Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí akce Totem únorový z kolekce Gentleman
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 21.2.2001 (15:36:42), v časopise 21.2.2001
další akce>
Uběhl měsíc a bylo tu další autorské čtení Totemu. V neděli 18. 2. dominovala nonsenová poezie a nefungující promítání fotek a grafik k normální "sensové" poezii. Průvodci podvečera si tentokrát připravili sadu cedulí jako "potlesk", "smích" a "pláč", čímž mělo být publikum cíleně řízeno ve svým emotivních projevech. V první půlce se potleskovník znamenitě osvědčil a člověk měl čas nechat v sobě často pěkná dílka doznít. Bohužel tento sympatický záměr vzal v druhé polovině za své vinou nekázně diváků. zde jsou tedy ještě rezervy (rákoska a tělesné tresty).
Nonsensová poezie - někomu se líbila, někomu méně, někomu ne. Možná jí mohlo být míň, autor těchto řádků není v žádném případě veden záští jen proto, že jeho velmi zdařilý pokus o nonsensovou poezii - ke kterému moderátoři diváky vyzvali - nebyl mezi vybranými a veřejně předvedenými díly. Tak pro příště! Pohybové studie mi přišly někdy tak nějak napůl příliš improvizované, což je eufemismus pro ne příliš promyšlené.
Verše o něco méně poslouchatelné než minule (jen ty přechodníkové vazby typu "starosta, jda po náměstí, kopla ho kráva" by nemusely být: "Šedivým ránem pospíchajíc na vlak, mi ujel.", uff). Bylo vidět, že zima není období pro optimismus, slova "ledová", "sníh", "zima", "vločka" byla velmi frekventovaná, smutek čišel z veršů. Myšička sice psala o Slunci, ale...
Ani nevím,
jestli chci vidět
znovurozzářené
Slunce
podobu světa
po potopě.
Hudební doprovod byl tentokrát jiný, neboť se prohodil kytarista a pianista. Ukázalo se, že minulý kytarista je i znamenitý pianista, zatímco minulý pianista je lepší (dobrý) kytarista než pianista. Doufám, že dojde vbrzku na malý medailon obou z nich, ať už sólově nebo spolu. Pro příště minikoncert dívčího kvartetu gymnazistek Tabula rasa, hrajícího Beatles revival, nebylo by špatné v tomto trendu pokračovat a uvádět hudební okénko pravidelně.
Dvě věci bych rád vypíchl. Jednou je nový recitátor, který mě zaujal zvláštní zpěvnou recitací - doslova zpěvnou, protože občas lehce intonoval. K tomu ostatně klavírní doprovod přímo sváděl. Opravdu zvláštní, líbilo se mi to. Druhý recitátor má zase dar přečíst cokoli tak podmanivým způsobem, že i telefonní seznam nebo obsílka k soudu by v jeho podání pohnula osrdím.
No a to hlavní: Zuzanka! Byl jsem ten den na chalupě a měl jsem poněkud zablácené boty, kterém jsem si nestihl dát do pořádku (no, byl jsem líný a cestou jsem nepotkal žádnou kaluž). Zuzanka mě zbavila pocitů méněcennosti - měla totiž botky zablácené ne-li víc, tak přinejmenším stejně. I takové zdánlivé drobnosti přispějí k pohodě návštěvníků. Zuzanko, děkuji a jen tak dál.
Začínám si všímat vlivu totemových večírků na zdraví kolegy Vaška (Shanea) S. Přesněji řečeno na to, jak je spokojen, jak v důsledku toho stráví zbytek večera a jak se tento zbytek podepíše na jeho docházce do redakce. Mám zatím jen málo údajů, což mi ovšem nemůže překážet v dělání závěrů. Ostatně: co český komentátor, to prognostik. Po lednovém Totemu se spokojený Vašek odebral na tah a přišel do redakce až ve středu s tím, že je mu "hrozně zle". Únorový Totem Vaška jak se zdá příliš nenadchl, neboť mi zapomněl o plánované návštěvě hospody říct a navíc přišel do redakce už v pondělí. Jen se omluvil z ranní porady s tím, že by na nás kašlal. Hm.
Gentleman


Poznámky k tomuto příspěvku
SShane (Občasný) - 21.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 21.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 21.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Krystof () - 21.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
duha () - 21.2.2001 > Byl jsem poprvé na autorském čtení osobně a asi bych to shrnul do několika otázek.

1 - chodíte si tam poslechnout básničky nebo potlesk za nima? Potlesk strašně ruší prožitek, cedule "Potlesk" je trapná, publika nedůstojná a připomíná mi komedie, v nichž po každém gagu zazní smích, abych ho náhodou nepřehlédl. Já jsem tam šel poslouchat básničky a tohle mne hodně rušilo.

2 - Chodíte tam poslouchat exhibici přednášejících nebo básničky? Gentlemanem pochválený "zvláštní" způsob přednesu mne velmi rušil, bylo obtížné přes něj proniknout k té básničce. Druhy pčednášející mne za srdce taky nechytal, protože jeho přednes se jaksi nepřizpůsobil tomu, že nonsensová poezie teď není chvilku na programu.

3 - chodíte si tam poslechnout básničky nebo se kouknout, jakou ptákovinu přednášející připravili?
Nonsensová poezie měla navrch a navíc mezi čtením děl z Totemu a touto poezií nebyly přestávky, takže jsem se musel neustále přepínat.

Abych taky něco pochválil:
- skvěle vybrané prostředí, ten sálek je parádní na takovouhle akci
- perfektní ten úplně první vstup nonsensové poezie na začátku - člověka to posune z myšlenek, s nimiž třeba přišel "někam jinam". Kdyby pak bylo trochu ticho a pak čtení "normální" poezie, bylo by to super
- oceňuju, že pořadatelé se snažili zareagovat na to, že většině publika se to moc nelíbí a o přestávce se radili co s tím.
- civilní přednes Zuzanky, od ní jsem opravdu mohl vychutnávat básničky a nic jiného

Závěr: na rozdíl od Gentelmana si nehraju na recenzi, toto je ryze subjektivní hodnocení. Celkově se mi to nelíbilo - líbil by se mi večer opravdu o básničkách z Totemu (nemám čas si tady číst každý den). A kdyby se tam nesmělo kouřit, taky by to bylo lepší.

ps. to že můj nepříliš zdařilý pokus o nonsens básničku čten byl to těžko mohlo zachránit :o)))
<reagovat 
Čtenář - 21.2.2001 > Kdyby se tam nesmelo kourit, pit a pokud mozno nemluvit to by bylo bezva!! Zrejme sis spletl akci nebo podnik Duho! Byl jsem na veceru Totemu podruhe faktem je, ze se mi take posledni nelibil tak jako ten pretim , ale presto recenze napsana Gentlemanem se mi zda objektivni, vyvazena a vtipne napsana.
A jeste k veceru, nechodim tam jen poslechnoput si poezii, ale proto, ze lidi z Totemu umi poezii podat i zabavnou formou.
Kurte, mluvte, pijte, poslouchejte a hlavne hlavne se bavte!!!
<reagovat 
Market () - 21.2.2001 > Ještě nikdy jsem neměla možnost se na Váš večer poezie podívat, ale díky dvoum recenzím, které jsem tady našla mi připadá jako bych ho už navštívila..určitě se příjdu podívat..jsem na ně moc zvědavá!Díky Gentlemane!!
Body: 5
<reagovat 
SShane (Občasný) - 21.2.2001 > Jako vzdy dobre napsane:-)
Vazne jsem prisel do redakce az ve stredu? Si nejak nemuzu upamatovat jak to tenkrat bylo...jinak vecer me tentokrat opravdu nenadchnul. Ale ne vzdy se to povede:-) Ale herecke vykony protagonistu hodnotim na jednicku! A vazne mela Trisi tak spinave botky:-)))
<reagovat 
duha () - 21.2.2001 > to Čtenář - celkově máš pravdu - spletl jsem si podnik i akci neboli čekal jsem něco jiného.

Jinak o pití ani mluvení jsem nemluvil a vkládat mi tato slova do úst, abys posílil účinek svého příspěvku je odporné.

Jinak komu forma připadá zábavná - proti gustu ... o))) Pijte, kuřte, fanděte si a obdivujte se.
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 21.2.2001 > Za tým "promítání" se omlouvám, ale zradila nás technika zčásti pronajatá v jazzklubu. Příště proběhne pokus s jiným hardware a pokud to nepude budeme muset od promítání fotek upustit (min. do vyřešení)

Osobně se mi čtení líbilo asi nejméně (byl jsem 4x). Na vině byla délka opakuji délka toho dlouhého nonsens vstupu. Jinak mi skeče osobně přišly zábavné. Nový recitátor mě nadchl intonačním projevem ale také částečně odrazoval pomalostí přednesu.

Za rozšíření hudební tečky na závěr se též přimlouvám.

Ps: příště to bude lepší!!
<reagovat 
čtenář Lada - 22.2.2001 > Sice lidi z Totemu neznam-ale pevne verim,ze takovy suchari jako DUHA tam nejsou.Asi ti nerikaj DUHA nahodou vid...bohuzel nejsem z Prahy,ale urcite se prijedu na vas vecer podivat - recenze od Gentlmana ma hezky styl,zatinco plky od DUHY vypadaji jak vyplody dusevne zaostaleho a zamindrakovaneho chudacka...ze by souvislost s organizaci DUHA? :-)
PS:Kdyby jsi Market nemela s kym jit tak se muzem domluvit:-)))
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.2.2001 > asi bych se k tomu měl taky vyjádřit :o)))

díky Gentlemane, ze trefy do černého :o)

bylo nám jasné, že jsme délku nonsensového řádění přehnali, hlavně tou přesně jak říkáš "ne příliš promyšlenou" improvizací ... chyba byla ve špatné domluvě s muzikanty, kterým se to asi tak líbilo, že nechtěli přestat :o) , měla to být jenom ukázka a rozjelo se to na dlouho :o( ... ale nebyla to jediná "nonsensová" přemrštěnost, jsem si vědom ... :o)

taky nás hodně odradilo údajně zdrcené publikum, proto, jak si všichni všimli, jsme v druhé půli recitovali jen Totem (navíc jsme spěchali s časem) ... o to víc mě překvapilo, že po představení za mnou přišel kritik Mahoney, který mě už kdysi sjel docela drsně a ... řekl mi, že on a celá jejich tlupa asi deseti lidí byli nadšení :o)
a nebyli jediní, kterým se ten úlet líbil ...

neřikám to proto, že bych chtěl říct, že to bylo dokonalé představení, ale proto, že to nebyla až taková trága, jak se v půlce alespoň některým Totemákům zdálo :o) a ... každý divák má právo odejít (ti slušnější to dělají během přestávky) :o)
jak jsem říkal i minule, je těžký najít způsob, jak uživit zábavou celé publikum ... příště třeba zase nasytíme konzervativce :o)

btw. Gentlemane, dost mi vyrazilo dech, když jsem zjistil, ze Ty jsi ta osoba přímo vepředu před náma :o) chvílema jsem přemýšlel, co se Ti asi tak honí hlavou a jestli odejdeš během představení, jako ten pán nalevo od jeviště :o) díky, že jsi to vydržel do konce :o)
fakt dík za to hodnocení ... je to výstižné ...

btw. jestli chceš, budu tam číst i telefonní seznam :o)))
Body: 5
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.2.2001 > pro Duhu ... chystáme autorská čtení v čajovnách, která nebudou tak exhibicionistická, budou klidnější a ... snad budou vyhovovat Tvému gustu ...

v Jazzklubu prostě nechceme dělat jenom klasická čtení ... nás samotné by to asi nebavilo ... možná jsme fakt exhibicionisti :o))) ale na to už jsem z divadla zvyklý :o)
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 22.2.2001 > Možná, že tu trochu vybočím z davu, ale tento JazzClub se mi líbil asi ze všech nejvíce. Byl tam totiž konečně život, publikum se zasmálo, scénky bylo vidět, že byly předem pečlivě připravené, Luboš (nový recitátor) vnesl do představení kousek svého charisma. Trochu se mi nelíbilo, že při čtení básní občas improvizovaně přidal k básni verš ze sebe, rozumím, že autoři, kterých díla byla Lubošem čtena, mohli být v tomto ohledu nespokojeni. Nicméně myslím, že i tento druh přednesu má něco do sebe. Petr, Zuzka, super, příjemně mne překvapil pak Přemek, který četl poprvé, škoda, že pouze jednu báseň, myslím, že má dobré hlasové zabarvení obzvláště pro moderní poezii. S tím potleskem souhlasím, myslím také, že mezi básněmi zní rušivě, myslím, že by bylo dobré diváky předem upozornit, aby v průběhu představení netleskali. Co se techniky týče, JiKo se nemá za co omlouvat, videoprojekci naprogramoval pečlivě a neměla chybu, zde si sypu popel na hlavu já, který jsem měl na starosti zajistit počítač pro projekci a předem jsem si neověřil jeho synchronizaci s promítačkou, omlouvám se vám všem moc.
Gentleman myslím vykreslil večer velice výstižně, ta vtipná forma trochu do večera, který již uplynul, zapadá.:) V neposlední řadě si myslím, že hodné obdivu večera jsou návštěvy i všech nadšených z takové dálky, jako například Madman s Marjánkou ze Slovensko českých hranic, Gala s Mišpulkou z Olomouce a další…jojky, bylo to s vámi fajn:)

Body: 5
<reagovat 
 duha () - 22.2.2001 > čtenář> - s organizaci Duha nemam nic společného
- pokud nejsi schopný přijmout odlišný názor, jsi chudáček ty.

- ps do mé přezdívky (kterou nepoužívám jen jako login na Totemu) se většinou navážejí lidé v nepohodě, naštvaní, netolerantní a rýpaví. Pro seznámení se s někým novým je to úplně geniální. Velmi často rychle vím, na čem jsem :o)))
<reagovat 
Gentleman (Občasný) - 22.2.2001 > Duho, to nebyla recenze, už jsem to psal minule: přišel jsem, viděl jsem, napsal jsem (pro sebe a svůj "ryze subjektivní" web), nabídl jsem Totemu, ten přijal, uveřejnil. To je vše. Byl jsem podruhé a přijdu zase, i když se mi ne všechno líbí - mně se také zdaleka všechno nepovede. Nemyslím si, na rozdíl od tebe, že se tam někdo chodí "obdivovat".
Market: Kdyby Lada nemohl, já bych ho třeba zastoupil :-)
-JiKo-: promítání by bylo škoda vypustit.
SShane: jo, ve středu, i když si se ohlásil na úterý, ale podle dikce omluvy tlumočené sekretářkou mi bylo jasné, že den stačit nebude :-)
Petr: možná bylo na vině to míchání nonsensové se sensovou, ono by se pak ukázalo, že tí nonsensové je asi moc - nojo, teď jsme všichni chytří... Ale trága to nebyla. Btw: nenechej si vyrážet dech, jsem obyčejný nenápadný posluchač :-)a vepředu jsem byl nerad, příště se zase někam zašiju. Ale ten seznam bych si fakt rád poslechl...


<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.2.2001 > no ... Lubos byl toho nazoru, ze by se to nemelo michat ta NON se Sensovou ... ale ... zase ze zkusenosti vime, ze kdyz se na zacatku neco predvede, a pak se uz jen cte tak divaci usnou, proto jsem byl toho nazoru to promichat, nicmene, beru, ze to mimo jine mohla byt dalsi chyba ...

btw. ten seznam si zkusim doma zarecitovat ;o)))
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.2.2001 > jinak s tim tleskanim ... no ... dyt jsem upozornoval, at netleskaj ;o)))
ale upozornim na to dyztak i priste ;o)
cedule ... no ... aby si pak zas nekdo nestezoval, ze jsem mu cpal ty emoce ;o)))
<reagovat 
SShane (Občasný) - 22.2.2001 > Duha: Kdyz se ti to tak nelibilo tak verim, ze priste se neprijdes znechucovat
ptakovinou, kterou přednasejici pripravili, aby snad tvuj jemnocit pro poezii a divadelni umeni nebyl otresen exhibici ucinkujicich.
A kdyby na autorske cteni snad opet zabloudil nejaky pseudointelektual doufam, ze se mu to bude libit stejne jako nasranemu posluchaci co nepise recenzi, ale ciste subjektivni "nazor" ac nazory Gentlemana oznacuje za recenzi.
A propo seznameni s tebou bude jak rikas dozajista velmi "genialni" at uz s Duhou ci bez Duhy...bude mi potesenim :-/
<reagovat 
Madman (Občasný) - 22.2.2001 > Lidi vy chcete jít pryč z toho nádherného sklepa ? To snad ne.
Pokud se týká nonsenzové poezie u mě :(
Pokud se týká nového předčítajícího :(
Pokud se týká zbylích dvou přednášejících :))
Pokud se týká hudby :)
Pokud se týká dalšího pokračování večera :)))))))))))))))))
Pokud se týká rána přežil jsem.

Nemám paměť na jména, ale the best (pro lidi co nesnáší nečeštinu super) byl přednes dívčiny. Byl procítění. A holka asi cítí i hudbu, do které recituje.

Myslím, že cesta, kterou jsem podnikl stála za to, a snad se příště dostanu.

Asi se od vás budu názorově lišit, ale mne jako autora by víc potěšil potlesk za básní než sál lidí co nad ní uvažují.

Teď budu s dovolení hodnotit to čtení a ne tu pěknou recenzi.:
Body: 3
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 23.2.2001 > LIDI, trošku tolerance ve vzájemném názorovém "napadávání" prosím :)

Gentlemane, tvůj pohled na večer se mi zdá být střízlivý a nad věcí. Ukazuješ přesně na nedostatky, které nastaly a zároveň dovedeš i pochválit tam, kde to je zasloužené...
<reagovat 
 duha () - 23.2.2001 > SShane> - napsal jsem, ze se mi to nelibilo a proc. Pokud sis nevsiml, napsal jsem i co se mi libilo a upozornil jsem, ze jde jen o muj subjektivni nazor
- do me prezdivky se opravdu vetsinou navazi ten, kdo nema argumenty nebo ma problem sam se sebou. Ale je fakt, ze kdyz to reknu nahlas, vetsinou tim nekoho nastvu jeste vic :o)))

ps kdyz budu mit cas, klidne prijdu, ale s jinym ocekavanim a jinak naladeny
<reagovat 
SShane (Občasný) - 23.2.2001 > Urcite je tva prezdivka natolik dulezita, ze se do ni lide proste navazeji...:-/ K tvemu subjektivnimu nazoru, nic proti nemu - ovsem kdyz nechces, aby se lidi navazeli do tveho nazoru, nenavazej se do jinych viz. Gentlemanova.
PS: Prijed...
<reagovat 
Hallk () - 23.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.2.2001 > Byl to super večer a myslím, že Gentleman ho popsal dokonale:) Určitě s Madmanem přijedeme i příště:)) Díky únorovému čtení jsem si uvědomila, že nejsem naprosto střelená, ale prostě jenom....nonsensová!!!:))) Líbila se mi recitace Petra, Zuzky, Přemka.... a teď s odstupem i Luboše. Jenom mi trošku déle trvalo než jsem jeho projevu přišla "na chuť". Rozhodně tvůrci tohoto večera dokázali předvést poezii jako plnou života a v jistém slova smyslu i extravagantní... fakt se mi to líbilo. Prostředí se mi zdá naprosto dokonalé...pro tyto akce jako stvořené, myslím si, že by bylo škoda přemísťovat čtení někam jinam.
A to nejdůležitější nakonec.... jazzklub byl plný skvělých lidí a já jsem moc ráda, že jsem je mohla poznat:) Rozhodně to nejsou žádní suchaři:))
PS: Ta šestihodinová cesta za to prostě stála:)
Body: 5
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 23.2.2001 > Jen jsem chtěl podotknout k tomu cos říkala Marjánko o stěhování někam jinam. Myslím, že ten dojem zde vyvolal nechtěně Petr, když prohlásil, že plánujeme dělat autorská čtení i v jiných prostředích...To ano, ALE v JAZZ CLUBU budeme pořádat autorské večery STÁLE a to každou třetí neděli v měsíci.
<reagovat 
Dusan (Občasný,Správce) - 23.2.2001 >
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 23.2.2001 > ...tak to mi spadl balvan ze srdce:)
<reagovat 
R.Samildanach (Občasný) - 27.2.2001 > Fíííííha!
Vida, kolik se toho dá navykládat okolo jednoho čtení a pár experimentů.:c))) Co se týče mne, ten večer se mi ten večer nelíbil, ale.... , když se mi to tak hezky rozleželo v hlavě, říkám si že to mělo něco do sebe. Slova ,,Nonsenzová poezie" Jsem ten den nejspíš slyšel poprvé a jak jsem napsal, ten den jsem ji považoval za nejhorší druh kultury v celých dějinách vesmíru. Jenže... tak nějak mi vnikla do mých mozkových závitečků, zavrtala, usadila se a začala o sobě dávat vědět. Dnes s jistotou mohu říct, ne že bych se jí chtěl věnovat, ale trošku mou tvorbu ovlivní. Doufám, že v tom lepším smyslu.
Prokládání non... se senzovou se mi nyní zdá jako vydařené.
Když už se tu ostatní pustili i do přednášejících. Jako nejlepší asi hodnotím Zuzanku. Její přednes se mi zdál nejprocítějější a myslím, že na ní nebyla vidět tolik tréma, kterou jsem pozoroval tento večer na Petrovi. Nový přednášející? Mno nevím. Jednu dobu jsem slyšel víc jeho než myšlenky v básni obsažené. Jen u něj jsem musel texty číst zároveň s recitátorem, abych věděl o čem je řeč. Myslím, že kladl přízvuky někde jinde než báseň a její myšlenky vyžadovaly.
Petře, kdybys chtěl i jiný telefonní seznam, než Pražský donesu západní Čechy, východní či jakýkoli na který si vzpomeneš.
No dost tlachání. Teď s odstupem. Večer se mi líbil a i když plně nesouhlasím s názorem Gentlemana je dobře napsaný... etc....


Body: 5
<reagovat 
duha () - 27.2.2001 > To je docela zvláštní... asi třetina lidí odešla ještě do přestávky, když Petr začal po přestávce opět něco s nons. poezií ozval se nesouhlasný výkřik z publika...
ale zřejmě to bylo skvělé
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 28.2.2001 > duha: jo, to bylo:))) nebyl ten nesouhlasný výkřik z tvého hrdla, chi?;-)
<reagovat 
 duha () - 28.2.2001 > marjánka> nebyl
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 28.2.2001 > Jejky, tak téměř se vším se dá i nedá souhlasit. Jako vždy tu člověk potkal spoustu bezvadných lidiček. Musím konstatovat, že všichni hudebníci a zejména Zuzanka jsou fakt skvělí. Měli by vydat nějakej demáček. Pro ty, co už na nějakém autorském čtení byli to novinka nebude, pro ty nové - mně osobně se "trapná nedotaženost" vyloženě líbí. Chyby se občas vyskytují, takže omlouvám i ne zcela funkční videoprojektor, i když mi "pokazil" pár obrázků. I když o to nejde. Trochu mi také vadil Lubošův zpívající projev, neboť některé příspěvky vyloženě rušil (až se Thomas Hudson chytal za hlavu ;-) ). Ovšem scénky byly SIMPLY THE BEST. Již dlouho jsem se tak nenasmál. A nakonec toho všeho perlička na vrcholu - marjánčin nonsensový had, ten opravdu neměl chybu!!! Lidičkové, přijeďte i příště.
Má známka 1.5
Flynn
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 28.2.2001 > Jojo chytal jsem se za hlavu:-)
Marjánčin Nonsens had??? To mě asi nějak uniklo...nebo to bylo to zelí cose válelo po stole? :-)))))
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 1.3.2001 > Flynnečku, tys zapomněl, fňuk:( To nebyl had ale šnek:)))))))))
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 1.3.2001 > VŠEM SE HLUBOCE OMLOUVÁM ZA MYSTIFIKACI, HLAVNĚ MARJÁNCE. HAD JSEM JÁ - MARJÁNKA NAPSALA NONSENSOVÉHO ŠNEKA (CO SE VINUL JAKO HAD ;- ) ... AND, MAINLY, LET'S HAVE ANOTHER CRUCIAL SPREE ... AND... FOREVER
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 1.3.2001 > DUHA ... to mi právě přijde jako totální mystifikace, kterou tam nasadil někdo z Totíků se zdrcenou tváří ... tušim, že to byl Přéma ... mam na mysli s tim odchodem ... ano ... o pauze odešlo hodně lidí ... ale co jsem se po pauze rozhlížel, téměř všichni se vrátili ... napočítal jsem úbytek u dvou stolů ... u jednoho seděl ten pán, co to vzdal už v první části a u druhého seděli dva ... kluk s holkou ...
takže s tou třetinou to nepřeháněj :o)

a... mohl bych naopak nevědomé diváky označit za NEZNALCE ... neboť nonsensová poezie není mýtus, ale skutečné odvětví poezie ... tušim, že Žvahlav pochází z Alenky v říši za zrcadlem ... kdybys zažil naše nonsensové řádění u nás v divadle, které bylo vedeno profikem z Rakouska, divil by ses, protože to byl mnohem větší nářez, než ten čajíček v Jazzklubu :o)
<reagovat 
Petr (Občasný,Redaktor) - 1.3.2001 > ahoj Duho ...
hele ... myslim, ze to prehanime vsichni ...
ja tohle taky nepovazuju za nejlepsi cteni, co teď bylo ... byly i lepčí, přestože jsme tam dělali divadlo ... já se osobně přiznám, že mam radši i to divadlování, jelikož lidi usínaj, když se jenom čte ... trochu mě urazilo, když jsi psal, že jsme tam pro osobní exhibici, nikoliv přednes básní ... věř mi, že by bylo nejjednodušší jenom číst a nic jinýho ... už jsem to debatoval s hodně kritickými diváky, kteří mě kdysi natvrdo sjeli, že čtu blbě :o), přesto řekli, že je lepší i blbnout ...
nechcem shazovat poezii druhých ... nechtěli jsme zasahovat do ne-nonsensové poezie, a jestli jsme zasáhli, nebyl to úmysl zesměšnit to dílko ...
beru naprosto to, že se to nelíbilo ... fakt to nezahazuju a naopak si beru ponaučení pro příště ...

pravda je, že je to vždycky, jako nýst svoji kůži na trh ... právě proto, že mnohým se to nelíbí a zavrhnou úplně všechno (já vim, Tys i chválil :o) ) ... věř mi, že je to náročný se tam "exhibovat" :o) ... nejenom časově, ale i na nervy je to nářez :o) už právě, když vidim znechucené tváře, nebo když dávaj lidi příliš okatě najevo svoji nevoli během představení, mam na mysli toho chlápka, co se tam pořád producíroval :o) ... já neřikám, ať se každej baví, každej má jinej styl zábavy ... ale ať se snaží vidět trochu i to pozadí ... já rozhodně netvrdim, že jsem divadelní profik ... to asi nikdo z nás ... děláme to jen z čistýho nadšení a pro druhý, ne pro sebe ... já už jsem asi 3 Jazzy nečetl nic svýho ... (zato teď vám trochu zatopim :o) )

v brzku doufám budem vedle tohodle dělat i čajovny, které budou poklidnější a asi si budou lidé i číst sami svoje ...

na závěr ... i přesto, že jsem některé názory nesl s nevolí ... díky za ně :o) rozhodně Tě nepovažuju za suchara, ale za náročnějšího diváka ...
neboj se přijít zas někdy a zdrbnout nás :o)
<reagovat 
Gentleman (Občasný) - 2.3.2001 > Teda lidi..., že by se k nevinnému subjektivnímu popsání jednoho ne nepříjemného podvečera měla rozvinout taková diskuse, to bych nečekal. Myslím, Petře, že jsi přehnaně asertivní k Duhovi, neznám ho, ale z jeho písemných projevů čiší zapšklost Mirky Spáčilové. To už je mi sympatičtější ten pán, co odešel, protože se mu to nelíbilo a ti dva (tedy ta třetina) - prostě odešli a basta. Duha zůstal a svou nespokojenost povýšil na program.
Děláte to, protože vás to baví, na ocenění a mediální pozornost a účast v talkshow na Nově neaspirujete - berte ohlasy jako takové, ale nenechte se jimi ovlivnit k tomu, abyste měnili něco jenom pro vyhovění kritikům. Pak přijdete o ty ostatní...
Já třeba bych na to pódium nevlez...
<reagovat 
_JiKo_ (Občasný) - 2.3.2001 > Flynn: technická ty nepovedený věci se budou promítat znovu
<reagovat 
SShane (Občasný) - 2.3.2001 > Ano, nebudme na DUHU zli...:-/
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter