Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Moje setkání s tajemnem z kolekce Tajemno
Autor: Halino (Občasný) - publikováno 28.3.2017 (11:03:24)
další>
Příběh jedenáctý: Znamení smrti
Někde jsem četla, že když se člověku zdá o zutých botách, značí to příchod smrti. To jsem nevěděla. Vím však, že kalná voda ve snech znamená těžkou nemoc či smrt. S tím mám dokonce vlastní zkušenost.
Tři noci po sobě se mi zdálo, že jsem v nějakém zatopeném pískovcovém lomu a ve vodě plave můj táta. Voda je však hustá, oranžovohnědá a kalná jako bláto. Už si to nepamatuji přesně, je to už hodně let, kdy se mi sen zdál. Ale myslím, že se táta začal topit nebo už dál plavat nemohl a já jsem mu plavala na pomoc. Tím sen končil. Pokaždé byl ten sen stejný. Nedlouho potom tatínek zemřel na mrtvici.
Asi záleží na tom, jak kalná voda je, podle toho je třeba usuzovat, zda půjde jen o nějakou lehčí nemoc či něco vážnějšího.
Také vidět černého psa ve snu znamená smrt. S tím ale vlastní zkušenost nemám. Pravděpodobně nebude totéž znamenat černý pes pro majitele černého psího miláčka. Vždy je třeba hodnotit sen individuálně a v celém rozsahu.
Mívám často sny, které se později vyplní, jen nikdy nevím, kdy se sen stane a který sen je pravdivý. V roce 2002 se mi zdál sen o povodni a k téže situaci, stejné jako ve snu, došlo až za dva roky. Některé sny se vyplní brzy, jiné za několik let, ale nejvíce je takových, co se nevyplní vůbec. Jak poznat, který sen je který?


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 (11) 12 13 14
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter