary i když zatím kupovat nebudu. Nejni před svátkama moc patron a hlavně sem slíbil mladšímu synkovi notes. Ještě jednou díky a šéne den :-)
<reagovat 
canamen (Občasný) - 18.11.2009 > )
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 3 4 5 6 7 9 10 11 12 14 15 16 17 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 (56) 57 58 59 60 61 62 63 65 66 67 69 70 72 73 74 75 77 78 79 80 81 82 83 84 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 106 107 108 109 110 111
112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 125 126 127 128 129 130 131 132 133 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 156 158 159 161 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 180 181 182 183 185 185 186 187 188 189 190 192 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 211 214 215 216 217 218 219 220 222 223 224 225 226 227 229 230 231 232 233 234 235 236 237 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 278 279 283 284 285 286 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter