Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Blue dreams´ z kolekce Okolí
Autor: sadaf (Občasný) - publikováno 19.8.2013 (19:24:21)
následující v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
sadaf (Občasný) - 19.8.2013 > Jasně, já zase nepřijímám sračky od anonyma.
Že máš IQ tykve, to je tvůj boj...
Číslo na mě máš, můžeš se kdykoliv ozvat....


od teď jsem už jenom na telefonu

Saša
<reagovat 
Čtenář - 19.8.2013 > bud kde len chces, aj tak si len sprosty zlodej, ktory nema ani stipku sebaucty
<reagovat 
Čtenář - 19.8.2013 > svina zlodejska
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 19.8.2013 > čtenář> A O5 anonym...slejzete se někde v prdelních údolích!

Díky
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2013 > sadaf> odporucania od zlodeja neprijmam, zalez do diery a neotravuj srackami
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 19.8.2013 > čtenář> Aha!
Takže ty se jenom schováváš, píšeš tady něco ve smyslu, že od zloděje nechceš doporučení :-)
To tedy znamená, že jsi tady normálně neanonymní, ale svoje vyblitiny dáváš jako anonym?
Nevím kdo jsi, zjistím si to, ale tvoje chování je vrcholem debility!!!

Měj se
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2013 > sadaf> kradnutie fotiek je vrcholom debility
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 19.8.2013 > čtenář> Takže, milý kreténku :-)
Buď jsi Mashine, Marod, Wizigot nebo Karhaj.
Ani v jednom případě se mi tomu nechce věřit, ale je to tak...
Což mne mrzí...
Face to Face?
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 19.8.2013 > čtenář> P.S. Mě hlavně mrzí, že se nikdo nedokáže podepsat a přiznat!!!
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2013 > sadaf> opakujem este raz: zlodej ma drzat picu a zaliezt do diery kam patri
<reagovat 
 Karhaj(Sinner) (Občasný) - 19.8.2013 > sadaf> Alebo nikto zo spominanych.
Prosim vykasli sa na prezentovanie cudzich fotiek a rozne vejny, ktore vedu len k tomu, ze sa zhorsuje tvorive prostredie a doveryhodnost autorov.
Zvlastne je, ze skor veris anonymovi, ze je jeden z Tebou doporucovanych ako miestnym uzivatelom..
Opat budem komentovat az Tvoje prace, ako som sa vyjadril davnejsie, anonymovia mi viackrat pomohli a som proti ich vyluceniu z miestnej komunity.
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 19.8.2013 > čtenář> No ty jsi kretén rozměrů přímo nevídaných!!!!

Twe, takhle jsem se fakt dlouho nepobavil. Debilismus tvého zrna hraničí až s fanatismem :-)
Jasně!!!
sadaf je kretén, jdeme proti němu :-)
Klidně mne prozvoň, já ti zavolám!
702 445 377
předvolbu si zjisti ubožáku sám, ale budu na founu tak max. jednu hodinu...
<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2013 > sadaf> uboziakom je zlodej fotiek
<reagovat 
 sadaf (Občasný) - 19.8.2013 > čtenář> nic jsi nepochopil (a), tak drž píču

<reagovat 
 Čtenář - 19.8.2013 > sadaf> este raz: odporucania od zlodeja neprijmam
<reagovat 
Marod (Občasný) - 20.8.2013 > Ani mi tě už není líto.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 21.8.2013 >

...mně ty bojůvky naměstnané až k prasknutí momentálně k nicku jednoho autora fakt už dost serou......Nic sice netrvá věčně, ale odvolávat se na možnosti redakce zřejmě nemá smysl....Proč se někdo tak vehementně a primitivně opakuje, aby "zazdil" jednoho konkrétního autora?....Kdo věří, ať tam přímo běží....., a zjistí...Já nikam nepoběžím, budu se dále vyjadřovat k tomu, co autor příspěvkem nabízí, nebudu pátrat v doporučovaných odkazech po možném plagiátorství....A mrzí mně, že stáhli krovky mnozí, co se běžně k sadafovým příspěvkům volně vyjadřovali, a zaleklí  případným problémem mlčí jak ryba. Konečně tedy k aktuálnímu příspěvku...Pro mne nádhera, odraz na hladině, světelný efekt zvláštní doztracena, uložím si to, i bych si to ráda vytiskla a doma pověsila. Kéž by se další případná konfrontace nepřátelských stran odehrála přes zmíněný nabízený mobilní kontakt...Totemu by se trochu ulevilo..... 


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 21.8.2013 > Mima> To nie je mozne plagiatorstvo ale iste. Je smutne, ze aj ked fakty nepustia, tak sa najde stale niekto s relativizujucimi kecami. Ubohych hajzlov, ktori potrebuju kradnut fotky totem nikdy nepotreboval... Je toto vobec jeho fotka? Myslis, ze mam chut pri kazdej zlodejov fotke overovat jej pravost?


<reagovat 
 Mima (Občasný) - 22.8.2013 > čtenář> ..."relativizující kecy" jsou jedním ze způsobů, jak nahlížet na cokoliv....Žádné ověřování není nikdy stoprocentně ve výsledku pravdivé..., a málokterý soud je spravedlivý... Taky se dá podívat problému "na zoubek", a najít nenávratně vykotlaný zub....Až definitivně uhnije, a po něm další, kompletní protéza vše napraví, a svítí "pravděpodobně" další dlouhá léta...Poslouží ale významně, pevně umístěná lepidlem, a úsměv nemusí vůbec působit falešně, když je proč upřímně se zasmát...nebo zuby cenit...Hlavně, když chutná.....Mnozí majitelé zubních náhrad si jídlo paradoxně nejlépe užijí, když protézu pro tu chvíli dají do skleničky...Ale když přijde na komunikaci, neobejdou se bez nich "beze ztráty bodů"...Nedá mi to, podívám se na jeden z předešlých důkazních odkazů, i když se mi vůbec nechce..., a nevím, o jaké hrátky se zde v poslední době jedná..., jen je mi z toho nedobře, a je mi líto ztraceného času .....
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2013 > Mima> Sadaf sa uz k ukradzutiu tejto fotky: http://www.totem.cz/enda.php?a=314649 priznal. Trvalo mu to cely tyzden...
<reagovat 
 Čtenář - 22.8.2013 > Mima> Tu si mozes precitat jeho "lutost": http://www.totem.cz/enda.php?a=314836
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.8.2013 > čtenář> ...vím, četla jsem všechno......, zdá se, že potřebuje nějakého zdejšího "poradce na omluvu"..., což může přinést jiný pohled na věc a nějaké kloudné vysvětlení..., nebo také nemusí...., snad jen, že slovník bude umírněnější, což samo o sobě nic neznamená, pokud nepůjde o zásadní změnu postoje.....Nechci nic předjímat, ale odvracení pozornosti opět k obecnému problému čtenářů-anonymů není pro mne očekávaná odpověď...., ani dalšími vulgaritami z jakékoliv strany se nebudu dále zabývat, na to je mi líto vynakládat zbytečně energii...       
<reagovat 
 Čtenář - 23.8.2013 > Mima> Ja sa obavam, ze to nebude ospravedlnenie, iba dalsie pokracovanie jeho "svatej vojny" proti anonymom, ale tentokrat bezo mna. Pre mna uhananie Sadafa s narazkami na kradez skoncili v momente, ked "mrtva ryba" konecne prehovorila a zaujala stanovisko. Cisty gentlemansky sposob, ako demaskovat pravdu som zial nevidel, pretoze Sadaf spoliehal na slepu vernost priatelstva a odmietal zaujat akykolvek postoj. V konecnom dosledku ale nie je nad cim jasat, dopracovat sa k pravde sposobom, ze pritlacim niekoho k muru, je smutne.

Nespochybnitelna pravda je teda von, terajsi totem sa z toho urcite nepouci a ocistne mechanizmy z minula su uz iba spomienkou.
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 23.8.2013 > čtenář> ....JE to smutné...., ale nejeden se možná případně i poučí..., nebo to naopak přímo zákonitě spustí vodopád provokací, "aby byla zábava"...., aby "bylo rušno"....,protože ani toho tady teď moc není..., odešla spousta vynikajících a velmi dobrých autorů...Očistné mechanizmy doufám budou fungovat nejen samy od sebe...., jde i o to, zda si někdo chce "pálit prsty"...., což je pro anonyma mnohem jednodušší...A není anonym, jako anonym....Tento způsob komentáře beru...., a v tomto případě zdravím....
<reagovat 
Mima (Občasný) - 23.8.2013 > ...P.S. ...tato fotka se mi zdá něčím hodně povědomá, hledala jsem ji ve svých mnoha uložených....., jako bych ji už někdy zde viděla, nebo i proto, že mne barevností a prostorem dočista omámila....Nevím...., každopádně více takových.....
<reagovat 
sadaf (Občasný) - 25.8.2013 > Mimo, tuhle fotku jsem fotil minulý týden u kamaráda na chatěě při grilování. Je to pohled na modré dno zahradního bazénku s vodou, takže jakákoli podobnost je čistě náhodná :-)

Hezkou neděli
<reagovat 
Ottokar Mlčoch (Občasný) - 3.10.2013 >
Body: 1
<reagovat 
cogergsum (Občasný) - 14.11.2013 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
0 0 1 3 4 5 6 7 9 10 11 12 14 15 16 17 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 65 66 67 69 70 72 73 74 75 77 78 79 80 81 82 83 84 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 106 107 108 109 110 111
112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 125 126 127 128 129 130 131 132 133 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 156 158 159 161 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 180 181 182 183 185 185 186 187 188 189 190 192 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 211 214 215 216 217 218 219 220 222 223 224 225 226 227 229 230 231 232 233 234 235 236 237 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 278 279 283 284 285 286 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 (310) 311 312 313 314 315
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter