Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POSTPORNOPROPAST
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 15.8.2011 (17:23:03)

 

 

Vyznanie pre Lenku I (negativná pornomystika)

 

myš Lenka

je zbraň a krása

v říši divů

 

myš Lenka

je sekera

v říši divů

 

občas s ní a občas bez ní

dobrá služka a zlá Paní

 

bílélenky zlé i dobré

realitu občas drolí

není nad to vzít je holí

nebo se s nimi milovat jinak a dlouze

 

s krví po celém těle

 

šťastný

 

 

 

Variace pre Lenku II (pornomágia)

 

miss       lenka

-stress   lenka

mi          lenka

myš       lenka

alenka

-Ka-

 

 

 

Pornoinvokácia III

 

ty ty ty

ty ty ty

ty to budeš platiti

a nebo taky nasrat

 

 

 

Pornoevokácia IV

 

housky, čtyři

ne šest, deset rohlíků

to si ty kryple s pentagramem myslíš že neumřeš?

to je pojízdná rakev

nechci umřít!

 

 

 

Pornodivinácia V

 

město vidím veliké

radši od něj rychle pryč

 

 

 

Pornoiluminácia VI

 

skočit do Tmy i do Světla

do Ducha i do Hmoty

najednou

a vrátit se, sám sebou

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 21.8.2011 > Docela zajímavé, četl jsem už dříve a vida, že nikdo nereaguje, tak píšu, že něco v tom je. Takový vážno-naivno-hledačský hraní.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 22.8.2011 > Šílená svině> Ahoj, děkuju Ti za komentář. Tohle asi není styl pro každého, to je jasný. Většinou lepší oslovit (nebo nakopnout) jednoho dva lidi než snížit laťku, aby text fungoval pro všechny. Hlavně nepsat na cíl, ale ze sebe/pro sebe.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.8.2011 > Šílená svině> Ahoj,jen jsem se chtěl optat, co říkáš na názor - vyjádření Aaen o tom že je lepší nakopnout jednoho nebo dva. A psát spíš pro sebe - ze sebe.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.8.2011 > Aaen> S tímhle názorem plně souhlasím. Škoda že se názory nebodují.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 22.8.2011 > Bajata> To jsou hned dvě otázky a nebudu zastírat, že na ně neznám odpověď. Mohu jen říct, jak to vnímám já. Existuje několik romantických "mýtů" o psaní básní. Jedním z nich je, že člověk, který píše, musí být upřímný, hluboký, třeba i rozpolcený, vnímavý atd. - dosaď si další intelektuální pozitiva či domělé předpoklady. Já to vnímám tak, že na přístupu autora - jeho morálce, poctivosti a extravaganci (píše ven) nebo introvertnosti (do sebe) až tolik nezáleží. Spíše na samotném výsledku - temperament člověka není pro mě v psaní hlavní měřítko. Oslovují mě některé básně psané pro "všechny", ale někdy se mi líbí i básně "pro sebe". Nekladl bych zde nějaké pravidlo - ať každej píše tak, jak mu to vyhovuje. Ostatně spoustu básníků - vynikajících - psalo, aby "ohromilo" svět, ženskou nebo zastínilo své soupeře - proč ne? A spoustu lidí píše, aby vyjevilo, pochopilo, vypořádalo se se sebou samým. to je přece jasný. Já myslím, za sebe, že literární text by měl být srozumitelný, "čitelný", chceš-li, pro studenta filozofie i pro průvodčího. Nemám moc rád uzavřené intelektuální kroužky, hluboké dorozumění a porozumění v kroužku lingvistů. Ale ani to nezatracuji. Mám třeba rád Hrabala - člověka z lidu, z poslední hospody, kterej v Obsluhoval jsem anglického krále píše tak, že strhne kohokoliv, kdo má trochu cit pro život - nikoliv pro literaturu. Ale to je jen jeden příklad z mnoha. Ovšem když někdo vystihne přesně tvoje pocity, nebo ty se najdeš v nějakém textu pro "užší" čtenářstvo, tak to je ovšem taky paráda. Ale já spíš tíhnu k tomu "popíku". Přiznávám.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.8.2011 > Šílená svině> Uffff...přiznávám že v hloubi duše smekám. Nedávno jsem ti psal skrytě. Napsal jsi, že mám psát veřejně.
Mohu teda?
Zastal jsem se jednoho autora,kterého jsi ,,zkritizoval" a jehož příspěvky mě silně oslovují. Zvláště proto, že vím mnoho z jeho soukromí. Poznal jsem ho jako začínajícího autora tady na Totemu. Dlouho trvalo než mi řekl jak na tom je, co ho postihlo. Tvá kritika se skládala tušímz jednoho, dvou slov.

Tvá kritika jeho příspěvku by se však téměř dala přirovnat k vulgárnosti. Zcela určitě bezohlednosti s cílem destrukce.

Nemohu proto uvěřit, že toto vyjádření a odpověď u příspěvku Aaen jsi napsal Ty.

Proč jednou destrukce a jindy úžasná, vyčerpávající odpověď hodná intelektuála a redaktora Totemu zasluhujícího hlubokou úctu a respekt??
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 22.8.2011 > Bajata> Bajato, budeme v tomhle na stejné vlně/lodi. To je fajn. Můžeme se díky tomu, myslím, vzájemně o to víc inspirovat.

(reakce na: Bajata (Stálý) - 22.8. > Aaen> S tímhle názorem plně souhlasím. Škoda že se názory nebodují.)
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 22.8.2011 > Bajata> Je to všechno ještě složitější, když do toho vstoupí emoce - což je ale někdy dobře, ale je to prostě složitější. Někdy se to zdá i kruté. Můžeš mít na svém kontě padesát zachráněných životů, projít životními strastmi, být nemocen, sirota, může tě opustit holka a může se ti stát ještě spoustu věcí, ale to ještě neznamená, že jsi proto dobrý literát. Proto ti to připadá tak kruté, protože směšuješ svoje přátelství, lásku či co s reflexí uměleckého pokusu. Máš někoho rád, máš rád i to, co napíše. Ale v životě, a zvláště v umění, je to daleko - zopakuji se - složitější. Mám kamarádku malířku, vyléčenou narkomanku. Je to zajímavá ženská, má dvě děti a nemá to lehký. Nikdy jsem nenašel odvahu jí říct, že se mi její malby protiví, že jsou to pro mě kýče. Za ten nedostatek odvahy se nestydím, ale také se cítím blbě, když jí tak soucitně bezbarvě přikyvuju na její obrazy. Totem je něco jiného, je to veřejný prostor, kdo do něho něco dá, musí být připaraven i na velmi odmítavé a kruté reakce. A je to tak svým způsobem dobře - protože kdyby někdo měl s tebou (s tvou kamarádkou) pořád jen soucit, tak se nikdy nedozví, jak lidi mohou také jeho "dílka" vnímat - bude dostávat pořád jen "citlivé, chápající" hodnocení - k čemu je to dobré? Lepší se dozvědět pravdu - i když je to třeba i jen pravda Šílené svině. Má to logiku - když jseš kamarád, pomáháš, chápeš, jseš citlivý a nechceš ublížit, jako já té malířce. Ale když vstupíš do "arény" musíš mít na to sílu unést rány - a né brečet a nadávat, jak jsou "kritici" přísní a nespravedlivý. Musíš počítat s tím - a to je jedině dobře - že lidé k tobě nebudou vždy nejmilejší, nebudou vše vysvětlovat, vodit za ručičku, omlouvat se a dělat cukrbliky. A promiň mi to, ale po přečtení stovek příspěvků na totemu už nemám sílu se k nějakým tenagerovským nebo začátečnickým žblebtům nějak obšírněji vyjadřovat. I známka je hodnocení. A musíš počítat s tím, že hodnotitel má na to právo, stejně tak má právo své bodování ani nedovysvětlovávat. Prostě, s něčím je lepší se smířit a nedělat z toho zbytečný povyk. Vypovídá to spíš o jakési nezralosti - vydupávat si.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 23.8.2011 > Aaen> Ahoj Aaen.
Věř mi že jsem napsal moc málo něco takového jako Šílený svini u tebe.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 23.8.2011 > Šílená svině> Pročítám znova několikrát co jsi napsal. Jestli jsem se nenechal unést a neunáhlil se.
Nic méně musím konstatovat, že jsem se neunáhlil a stojím si za tím.
Jak někdo s takovýma názorama může být redaktor Totemu...to nechápu. A to jsem si tě málem začal vážit.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 23.8.2011 > Psáno pro ŠÍLENOU SVINI, REDAKTORA TOTEMU. Jo.tak si tak nějak myslím že asi neumíš číst. Nebo jsi nečetl co jsem ti napsal a nejen tobě.
Tak dobře. Na základě toho co jsi napsal: ,,Ty nejsi kritik, ty jsi vůl. Nemám na mysli hovězí dobytek, to bych ho těžce urazil. Jsi obyčejnej hulvát,kterej někomu leze do zadku.
Ani bych se nedivil kdyby jsi byl adventista nebo politik. Taky to podle toho v tomhle státě vypadá.
Prostě si neobyčejnej kretén. Namyšlenej egoistickej kretén.
Věř mi, na každou svini se vaří voda. Jednou tě to taky opaří. Skoro mám přání aby to bylo co nejdřív, ale to, co pouštíš po vodě, se ti určitě vrátí. Proto se tomu hodně silnému přání bráním.
Stačí mi vážně vědomí jak jsem už napsal.

,,Na každou svini se vaří voda,"
A ty máš ten kotel taky přichystanej. To mi věř.

Jsi obyčejnej blbeček a nechápu, jak vůbec můžeš být redaktor, když Totem považuješ za arénu,kde se rozdávají a přijímají rány.
Když jsi tak silný v tom rozdávání ran v anonymitě a neviditelnosti, co kdybychom to zkusili doopravdy.UMĚLČE.
Máš odvahu vlézt do skutečné arény? Nebo jen meleš hubou. Myslím ale že tvé obrovské hrdinství v rozdávání ran končí u počítače.
Věř mi, nesnáším bytostně takovéhle zmetky.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 23.8.2011 > Bajata> Fajn. Příště pošli avizo. Jak jseš rozčilenej, tak všechno pleteš dohromady a to, z čeho dost neprávem obviňuješ jiné, děláš o to víc sám.
Takže na vysvětlenou: slovo "aréna" jsem dal do uvozovek a znamenalo to něco v tom smyslu, že když dáš dílko na totem, tak vstupuješ do prostoru veřejného, do míst, kde už nejseš pod ochranou přátel, kteří, protože dotyčného znají, tak zohledňují kde co - včetně toho, že chválí, aby potěšili nebo podpořili. Když jsem studoval, mnohokrát mě profesoři vymetli tak, že jsem se nestačil divit - bylo to dobře. Už jsem nebyl dítě, ani dospívající, ale mladý muž a nechtěl jsem žádné "kecičky" na chlácholení. Nevěřil jsem takovejm těm, co se jim líbilo všechno - věřil jsem lidem, který byli schopní říct, že je něco pěkná sračka (a když sami byli dobří, v tom co dělali), bylo pro mě o to větší radostí, když mi něco pochválilili (a i to se mi stávalo, světe div se!). Já si myslím, že je dobře, když jsou na totemu lidé citliví, jako ty (když se z nich ovšem nestanou přiblblý magoři), ale myslím, že je také dobré, když to někdo napálí pěkně narovinu, co si o tom myslí. Ale to už jsem psal před pár dny oxitocinovi a jen se opakuji.
Co se týče mého charakteru - ano, nejsem andílek, to je pravda, spíš trochu provokatér - i já se (a to už je mi dost přes třicet) touhle diskuzí něco dozvídám, zvláště o mladších, o tom jaký jsem byl taky - proto mě to asi baví si s tebou psát, ale už to vidím, že si asi neporozumíme. Mrzí mě to, ale ne zas tolik, abych se tím kdovíjak trápil. Co se týče redaktorství, pokud ti vadím, tak se s tím nějak vyrovnej, pěkně piš a nechovej se jako blbeček.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 23.8.2011 > Šílená svině> ČEKAL JSEM ŽE NAPÍŠEŠ NĚCO PODOBNÉHO. PŘEKVAPILO BY MĚ KDYBY TO BYLO JINAK.
v ČEM SI URČITĚ NEROZUMÍME,,JE TO, ŽE JE ROZDÍL MEZI KRITIKOU A KRITIKOU.
POKUD POVAŽUJEŠ ZA DOBROU KRITIKU JEDNO, DVĚ //NEBO I VÍCE// VULGÁRNÍ, NIC NEŘÍKAJÍCÍ SLOVA, NEJSME NA JEDNÉ LODI.
a NIKDY NEBUDEM.
CO MĚ SE TÝKÁ, DOBRÁ KRITIKA JE OSTRÁ KRITIKA.
ALE VĚCNÁ A AKTUÁLNÍ.
VŠE OSTATNÍ JE UŽ PODPORA ČLOVĚKA. Z RŮZNÝCH DŮVODŮ.

TAKÉ SI ALE MYSLÍM, ŽE PRO TO JE POTŘEBA CIT.
CIT UMĚT ŘÍCI TŘEBA I NA TVRDO JAK SE VĚCI MAJÍ.
STEJNĚ JAKO JE TŘEBA NĚKDY DRUHÉHO PODRŽET, PODPOŘIT, DODAT SEBEDŮVĚRU, ODVAHU.

nOOOO...A JESTLI SE CHOVÁM JAKO BLBEČEK,...
jEN JSI MI POŘÁD NEVYSVĚTLIL V ČEM JSEM JAKO BLBEČEK.
ZAJÍMALO BY MĚ TO MOŽNÁ UŽ JEN PROTO, ŽE PODLE TOHO, CO JSI NAPSAL O SOBĚ, BUDU TÉMĚŘ JEDNOU TAK STARÝ.
COŽ SAMOZŘEJMĚ NENÍ MÁ ZÁSLUHA ANI PŘEDNOST, ALE ASI JSEM MOŽNÁ PROŽIL NĚCO VÍC. NE JEN VYMETENÍ OD PROFESORŮ na fakultě. TŘEBA JSEM ZAŽIL VOJNU.
ALE NE TU VOJNU CHVÍLI PŘED SLAVNOU ,,SAMETOVOU " REVOLUCÍ NEBO DOKONCE PO NÍ. S klukama jsme nevěřícně zírali, protože jsme ještě do toho ODPOČINKOVÉHO, LÁZEŇSKÉHO CENTRA, KTERÉ Z TOHO UDĚLALI a jak jsme tomu začali říkat, museli na cvičení.
Je úsměvné poslouchat ty mladé kluky jak vyprávějí, že byli na vojně.
ALE ZAŽIL JSEM OPRAVDOVOU VOJNU. U PROTIVZDUŠNÉ OBRANY. MYSLÍM ŽE PROTI TOMU BYLI PROFESOŘI JELIMÁNCI.
TO, CO JSEM TI NAPSAL A HLAVNĚ JAK JSEM TI TO NAPSAL,
BYLO ÚMYSLNĚ.
NACHYTAL JSI SE. TAKHLE TOTIŽ ZJIŠŤOVALI, JESTLI VŮBEC MŮŽE ČLOVĚK SLOUŽIT U PRODIVZDUŠNÉ OBRANY.
NEMÁM ALE V ÚMYSLU TĚ NĚJAK PONÍŽIT.
JEN TI NAPÍŠU ŽE PODLE TOHO,ČÍM JSEM NA VOJNĚ PROŠEL, BY TĚ ZA TOHLE POSLALI K PéTépákům.
NEBO BY TĚ URČITĚ VYŘADILI Z OSTRÉ, PROTIVZDUŠNÉ OBRANY.

HODNĚ ŠTĚSTÍ.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 23.8.2011 > Šílená svině> nOOO...A SNAD JEN JEŠTĚ JEDNO. MYSLÍŠ ŽE TOHLE JE DOBRÁ DEBATA NA VEŘEJNOST?
NECHCEŠ UDĚLAT ÚSTUPEK A POKECAT V SKRYTU?
jAK JSEM TO V POČÁTKU NAVRHOVAL?
UŽ JEN PROTO, ŽE TOHLE JE JEN MALÁ ČÁST A NEZŮČASTNĚNÝ OD SAMÉHO ZAČÁTKU SI MŮŽE UDĚLAT MYLNÝ NÁZOR, NA MĚ, NA TEBE, NA NÁS NA OBA.
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 23.8.2011 > Bajata> No, já už moc s tebou ani diskutovat nechci. Tvůj projev už je za hranicí, kterou jsou ochoten v diskuzi snést. Ber to jako vyřízenou věc.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 24.8.2011 > Chápu, neplácám ti po rameni. Je zvláštní že ti ,,nechutná" něco, co mnohým dáváš po hrstech. Psáno redaktorovi Totemu Šílená svině.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 24.8.2011 > Bajata> Bajato, to je poznámka pro Šílenou svini? Není tam psáno, komu. Díky za odpověď.
<reagovat 
 čtenář oxík kožený - 25.8.2011 > Bajata> for báju a sviňuchu:
Trochu náhodou jsem na tuhle diskuz narazil a... potěšila mě. Protože v mnohém mi dala za pravdu. Rspktv podpořila a zocelila ve víře a názorech, ke kterým jsem musel dlouze dospívat. Týkala se otázky, kdy říkat syrovou pravdu (pomoci druhému se nalézt) a kdy jen potěšit (tzn spíš mlčet). Uplně zhrnuto: existuje hranice, kdy to ještě smysl má, a kdy už ne.

Začneme sviňuchou: u tebe platí jednoznačný ne. Nejsi schopen domýšlet, chybí ti naprostý základy a vhled.
Nejsi proto zbytečný člověk. I ty máš na světě svý místo. Jsi možná pracovitý a obětavý. Doufám proto, že u vás tescu, kde asi doplňuješ zboží, tě za tvou snahu patřičně oceňují a váží si tě. Radaktorskou činností ale škodíš (a to vynechávám její způsob, za kterej bys zasloužil vyloženě přes držku). Na druhých si nešťastně a zmateně řešíš sebe. To je zlo. Nejsi schopen se smířit s některými svými nedovednostmi. Hele, každej máme něco. Já třeba neumim upéct štrúdl. No a ty zase neumíš myslet s nerozumíš lidem. Smiř se s tím, ulevíš tím nejen druhejm, ale především sobě.

Tobě bájo vytýkám to, čeho se právě sám dopouštím. Reaguješ a snažíš se tam, kde to nemůže mít účinek. Nejenom plýtváš svůj čas, ale nepřímo podobné sviňuchy tak podporuješ. Že se s nimi vůbec o tomhle někdo baví, vzbuzuje v nich pocit, že jejich činnost není marná. Zodpovědně se je snažíš odradit, ale oni právě proto budou pokračovat. A nejde jen o podobné samozvané rádce. I z mnohých děl je jasné, že vůbec mluvit na nějaké autory nemá smysl. Nechtějí slyšet žádné pravdy, chtějí jen být ubezpečování ve svých současných stavech. To je z našeho pohledu jednoznačně špatně, z jejich ovšem JEDINÁ možnost jedinej možnej průběh. Jsem nafoukaní, kolego. Neodpouštíme druhým jejich omezenost. Bude nás to stát v očistci pořádnejch pár vpichů rozžhavenejma vidlema do prdele.

Dále bajato: si na totemu už MOC dlouho. Zasekl ses. Jestli potřebuješ podobné netové prostory k vylazování sebe samého, doporučuji - přejdi alespoň na nějaký jiný, podobný. Chvilku budeš tápat, pak se ti ale nalije nová krev do žil. Nový způsoby, nový lidi... Překonej svou pohodlnost.

Jsem na sebe naštvanej. Proč tohle píšu? Měl bych dělat něco pořádnýho a ne tady mektat. Ale důvod existuje. Je totálně odlišný od všeho předchozího. Chtěl jsem se tě totiž jen bajato zeptat, zda li ti něco neříká číslovka 6162. zdravím
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 25.8.2011 > čtenář> Kurva, za chvíli začíná směna...musím běžet...ale tady to teď povedou oxík s bajatou, kurva, sem nějakej rozpolcenej - něco se dozvědět, nebo si dneska vydělat na podnájem, a abych zaplatil dluhy...sakra...
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.8.2011 > Aaen> Promiň, ano, to je pro Šílenou svini. Je to uzavření debaty s ním.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.8.2011 > čtenář> Ahoj, tak si myslím že nebudeš jen čtenář oxík kožený.
Navzdory jisté výslovnosti a spoustě gramatických chyb...
jsi člověk na svém místě.
Je mi ctí přijmout tvoji kritiku. Budu nad tím přemýšlet.
Co se týká číslovky, tady ti neodpovím.
Můžeš mi písnout na email?
Dík za rozžhavený vidle a píchnutí do zadku.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 27.8.2011 > čtenář> Ahoj,
jsem moc rád že jsi napsal. Jenomže z toho nevyčtu kontakt kam ti napsat. Proto mohu odpovědět jen tady na Totemu.
Takže odpovídám: Výslovnost máš jinou protože chceš působit z pochopitelných důvodů dojmem průměrného člověka.
Čemuž to, co jsi napsal, vůbec nenasvědčuje. Naopak.
Podle mého je to napsáno velice inteligentním člověkem. Takových reakcí je tady na Totemu velice, velice málo.
Tím ale neříkám, že tady jsou hlupáci, vůbec ne. Najdeš tu mnoho vzácných, moudrých lidí.

Co se týká číslovky 6162, napíšu ti jen: OPATOVICE, NEPOLISY, ŽATEC. PRVNÍ NÁSTUPNÍ SENOŽATY U HUMPOLCE.

Jestli souhlasí a budeš chtít, napiš soukromý email nebo jiný kontakt, abych ti nemusel psát takhle veřejně.

Taky zdravím.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 28.8.2011 > čtenář> Ještě jenom k číslovce 6162. Litoměřice - Terezín.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 26.8.2011 > Šílená svině> Zaplať dluhy, tady se nic nedozvíš.
<reagovat 
 Aaen (Stálý) - 26.8.2011 > Bajata> Jo, v pohodě.

(reakce na: Bajata (Stálý) - 26.8. > Aaen> Promiň, ano, to je pro Šílenou svini. Je to uzavření debaty s ním.)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter