Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<předchozí akce Totem únorový z kolekce Gentleman
Autor: Gentleman (Občasný) - publikováno 21.2.2001 (15:36:42), v časopise 21.2.2001
další akce>


Martin (Stálý,Redaktor) - 22.2.2001 > Možná, že tu trochu vybočím z davu, ale tento JazzClub se mi líbil asi ze všech nejvíce. Byl tam totiž konečně život, publikum se zasmálo, scénky bylo vidět, že byly předem pečlivě připravené, Luboš (nový recitátor) vnesl do představení kousek svého charisma. Trochu se mi nelíbilo, že při čtení básní občas improvizovaně přidal k básni verš ze sebe, rozumím, že autoři, kterých díla byla Lubošem čtena, mohli být v tomto ohledu nespokojeni. Nicméně myslím, že i tento druh přednesu má něco do sebe. Petr, Zuzka, super, příjemně mne překvapil pak Přemek, který četl poprvé, škoda, že pouze jednu báseň, myslím, že má dobré hlasové zabarvení obzvláště pro moderní poezii. S tím potleskem souhlasím, myslím také, že mezi básněmi zní rušivě, myslím, že by bylo dobré diváky předem upozornit, aby v průběhu představení netleskali. Co se techniky týče, JiKo se nemá za co omlouvat, videoprojekci naprogramoval pečlivě a neměla chybu, zde si sypu popel na hlavu já, který jsem měl na starosti zajistit počítač pro projekci a předem jsem si neověřil jeho synchronizaci s promítačkou, omlouvám se vám všem moc.
Gentleman myslím vykreslil večer velice výstižně, ta vtipná forma trochu do večera, který již uplynul, zapadá.:) V neposlední řadě si myslím, že hodné obdivu večera jsou návštěvy i všech nadšených z takové dálky, jako například Madman s Marjánkou ze Slovensko českých hranic, Gala s Mišpulkou z Olomouce a další…jojky, bylo to s vámi fajn:)

Body: 5
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Martin
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 (5) 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter