Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Vrbice z kolekce Okolí
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 22.8.2013 (18:50:22)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
lada34 (Občasný) - 22.8.2013 > Jo dobré. Možná to mohlo být i barevné.
Doporučil 
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 22.8.2013 > Lado34, díky, barvu jsem nedával, přijde mi to v BW takové dynamičtější...
<reagovat 
Thumb (Občasný) - 22.8.2013 > Zdravím tě,
foto není špatné..já bych zkusil dlouhou expozici..nebe by dostalo více na dramatičnosti. Ještě bych zkusil dát přechodový filtr na ty mraky, aby dostali trochu kontrastu, ale nevím..možná kecám kraviny-chtělo by to vyzkoušet..když máš čas a fotíš nepohyblivé věci, tak zkus experimentovat.
Měj se
<reagovat 
 Thumb (Občasný) - 22.8.2013 > Thumb> jo..možná, že ty mraky jsou s kontrastem v pořádku..záleží jak mám naklopenou obrazovku..u ntb nikdy nevim jak na to koukat :D
<reagovat 
Čtenář - 22.8.2013 > Kdo je autorem?
Plagiátor Sadaf?
Nebo někdo jiný?
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 22.8.2013 > čtenář> degene anonymní, vy jste opravdu všichni elitní výkvět národa!!!! Ale jak proti vám bojovat?
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2013 > sadaf> Jeden nápad bych měl: nekrást!
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 22.8.2013 > čtenář> čtenáři, čtenáři...

Ty jsi prostě blb, proti kterým je nutno bojovat,a to všemi prostředky...
Nebudu ti tady vysvětlovat nic, protože tvůj mozeček by to stejně nepobral, takže vyliž mi pozadí a měj se krásně, to ti fakt z celého srdce přeju :-)

Saša K.
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2013 > sadaf> Tak pravil zloděj, Alexander Kameš z Kladna. Jak důvěryhodné!
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 22.8.2013 > čtenář> Díky za info, a brzy se těš ! :-)
Máš mne v patách, kripílku...!
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2013 > sadaf> Zloděj vyhrožuje! Ty nemáš sebeúctu, nic. Ani stud, ani hrdost...
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 22.8.2013 > čtenář> Na rozdíl od tebe mám jméno, adresu, tel. číslo atd. Na rozdíl od tebe debílku, já mám všechno k normální komunikaci, ano, udělal jsem chybu s cizí fotkou, nejsem na to hrdý, ale co mi ANONYM jako ty může vyčítat???
Stáhni se tam, kam patříš!!!!
Tady an té internetové dálnici si díky mé NEANONYMITY můžeš o mě zjistit co chceš...
A halvně, zkus nějakého odb(p)orníka, který tě zbaví tvých komplexů....
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2013 > sadaf> Dostavas riadne na prdel.
Ale mozes si za to sam, pretoze vyhlasujes zbytocne vojny a este kradnutou fotkou. U nas sa hovori: Kto seje vietor, zne burku. Ale kazda burka sa casom upokoji...
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 22.8.2013 > čtenář> Neupokojí.... Ano, udělal jsem chybu cizí fotkou, ale boj proti anonymům nikdy, NIKDY nevzdám. A je mi jedno, kyd to ti, jako ty teď, pochopí....
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2013 > sadaf> Myslim Sadaf, ze si sa vobec nepoucil... Chybu si si priznal az po tyzdni a dovtedy si nechal svojich priatelov, aby ta v dobrej viere obhajovali napriek jednoznacnym faktom. Vazne by som tvojim priatelom byt nechcel.

Namiesto toho, aby si si vstupil do svedomia a urobil, co treba, duchas to ohna a divis sa, ze hori...
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 22.8.2013 > čtenář> Méně chápavým...

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

to nejsou óčka, to jsou malé nuly, kteroužto jsi ty pro mě...

A hlavně se neboj, všechno řádně rozjedu až příští týden...

A možná už vím i tvoje jméno :-)
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2013 > sadaf> Pokojne sa o meno podel, ak to je to jedine, co ti pride teraz dolezite.

Ja by som sa na tvojom mieste jednoducho iba ospravedlnil. To by urcite odradilo anonymov od tvojho bombardovania. A k anonymom: Sice nevyberavym ale ucinnym sposobom vniesli svetlo do "pripadu".

Ty sa zamysli, preco ti trvalo tyzden zaujat chlapsky postoj k veci. Mna osobne najviac sklamalo, co si tu predvadzal cely posledny tyzden. To, ze si zneuzil cudziu fotku uviedol ju pod nazvom Pobleje (cim si znevazil pracu jej skutocneho autora) a sprostym sposobom vyprovokoval anonymov k reakcii by som este nejako predychal. Hranie sa na nevinneho cely jeden tyzden ma ale rozcarovalo najviac. Dobru noc.
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 22.8.2013 > čtenář> Nejsem nevinný....Jsem vinný...ale moje další reakce budou později, děkuji...
<reagovat 
Čtenář - 23.8.2013 > Pre mna tato zalezitost zhasla. Ospravedlnujem sa za "bocne skody", ktore zial az tak bocne neboli. Frontalny utok sa tymto konci. Vitaz je zaroven porazenym a porazeny vitazom. Priznanie dosiahnute zial za pouzitia velmi krajnych prostriedkov. Naprava snad na obzore...
<reagovat 
vilma999 (Občasný) - 23.8.2013 >
Body: 5
<reagovat 
kranad=fernet (Občasný) - 23.8.2013 > Ahojte všichni, které to zajímá.

Především nemám rád anonymy také, v pekle na Síti se setkáš s takovou spoustou anonymní špíny, hnusu a nejhorších výplodů, které vůbec člověk může udělat, že "haňba plut", jako plivat pro Nemoraváky. Tolik obecně.

Totem? Zde je to dost komické: všichni "anonymové", s nimiž jsem měl "problém" se časem tak odkopali, že bych mohl jmenovat. Ale to neudělám, protože jednak se provařili sami a to na několika serverech a jsou za filcky, nebo už s nimi problém nemám a jakmile jsem zjistil jejich totožnost, pochopil (trochu) i jejich motivy pro anonymní reakce. Což bývá většinou úsměvné (ve světle opravdových hnusů). Třetí kategorií jsou anonymové, kteří pro toto svoje vystupování mají DOBRÝ důvod. Nedovedu si představit, že bych v některé reakci pod svým dílem mezi řádky četl: "nezištně ti radí F. X. Šalda". Bylo by to fajn, ale dotyčný kritik dává pak všanc svou objektivitu, elektroničtí ohaři jsou všude a takový profesor, který se tím živí, by pak opravdu mohl mít PROBLÉM. Otázkou zůstává, proč by se takový nemohl schovávat ve slabinách Totemu za nekonečnými nicky, jako to dělají mnozí zdejší "neanonymové" s mnoha alter.

Z čehož vyplývá: kdo je vlasně anonym? Když podle dikce člověka, který zde opakovaně píše, že vede křížovou válku za pravé umění a že mi "otec cpal každý den svůj tlustý klacek do prdele" a on mi táta za pár týdnů zemře, poznám o koho že jde, pak takovému "anonymovi" budu zase neanonymně klidně vyhrožovat smrtí, protože na Síti na tom až tak úplně nesejde, že? Nebo ano? A jak to řeší legislativa a pravidla serverů?

Podobnost se skutečnými nicky a případy zde, na Totemu, je jen a pouze shodou vyšších okolností čistě náhodná, jak prostí jistě ví......
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > kranad> ahoj, přiznám se, že netuším, jak řeší pravidla serveru anonymní příspěvky v diskuzi, ale předpokládám, že s nimi nemají problém... jinak by bylo přece možné je snadno zablokovat... co ale vím je, že česká legislativa povoluje použití fotografií pro osobní a soukromé účely a jakékoliv veřejné užití cizí fotografie bez svolení jejího autora či jiného držitele autorských práv k předmětné fotografii (např. vyvěšení fotky na osobní blog, profil na sociální síti apod., samozřejmě včetně komerčního), je trestné... jestliže tedy sadaf krade fotografie a dokonce je vydává za své, dopouští se trestného činu, jednoduše řečeno, je to zloděj... fascinuje mě, že dotyčnou fotografii doposud nestáhnul a neomluvil se veřejně za své zlodějské manýry, to by bylo to nejmenší, co by mohl udělat... že sprostými útoky a výhrůžkami atakuje každého, kdo jeho krádež zmíní je docela absurdní a lidově řečeno na pár facek... na každém normálním serveru by samozřejmě za kriminální chování dostal ban... takže asi tak...
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 23.8.2013 > Periskop> Ahoj,
omluvu chystám na příští týden, to je jedna věc. Koleje jsou jediným snímkem, který jsem si kdy vypůjčil, a prostě mi nenapadlo, že z toho bude takový rozruch.
Příspěvek jsem nevymazal a nevymažu, protože je jistým článkem mojí historie zde a hlavně bych to bral jako svůj útěk před vlastní blbostí a nezodpovědností.
Možná jsi ani nezaregistroval, že sprostými útoky a výhružkami neatakuji každého, ale jenom anonymní diletanty, takže se to tebe vůbec netýká.
Zatím jsem se ve zprávách omluvil každému, kdo našel odvahu se podepsat.

Měj se, Saša
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > sadaf> myslím, že jsem se vyjádřil jasně, snímek kolejí sis nevypůjčil, ukradl jsi ho, to je zásadní rozdíl... že tě nenapadlo, že z toho bude takový rozruch? nojo, dokonce i v téhle dokurvené zemi jsou ještě lidé kteří, na rozdíl od tebe a tvých kamarádů, nepovažují zlodějnu za něco běžného a tolerovatelného... je mi z tebe a tvých výmluv vážně na blití!
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 23.8.2013 > Periskop> Souhlasím s tebou, ale ještě jednou!
Tvých názorů si budu vždy vážit, protože ( i když s tebou někdy nesouhlasím ) nejsi ANONYM!!!
Sakra, co je na tom tak nepochopitelného!!
Ano, udělal jsem chybu,a velkou CHYBU!!!,a to tedy znamená, že jsem ten nejhorší???
To snad ne!!!
<reagovat 
Marten (Občasný) - 23.8.2013 >
Body: 5
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 23.8.2013 > Saso,napisu ti to asi takhle,zastal jsem se te,pak jsem sve prispevky rychle vymazal,PROC???
Nikdy by mne ve snu nenapadlo,ze je nekdo tohohle schopnej,posuzuji to podle sebe.Proc-nebot toho nejsem schopnej nekomu vzit fotku,ani na mne nesedlo nikdy pokuseni.Proc -asi jsem naivni v tomhle posahanym svete.

Jinak jsem rad,ze vystava v Thunder Bay je za mnou a uz nikdy jinou delat pro Cechy delat nebudu,jedine Klasickou fotografii s negativem a datem vyfoceni a jina zabezpeceni.

JSEM HLUBOCE ZKLAMAN !!!
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.8.2013 >

...jsem rovněž velmi rozčarovaná....., až po týdnu "přiznat barvu", ať už byly důvody jakékoliv......, jsou pokřivené..., spolu s nekončícími nenávistnými útoky na "nějakého anonyma"...., který tak tvrdošíjně stál za svým, že nešlo se nad tím nepozastavit.....

Co "rozjedeš příští týden" snad ani už nebudu číst....Měl jsi přese všechno stálou důvěru mnohých, a naložil jsi s ní takto....Schovávat se podobným způsobem "za boj proti anonymům" je chabá obrana s podivnou logikou.....Jako na poušti, kde jeden vypije poslední společné zásoby vody s argumentem..."protože jsem měl větší žízeň"...Je to samozřejmě velká nadsázka, tady nejde o život, jen o pouhou slušnost, a to není vůbec málo....No, každá bouřka se jednou přežene někam jinam....., kde nadělá další škody..., zatímco zde se už začalo dle možností uklízet.....


<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 23.8.2013 > Mima> Ahoj Mimo,

to, co rozjedu příští týden si klidně přečti, dám na radu jednoho z mých virtuálních diváků a provedu přesně to, co mi napsal.
Pracuji na tom a ještě nějaký čas pracovat budu.
Měj se krásně a užij si posledních pár dní blahodárného léta...

Saša
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.8.2013 > sadaf> ...nevím, co "rozjedeš" příští týden...... Pokud se tomu stane v podobném duchu, jako doteď, nevymotáš se nikdy ze sítě vlastnoručně upletené....Nevím také, nač potřebuješ poradce, když stačí prosté a jednoduché zdůvodnění, PROČ jsi publikoval cizí fotku pod svým nickem, a PROČ trvalo tak dlouho, než jsi "chybu" velmi laxně připustil.... A boj s anonymy obecně si veď po jiné koleji, když už nemůžeš jinak...Nevím ale stejně, k čemu Ti to bude....., ledaže bys přistoupil na pravidla hry, kterou sám neuznáváš..., a která i s Tebou i bez Tebe nikdy neskončí... Mě ostatně nevadí, když si někdo hojí komplexy na můj účet....., ignoruju to, ale když z anonymního negativního komentáře "vyčtu" něco, co mi je ku prospěchu,... proč ne?.....Ale když některé konkrétní zdejší stálé "nicky" , skryté "údajně" pod anonymními přezdívkami... ,veřejně, nejen pouze podezřívavě, ale úplně adresně označíš za "pachatele",...., to by mi teda opravdu ještě víc zvedlo adrenalin, být jimi....., i když se možná mýlím... Každý "utrpí" v životě mnohé porážky, jen abys to všechno "nepřetrpěl", "nepřechodil" jako chřipku..., to by už došla  trpělivost všem...., i těm, které ještě stále považuješ za své přátele....Tak už se "nebuj", a řízni do toho....., přebolí, a vyčistí se vzduch....., sakra, chlape....
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 23.8.2013 > Mima> Díky za tvá slova, a neboj se, po nedli je to tady...v duchu pokorném
A proč až po neděli?
Víš, musím dělat i něco obživitelného,a to mi tak trošku ubírá na čase :-)

Krásný víkend, Saša...
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.8.2013 > sadaf> ...víkend budu mít tvrdě pracovní, není to zvláštnost, že něčím se člověk živit musí....No, tak jsem zvědavá na tu dlouho odkládanou pokoru.....
<reagovat 
karkulek (Občasný) - 24.8.2013 > možná že se budu zdát otravným ale stále jsem nepochopil v čem spočívá tvůj boj proti anonymům......prozatím vidím dva výsledky......že se registrovaní spojili s anonymy proti tobě.....a že teď nemám moc chuť hodnotit tvé příspěvky.......to měl být ten výsledek?......
<reagovat 
borekdog (Občasný) - 28.8.2013 > je streda a ono "hovno ,hovno ,zlata rybko"
Presne ,jak pise Periskop,je to v prdeli,a to nejsem sprostej.
"Rozjel jsi to opravdu hezky ,saso.Vsichni ti mooooc dekujem,jinak nemam uz slov
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 28.8.2013 > Sašo, hluboce jsi mne zasáhl a zklamal. Jak si vůbec opovažuješ tomu anonymu nadávat a bojovat proti němu? vždyť ten anonym mluvil pravdu a šel tvrdě po ní. a kdyby na to nepřišel a nešel po tobě, tak ty si tady vesele publikuješ třeba další "ukradnuté" fotografie, poněvadž ti to prošlo. a z nás děláš naprosté kretény. A jedno opravdu nenávidím, když ze mě někdo dělá kreténa!
To co tady rozjedeš na doporučení svého virtuálního kamaráda je asi všem naprosto u prdele! Opravdu si myslíš, že ti ještě někdo uvěří? Že má někdo chuť vůbec číst tvé slova? proč by to proboha někdo dělal? Jsi slaboch, jak vůbec můžeš uložit cizí fotku, pak ji uveřejnit a ještě tvrdit, že ty nic, že sis ji jen půjčil?
Je mi k špatně z takových lidí, jak jsi ty!
<reagovat 
 Periskop (Občasný) - 28.8.2013 > mmiiaa> holka zlatá, nerozjel nic, jeho nohsled vytáhl půl roku staré bradavky a totem je v prdeli... ale samozřejmě nejenom totem, celá česká společnost, jejímiž leadry se stávají zmrdi bez vzdělání, talentu a morálky... situace na totemu je prostě jenom odrazem stavu společnosti, který je více než tristní...
<reagovat 
 Čtenář - 28.8.2013 > mmiiaa> Mam len technicku: Prosim nenazyvaj ma jeho kamaratom. Niekto, kto mi sproste nadava kvoli pravde, nim nemoze byt. Nehovoriac o samotnej kradezi. Ospravedlnenie mi pride ako minimalny zaklad dobrej vychovy, ale malo k nemu dojst bez toho, aby som mu to odporucal. Mala to byt samozrejmost!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 29.8.2013 > čtenář> kamarádem jsem nazvala toho, kdo mu radí, jak nám to má tento týden ukázat. tebe, anonyme, jsem kamarádem rozhodně nenazvala. pokud vím, tak jsem napsala, jak si dovoluje bojovat proti anonymu, který nám odkryl pravdu.
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 29.8.2013 > Periskop> Milý zlatý periskope, Totem je v prdeli již několik let. Myslím, že tento případ, tomu uveřejňování sraček a opěvování, jak jsou ty sračky krásné a focené od srdíčka, jen nasadil korunu.
a kde teď jsou ty nicky, které si zde hladí svá nepublikovatelná díla? mlčí? no jasně. vůbec bych se nedivila, kdyby ještě Sašovi v téhle odporné věci fandili.
<reagovat 
 Čtenář - 29.8.2013 > mmiiaa> A ten isty, co mu poradil ospravedlnenie, ho aj k tomu priznaniu donutil. Rozhodne z kamaratstva som na neho netlacil a ani z kamaratstva mu ospravedlnenie neradim. Je to jeho skurvena povinnost.
<reagovat 
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 3.10.2013 >
Body: 1
<reagovat 
Janie (Občasný) - 15.11.2013 > povedené (myslím foto, nevím co se tu děje a raději nečtu..)
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 3 4 5 6 7 9 10 11 12 14 15 16 17 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 65 66 67 69 70 72 73 74 75 77 78 79 80 81 82 83 84 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 106 107 108 109 110 111
112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 125 126 127 128 129 130 131 132 133 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 156 158 159 161 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 180 181 182 183 185 185 186 187 188 189 190 192 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 211 214 215 216 217 218 219 220 222 223 224 225 226 227 229 230 231 232 233 234 235 236 237 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 278 279 283 284 285 286 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 (311) 312 313 314 315
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter