Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Labyrint Světa a Ráj prožitků Boha
Autor: romann (Občasný) - publikováno 25.6.2003 (10:41:01)
 

-HyperProstoroDynamoid aneb Makro-mikro pocito-dějoprocesor je strůjcem všech virtuálních realit

 

-Vše je virtuální, i matrice všech dimenzí. Vyšší ji tvoří nižší

 

-Dokonalost se věčně rozkládá do pyramidy Hierarchie dění-prožívání a stále se i přes Ní dopočítává-skládá zpět v Jednotu

 

-„Operační systém“ všech úrovní i jejich matrice jsou jen střípkem Absolutna

 

-Absolutno je neomezeně využitelný, virtuálně-potencionální tvůrce-prožívač archetypů a následně dějů-her Absolutna

 

-Vše je virtuální Hra s nekonečně-neomezeně virtuálními hrami

 

-Hra na Stvoření a Hierarchii je jednou z nekonečna. Kdo by hrál stále to samé?

 

-Stvořené není nic než dokonalá Hra na Vše možné i nemožné

 

-Nejvyšší dokonalost je Vědomí Jednoty Absolutního Celku za celkem, tedy Věčně neměnný a v projevu neprojevený Pozorovatel Všehomíry – Diamantové OKO

 

-V pozadí všeho je Totální Paradox - jednota všech protikladů umožňujících cokoliv vnímat-tvořit-prožívat

 

-Je i Atomem Všeho. Jak se Sám virtuálně nastaví, tak se virtuálně stvoří i žije

 

……………………………….Amen….…………………………….

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
romann (Občasný) - 25.6.2003 > Jelikož se jedná o Milošovy zkušenosti, které vyžadují desítky mystických meditací, nepovažuji za moudré to komentovat kýmkoliv, kdo nemá srovnatelné.
<reagovat 
ONN (Občasný) - 25.6.2003 > Ahoj Miloši,
to tě pořád baví ohromovat se Mariinou krásou? A když už tedy, proč o ni mluvíš tak šroubovaně? O jejích vlasech, očích, ústech a šíji lze i zpívat? Stači si některou z těch her zkusit zahrát. A nebo, jestli, už tě nebaví je hrát, co takhle zkusit se zas někam pohnout. Je kam? Co to zkusit zjistit? Jak to zjistit? Uvědomuješ si, že se stále pohybuješ uvnitř dokonalého uzavřeného systému? Hledáš snad bránu ven? Sám při tom hovoříš o tom, že tenhle pohyb je ale nekonečný. Co se tedy vydat ven? Za ABSOLUTNO, za DOKONALOST, za VŠE, za mysl a za Miloše???

A ještě jedna věc. Ještě jsem v žádné tvé všeohromeně všepopisné meditaci (samozřejmě jsem určitě nečetl všechny) neměl tu čest seznámit se s tím, jak v tvých oblačných vizích vypadá smrt a co to smrt je? Je snad smrt zas jen jedna z her? Až Miloš zemře skončí jen jedna hra? Jsou tedy i všechna Milošova svědectví, meditace, pocity pokroku, posunu či ponoru, jen hrou? Jednou z nekonečna her, které se stále rodí a umírají uvnitř jednoho dokonalého herního systému?

Je zdokonalovací proces dočasné entity tedy vůbec užitelný, když i on sám je hrou? Má zdokonalovací proces konec? Je ten konec uvnitř systému nebo vně?

Veřím, že víš, na co se tě ptám.
R.
Body: 1
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.6.2003 > napsal jsem- Jelikož se jedná o Milošovy zkušenosti, které vyžadují desítky mystických meditací, nepovažuji za moudré to komentovat kýmkoliv, kdo nemá srovnatelné.
---a trvám na tom. Proč by tu Miloš měl debatovat s lidmi, ktří nevědí o co go?? Nevím. ONN tu něco plete o Marii, nevím, kde to jméno sebral. Něco mimo? Není přece žádné MIMO!! Smrt? To je sranda, ty vůbec nechápeš, že je to nevýznamná součást Hry!!! Medituj nad touto otázkou- představ si, že jsi Absolutno, můžeš cokoliv, nemusíš nic dělat, ani nemáš nepřítele, vůbec nic mimo tebe neexistuje. Co uděláš? Až prožiješ odpověď, ale opravdovou, prožiješ tu Hru! Absolutno totiž nic jiného ani dělat nemůže! Nic jiného totiž není... Už chápeš? Nějaké zdokonalování? Vždyť je to jen Hra, to mi ukazovali v poslední 52.meditaci velmi názorně, ale už konec řečem...
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 25.6.2003 > romann> Prvák nechápu, proč reaguješ na otázky, které jsem položil Milošovi a k jejichž porozumění natož zodpovězení jsi ty ještě nedozrál. Sám taky víš proč, nemáš totiž tolik zkušeností jako Miloš. Stran článku se tedy prosím drž svého jinak v jiných případech často užívaného: "Já to nepsal, to jsou Milošovi meditace."

Druhák. Absolutno si nemusím představovat. Cestu tam a zase zpátky mám v živé paměti jako mnohokrát opakovaný a vlastní silou spuštěný (!) prožitek. Narozdíl od tvývh představ, které jsou logické a dávají smysl. Právě tím se ale sám usvědčuješ z toho, že tvé vlastní meditace jsou jen tvými vlastními představami. Představami ega Romana Palky.

Třeťák. Jak se pozná opravdová odpověď? Intuicí? Jako ta hodnota ponoru či extáze? Intuicí Romana Palky. Pche. A kdo prožívá odpověď? Prožívání nějakých odpovědí, je zase jen prožíváním Romana Palky. Prostě stále ta samá nuda, nuda, šeď, šeď. Bloudění v nekonečném, stále stejnojiném a hnusnonádherném kruhu.

Čtvrťák. Když je zdokonalování jen Hra, proč se tak pyšníš úrovní extáze a ponoru do božského hnoje? K čemu je důležité zaujímat v této hře pozici na žebříčku? K čemu je důležité stanovovat takový žebříček? K čemu je důležité sdělovat obojí lidem kolem sebe? Proč to děláš? Odpovědi typu jsem takový, od malička mám nadání, naučil jsem to stovky apod. si ale nech. Těch už jsem slyšel dost a je to jen spousta fantasmagorií. Mě zajímá prostě, proč to děláš? O co ti jde? Co nabízíš. K čemu to je dobré a k čemu špatné?
<reagovat 
čtenář Miloš... - 25.6.2003 > ONNE- Nejsou to tak spatny otazky, ale asi sis poradne neprecetl o co jde, ale bez VLASTNI zkusenosti to je beztak rozumem nepredstavitelny a tezko polemizovat o sjezdování, pokud sis jeste nikdy nenadil lyze.-) Zkus preskocit své Já, když ho ani poradne neznas a nevis z ceho vychazi a podle ceho se ridi tak jak se ridi.... Jako bys chtel naprogramoval lepsi Windows, a nerozumel ani MS-DOSu natož struktuže a programování HW. A Smrt znam dobře, byl by z toho dlouhy textík který nemám chut a cas zrovna tvorit. Ale jak jsem psal, Vše žije jen a jen v představách a ty se neustále rodí a zase umírají a to na všech úrovních vědomí: ve tvarech hmoty, emocích, myšlenkách, abstraktních představách Intuice i v dokonalých a nekonečných fraktálech Vědomí boha, I Boha nad Bohem božstev............................................ ostatní už je shrnuto viz. UP. Mmmm....
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 25.6.2003 > čtenář> Ale Miloši, uber trochu toho sebevědomí a přidej víc odvahy.A teď jedna otázka na otázku dle metod introspektivní jógy:

"Žije-li vše jen v představách vědomí, byť na všech jeho úrovních, jak říkáš. Ptám se pak, jak či v čem žije ono vědomí?"
<reagovat 
romann (Občasný) - 25.6.2003 > ONN. -já jsem původne nechtěl Miloše sem zvát, ale vidím, že jsem mu link neměl dávat. Jinak jsem meditace Miloše učil já, ale předběhl mne :-))
Druhák - naivní, když uznáváš Miloše, proč ne mne? Nemáme tak odlišné meditace. Navíc zase píšeš o mne, ale je to meditace Miloše, ne? Ty jsi fakt mimo. TŘETÍ - INTUICI MÁ KAŽDÝ NE? Nějak se nám vzájemně potvrzuje, tak to asi nebude blbost.
čtvrták - to přece patří do té Hry, jak to, že to nechápeš?? Že jsem to sem vůbec dával, na rozumného diskutéra tu člověk nenarazí. Prý jsi to zažil, ale těmi poznámkami dokazuješ, že ne.
Proč to sem dávám? Protože to má ohromnou hodnotu, proto. Je mi líto to uložit někam do šuplete. Když jsem byl v tvém věku, zaplatil bych to zlatem. A tvoje poslední otázka Milošovi opět jen ukazuje, jak totálně to nechápeš. To není vědomí, to je BYTÍ MIMO JAKÉKOLIV PŘEDSTAVY. A ŽIJE SAMO V SOBĚ. Procesor si může vygenerovat co chce a také to dělá.
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 25.6.2003 > romann> "Bytí mimo jakékoliv představy žije samo v sobě."

Ano, ono se tak tváří. Asi jako když ego říká člověku já jsem já a nic jiného není. Procesor ale vyrobil člověk. Kde se vzalo bytí? Kdo vyrobil bytí? Z čeho se zrodilo? Kdo ho porodil?

P.S. "Když jsem byl v tvém věku, zaplatil bych to zlatem" Nno vidíš a já si s tím z nedostatku papíru klidně vytřel ... což je mnohem lepší důkaz toho, že si uvědomuji pomíjivost her, než když bych si z vlastních slátanin stavěl zaživa pomník a ještě se mu sám chodil pravidelně klanět.
<reagovat 
Tilia (Stálý) - 26.6.2003 > Romanne, ať už jsi prožil a prožíváš cokoliv, nemáš právo vydávat svojí "pravdu" za absolutní a jedinou možnou. Ta tvoje absence pochybností působí dost směšně. Takových "dokonalých" mesiášů, co prozřeli a "vše" je jim jasné, už tady bylo...
<reagovat 
romann (Občasný) - 26.6.2003 > to je jako ve vědě, když máš zkušenosti, domluvíš se s lidmi, kteří je mají také. Ne však s těmi, co je nemají.
<reagovat 
čtenář tms - 26.6.2003 > och ano zkušenosti, na kterých se bazíruje a vnucují se jiným tak dlouho, dokud se v další "meditaci" neukáže, že vše je jinak, že..pak se právě z onoho "vše je jinak" stává sebe sama potvrzující omluva pro cokoli.
<reagovat 
romann (Občasný) - 26.6.2003 > ale není nic jinak, to se nikdy nestalo, Bůh se nemýlí. Jen se ukazuje, že vše je daleko složitější, než jsme si nejprve mysleli, Třeba že klid u Boha opravdu existuje, i když je jen jedním z nekonečna Jeho stavů, jestli narážíš na toto. Stále je mi divné, proč jsme s Petrem kritizováni, ačkoliv se naše zkušenosti neliší od jiných známých mystiků.
<reagovat 
romann (Občasný) - 26.6.2003 > ale netváří, Ono takové je. Totálně se vymyká všemu, co ego, člověk zná. Na další otázky neví odpověď ani Bůh sám. Ale věky hledá odpovědi. Ale to už je ezoterika. Aby to pochopil člověk je NAPROSTO vyloučeno, jeho směšné IQ 100 je čistou ubohostí. Ale za miliardy let to bude Jiné... I ty budeš Jiný, božský.
Já bych tohle kdysi opravdu zaplatil zlatem. Na rozdíl od tebe nestrkám všude své názory, ale učím se, jako ve škole. Od Boha. Proto už laskavě na naše články nereaguj, já také nemluvím do všeho. Hry jsou sice pomíjivé, ale bez nich se nikam nedostaneš, i to, žes to napsal, je jen Hra, nechápeš? Je věčná, proměnná. Obraz Absolutna.
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 26.6.2003 > romann> cit.: "Ono takové je."

Jak to víš? Jak si to ověřil? Proč si se s tím smířil?

Takovým tvrzením opět nabízíš jistotu. Jistotu ke které se sám přivazuješ.

V diskusi k předchozímu článku ale jistotu popíráš. I tvrzením: "Vše je jiné", jistotu popíráš.

Pokud je vše jiné, jaktože Ono jiné není? Jaktože Ono je takové?

malá rada: Dávej alespoň pozor na to, co píšeš v rámci jedné debaty. Popíráš totiž neustále i sám sebe. :oD
<reagovat 
Tilia (Stálý) - 26.6.2003 > Romanne, jak si můžeš být tak jistý, že už všechno víš a že se za tvými prožitky neskrývá ještě něco dalšího? Trochu pokory by to chtělo, nezdá se ti?
<reagovat 
romann (Občasný) - 26.6.2003 > to jsou zbytečné řeči, které nikam nevedou. Pustte se do mystiky sami a uvidíte. Vlastní zkušenost je nejlepší argument. Já jistotu mám a těch pár lidí co znám také. Literatury jak na to je dost.
<reagovat 
ONN (Občasný) - 26.6.2003 > Takže máš jistotu!!! Tak to už máš i svou odměnu, ne?
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.6.2003 > jistota není odměna, kdes to vzal?? Odměna je pravé BYTÍ, ale to obsahuje i jistotu, pravda
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.6.2003 > v knize jsem to vyjádřil takto: Proces přináší stále silnější extatický božský pocit, nepřítomnost negativit (strach, žárlivost, nenávist, závist, malost) a zdokonalené vnímání, chápání i jednání v souladu s harmonii Multiverza a Jeho Stvořitelem.
<reagovat 
ONN (Občasný) - 27.6.2003 > Kdo je stvořitelem Multiverza? Jakou jistotu obsahuje pravé BYTÍ? Jak se liší pravé BYTÍ od nepravého?
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.6.2003 > Absolutno. Jistotu Bytí, Samu Sebe, jsem Ten, který Je. Je mnoho druhů Bytí, všechny dohromady jsou obrazem Absolutna. Ale nač teorie, pust se do toho, prožitek je tisícinásobně přesvědčivější.
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 27.6.2003 > romann> Kdo je Absolutno? Jak víš, že jsi? Nezajímá mě, kolik druhů bytí je. Chci vědět, jak se pozná pravé od nepravého. Mám mnoho prožitků a mnohem různorodějších než ty, ale žádný mě o takových věcech nepřesvědčil.
<reagovat 
three mile smile (Občasný) - 27.6.2003 > to chce praxi a pravý přístup, prostě se zorientovat. hlavně se nikoho a ničeho na nic nevyptávat a ničemu nevěřit a v ničem se nevyžívat. pozorovat stvoření pěkně na sobě samém a pěkně od země, ne od abstrakt neverifikovatelných sebou samým, natožtak někým jiným. být aktivní a neustále bdít, ne pasivní a neustále něco přijímat. pak se možná prvňák propracuje k poznání kvantové mechaniky, nikoli ke své představě o kvantové mechanice.
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 27.6.2003 > three mile smile> přečti si celý můj rozhovor s Palkou, pak možná pochopíš co se snažím udělat -- už roky uff
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.6.2003 > to chce praxi a pravý přístup, prostě se zorientovat. Na všechno se vyptávat Nadjá či božského Já a máš to. A ještě to verifikovat kamarádem. Zkrátka profesionální přístup, ne laický. Já problém nemám, v tomhle teda ne. Na tvém místě bych se ale zajímal jiné otázky. Prvňákovi také kvantovou mechaniku nevysvětlíš... a on ji nikdy nepochopí, leda až dospěje.
<reagovat 
 ONN (Občasný) - 27.6.2003 > romann> Neptám se tě, co to chce, ale když už jsi s tím začal, tak ti klidně ještě nějaké otázky přidám, pro mě za mě. Ty jsi silák, ty to uneseš. Takže rekapituluji. Stále dlužíš odpovědi na moje otázky ohledně tvých demagogických tvrzení:

1. Kdo nebo co je Absolutno?
2. Jak víš že jsi? A tudíž jak si získal jistotu pravého Bytí
3. Jak se pozná pravé Bytí od nepravého?
4. Jaký je profesionální přístup a jak se liší od laického?
5. Co je to praxe a pravý přístup?
6. Jak se poznává pravý přístup od nepravého?
7. Jak se vyrovnáváš s rozporem svých tvrzení: A) Vše je bytí mimo představy, které žije samo v sobě. B) Jistota bytí je, že jsem sám sebou, Tím který Je.

Pokud nevidíš rozpor tak já ti ho přiblížím, když jsi Ten, který Je, kde je ono Vše? Jsi-li součástí Všeho, jak můžeš být sám sebou?

Zatím počet nezodpovězených demagogií jen roste a ty namísto odpovědí jen vymýšlíš kličky a mateš stopu. Ale já jsem lovec stínů, mě neošálíš ani neurazíš, mě se nemůžeš dotknout ani se mi ztratit, já mám totiž pomocníka s dobrým nosem a ostrými zuby.
<reagovat 
Norat (Občasný) - 27.6.2003 > Nechápu proč se hádáte o hovnu. Je to jenom snůška bullshitu na efekt.
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.7.2003 > podívejte, tenhle to udělal tak jak píšu a ty výsledky!
http://www.totem.cz/enda.php?a=36625&c=0&ao=&up=az1qpoPiCtCUI1079
<reagovat 
čtenář coda - 1.7.2003 > To jsou Romane hrozné masky, co si pořád nasazuješ :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.7.2003 > hoši, jste dost vedle. A přístup máte špatný. Jen kecáte, vymýšlíte si jako štěstíčko. A málo děláte. Chcete-li poznat profesionální přístup, tak se ho musíte naučit. Hlavně se musíte naučit channeling, tj. Boha se umět přímo zeptat. Na trhu jsou čtyři učebnice, můžete si vybrat. Jestli chcete si tu mou stahnout z netu, je na mystika.mysteria.cz Pokud vás božské síly vyberou a uděláte přijímačky, zdarma vás to naučím a pak se můžete zeptat na tisíce podobných otázek, případně odpovědi ukázkami prožívat v meditaci jako my. Tak chcete pracovat, nebo ne??
<reagovat 
 three mile smile (Občasný) - 1.7.2003 > romann> co ty o mně víš, ty génie? na chvilku vypni tu šrotovačku a uvidíš, že všude a nejvíc kecáš jen ty..kdybys všechen čas, co věnuješ kecání, věnoval bohu (srdcem a bez chanelingu), byl bys už světec. a větou "hlavně se musíte naučit channeling" jsi přesně vystihl svůj vražedný vnucovací přístup. kdo nedělá chan, má špatný přístup, to říkáš skrytě všude, i když teď se předpokládám začneš vykrucovat. mystika nespočívá v otázkách a odpovědech, ani v mystických stavech, tak to chtějí duchovní romantici jako jsi ty..jak je libo, klidně se vykecej a nemusím být jasnovidný, abych věděl, co mi na tohle vše řekneš..jakékoli další reakce však ode mne nečekej, SBOHEM a s úsměvem.
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.7.2003 > já chci pomoci, ale není zájem, tak proč ses vůbec pustil do diskuse? Tvoje reakce postrádá harmonii, to je ti snad jasné.
<reagovat 
čtenář coda - 3.7.2003 > Vždať jsi mi tvé texty dával, a jsou skutečně dobré. Alespoň tak dvě třetiny a začátek. Zbytek jsou domněnky a odvary, když ti došel dech. . Chan je nejlepší, ale spíš takový jako je tvůj další příspěvek od Lady, co jsem teď četl. Bez laskavé motivace je to Palkovština hraná na efekt, za cenu ztrát, Romane Stálý :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 3.7.2003 > zase vedle, přece spousta textů nebyla mých, i tenhle je Miloše. Ty jsi nějaký divný...
<reagovat 
čtenář coda - 4.7.2003 > já myslel ty tvé "učební" texty, jak o něco výš doporučuješ k přečtení,:-) ,Dost vedle jsi i ty, tak se nediv že ostatní jsou vedle
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 5.2.2004 > hm hm hm....Ja bych rekla, ze tady jsou Milosovi interprece jeho zkusennosti podany velmi abstraktne a navic podle me, nestastne nazyvany nektere veci Hrou....coz vede k nedorozumneni s nekterymi ctenari, viz reakce vyse.
Jinak co pak romman vysvetluje, s vetsinou souhlasim, jelikoz jsem dosla ke stejnym zkusennostem. Hrozne tezko se o tom mluvi, protoze informace prichazi ve forme energie/mluveni beze slov/nevim jak to nazvat. Navic, kazdy kdo se snazi poznat, je na jinym stupni, prave proto, kam az je schopen pochopit. Ja jsem velmi prakticky clovek, a vsechno aplikuji do sveho denniho zivota a priznavam, ze od te doby je muj zivot mnohem kvalitnejsi, v harmonii a vysledkem toho se mohu pohybovat dopredu mnohem rychleji...:-)Naprostou pravdu ma Roman, kteri rika, ze nejprve se jeden musi zbavit ega a veskere negativity.....jenze me ten proces trval asi rok, a neustale si musim hlidat svoje ego, a negativitu jako takovou.
Podle me roman s milosem delaji neco a chteji se s nami o sve zkusennosti podelit. Nema cenu na nekoho utocit, jen se snazit plne pochopit, co tim mysleli, a pak souhlasit nebo ne.
-
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter