Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Moje setkání s tajemnem z kolekce Tajemno
Autor: Halino (Občasný) - publikováno 16.3.2017 (16:58:53)
další>
Příběh druhý: UFO Klatovy na podzim 2010
Bydlím v panelovém domě blízko vrchu zvaném Hůrka. Je odtud krásný výhled na Šumavu všemi směry. Na záhady a UFO rozhodně nevěřím, dá se říci, že jsem stoprocentní materialistka. I přes to, co jsem sama viděla, stále na záhady nevěřím. Toto je příběh mé matky.
Večer 11. října 2010 ve 20:05 h jsem se podívala z okna, jestli uvidím na večerní obloze hvězdy. Na jihozápadním obzoru, blíž k nám do vnitrozemí, letělo hranaté těleso o velikosti menšího fotbalového míče. Těleso svítilo oranžově a mířilo rychle k západu, asi jako letadlo. Cestou se zmenšovalo a měnilo barvu na stříbrnou, až vypadalo jako stříbrná tečka a nakonec zcela zmizelo. Neblikalo, stále jen svítilo. Tento zvláštní objekt jsem pozorovala asi 4 minuty, podle mapy se pohyboval ve směru od Domažlic na Mariánské Lázně.
Několik dní poté jsem navštívila svoji masérku, které jsem příběh vyprávěla. Myslela jsem si, že se mi vysměje, ale ona mi na to řekla, že její maminka, která bydlí také v Klatovech a jen asi 500 metrů od mé maminky, viděla něco podobného k večeru v ten samý týden. Nad Hůrkou viděla slunce a vedle další slunce. Zašla si pro brýle a mobil, aby úkaz vyfotografovala, ale když se vrátila, druhé slunce bylo pryč. Bylo to UFO?
Zajímavé je, že objekt, který viděla moje matka, byl hranatý. To mě zarazilo, ale o pár let později jsem při pozorování noční oblohy viděla proletět v mém zorném poli velkou rychlostí těleso ve tvaru kvádru. Když jsem to říkala synovi, vysmál se mi. Co prý na to aerodynamika. Nevím, ale těleso jsem skutečně viděla.


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter