Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moje setkání s tajemnem z kolekce Tajemno
Autor: Halino (Občasný) - publikováno 15.3.2017 (11:40:34)
další>
Úvod

Dnes už vím, ale stále vím málo. Trvalo mi dlouho k tomuto zjištění dojít. Prakticky celý život. Již v raném dětství jsem ráda a často pozorovala noční i denní oblohu, snila jsem o tajemných dálkách, o jiných planetách, jiných světech a toužila jsem vědět, zda je na nich život a jak vypadá. Toužila jsem znát jména hvězd, které mi září nad hlavou. Toužila jsem zahlédnout mimozemský koráb a ještě lépe, proletět se v něm vesmírem. To by byla nádhera! To bylo v šedesátých letech minulého století. Dnes je ze mě důchodce a stále nevím vše a ráda bych věděla. V dětství jsem o hvězdách a různých záhadách mohla mluvit jen s mým otcem, pro ostatní jsem byla blázen. Doba se však změnila a stále více lidí se o tuto oblast zajímá. A to mě těší. Já si během života obstarala hvězdný dalekohled a hvězdnou mapu, tak se již dokáži na obloze více orientovat, než jako dítě školou povinné. Také jsem načetla spoustu literatury, shlédla řadu filmů a videí a moje fantazie pracuje na plné obrátky stále.
První knihy, které jsem přečetla do mé puberty, byly od J. Verna, J. M. Trosky a samozřejmě od Ericha von Dänikena. Za mých mladých let jsem se k jiné literatuře nedostala, což se ovšem s lety měnilo. A tak jsem zjistila, že poznat hvězdy na obloze nestačí, že s hvězdami souvisí stavby pyramid, a to nejen v Egyptě, ale po celém světě, minulost i budoucnost lidstva, paranormální jevy. Také jsem se dočetla o černých a červích dírách ve vesmíru, o teorii strun a jiných vesmírů, o temné hmotě a energii, o božské částici Higgsův boson a stále to je málo. Stále vím, že nic nevím. A moc ráda bych věděla. Zjistila jsem však, že vše souvisí se vším. Nemůžu studovat jen jednu oblast, protože zjistím, že je nějak propojená s dalšími oblastmi. A tak jsem se dostala i k ezoterice. Mám sama mnoho zážitků v tomto směru, a tak jsem si je začala zapisovat. Později jsem začala zaznamenávat příběhy i mých blízkých a známých a o všechny bych se s vámi ráda podělila. Proto jsem se rozhodla psát sem, abyste i vy, kdo se tyto věci zajímá, mohl s nimi seznámit. Ráda uvítám vaše vlastní zážitky a zkušenosti. Určitě se jich mezi vámi najde velká řada.
Tak tedy začínáme.


Příběh první: Objevilo se u Klatov skutečné UFO?

Klatovy jsou menší městečko na jihozápadě Čech, jsou bránou Šumavy. Leží 45 km jižně od Plzně. Je to malebné městečko s bohatou historií a památkami. Blízko Klatov leží klatovské letiště a také obec Točník. A právě tady se to stalo.
Když byla moje příbuzná ještě malá, někdy v letech 1990 – 1994, byla s babičkou na houbách v lese v Točníku u Klatov. Procházely lesem, sbíraly houby, až zašly hlouběji do lesa. Najednou se zvedl hodně silný vítr, který ohýbal stromy. Už začaly uvažovat o návratu, protože se domnívaly, že se žene bouřka. Jenže právě v tom okamžiku obě spatřily na mýtině ležet zvláštní těleso ve tvaru jehlanu. Objekt byl o průměru 2 - 3 m a výška objektu byla asi 1 m. Viděly ho na vzdálenost přibližně 10 m od místa, kde dívčina s babičkou stála. Objekt byl celý stříbrný, jako z nějakého kovu, bez oken a viditelného otvoru. Podrobněji si objekt s babičkou neprohlížely. Dostaly velký strach a z místa utekly. Bylo to prý velice zvláštní a obrovské. Ještě dnes, když si na to vzpomenou, mají z tohoto zážitku husí kůži.
Před pár lety se mi dostala do rukou zajímavá kniha od autorů Jitka a Ladislav Lenkovi „Mimozemšťané v Čechách, Setkání třetího druhu“. V této knize autoři píší, že v téže oblasti se mělo objevit UFO 25.10.1992 večer. Je to jen náhoda, nebo oba výskyty UFO spolu souvisejí?


Pokračování příště


Poznámky k tomuto příspěvku
Martin (Stálý,Redaktor) - 15.3.2017 > Mohu se optat, to se vám doopravdy stalo?:-) Těším se na pokračování
Body: 5
<reagovat 
P.V.Ctihodný (Občasný) - 16.3.2017 > Zajímavé, ale ještě zajímavější mi přijde současná četba na pokračování na Radiu Proglas ( Píseň o Bernadetě ). Každý všední den od 11:05 ( a opakování ve 21:30 ).
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter