Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Moje setkání s tajemnem z kolekce Tajemno
Autor: Halino (Občasný) - publikováno 27.3.2017 (10:48:50)
další>
Příběh desátý: Záhrobí – jiná dimenze nebo jen vize?
Každý nadpřirozeno vnímáme jinak. Někdo ho nevnímá vůbec a ani o něm nepřemýšlí. Jsou však lidé, kteří se s něčím, co je mezi nebem a zemí, setkali. Uvádím pár příběhů, které mi vyprávěli mí známí.
Nedávno mi povídal můj kamarád, co se před lety stalo na jejich chalupě. Kamarád měl tehdy asi tříletého syna a na chalupě také pěkné koťátko, se kterým si chlapec rád hrál. Smutným nedopatřením někdo to kotě přejel. Všem to bylo moc líto, ale dělat se už nic nedalo. Koťátko odešlo do kočičího nebe. Kamarádův malý syn pak do nastalého ticha řekl: „To koťátko teď půjde taky tunelem?“ Nikdo nikdy s chlapcem o žádném tunelu a smrti nemluvil, jak tedy na tunel přišel? Ví malé děti víc, než my dospěláci?
Před pár lety mi umřel kocourek. Byl moc hodný a můj velký mazlík, tak mi opravdu chyběl. Když jsem ten den šla spát, mezi bděním a spánkem jsem ucítila ťapkání na posteli. Myslela jsem si, že je to moje druhá kočička, ale ta klidně spala na křesle. Najednou jsem viděla u mě sedět zemřelého kocourka, který byl ještě krásnější a silnější, než byl ve skutečnosti. Chtěl mi tím říci, že se má dobře? Od té doby cítím jeho tlapky častěji, nebo se mi jemně prohne postel a já vím, že je tu se mnou.
Další příhodu mi řekl známý, co má čtyřletého chlapečka. Ještě jako školák sbíral známý značky aut a stále je má doma v krabici. Jednou si je se synem prohlíželi a klučík vytáhl jednu, šlo o značku Ford, a říkal tátovi, že to auto měli, když ještě nebyl na světě. Otec se syna ještě vyptával, jak na to přišel, protože to nemohl vědět, ale on tvrdil stále totéž. To auto neznal a nikde u nich neviděl ani na fotce. Staré auto Ford escort měli rok předtím, než se chlapeček narodil. To však není jediný případ jejich setkání s nadpřirozenem. Chlapec vídal občas v bytě ducha staršího pána, někdy jim stál u postele a díval se na ně, a uměl ho dobře popsat. Identifikovat toho pána ale nedokázal.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10) 11 12 13 14
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter