Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Moje setkání s tajemnem z kolekce Tajemno
Autor: Halino (Občasný) - publikováno 24.3.2017 (10:38:01)
další>
Příběh devátý: Sen nebo skutečnost?
Před několika lety se mi stala zvláštní věc. Bydlela jsem v panelovém domě v menším městečku na Plzni–jihu. Spala jsem hlubokým spánkem, když mě najednou probudil nevysvětlitelný pocit strachu a hrůzy, jaký jsem ještě nikdy nepoznala. Viděla jsem prolétat naší ulicí létající talíř o průměru asi šesti metrů. Byl šedé kovové barvy s okénky po obvodu nad spodní polovinou stroje. Zastavil se u zdi mezi mojí ložnicí a obývákem. Z okének se na mě upřeně dívaly cizí bytosti, které znám z různých zpráv o UFO jako „šediváky“. Měla jsem nevysvětlitelný a hrozný strach. Nemohla jsem se pohnout, ani vstát a jít se přesvědčit k oknu, jestli je to jen sen nebo skutečnost. Závěsy byly zatažené, přestože okno většinou nezakrývám. Po nějaké době jsem strach překonala, vstala z postele a pomalu se blížila k oknu. Rukou jsem opatrně odhrnula závěs a s obavou, ale i se zvědavostí vyhlížím směrem, kde jsem létající talíř s pasažéry viděla. Za oknem ke svému údivu nic nevidím. Přesto mě vnitřní strach neopouští a dlouho nemohu usnout, což trvá nejméně týden. Jakmile jsem si jen vzpomněla na UFO, viděla jsem znovu v duchu prožitý sen. Postupně se vše vrací do normálu, ale ještě dlouhou dobu nemohu na tento sen zapomenout. Marně se vždy sama sebe ptám, zda to všechno byl jen ošklivý sen, nebo mě snad ve spánku skutečně navštívili mimozemšťané?


Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 (9) 10 11 12 13 14
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter