Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Kapucín
(žena)
Občasný
Na Totemu: 24870x
Napsat zprávu

Blíženec se zálibou v dobré literatuře, krásné muzice a příjemných překvapeních.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:část cyklu Barrandeum - nové texty a nové verze
Kapucín (Občasný) - 8.1.2014 > Zdá se, že jsem musela během let potkat nějakou novou zkušenost nebo náhled nebo možná stačilo o pár let zestárnout, změnit životní priority nebo snad účes? Neříkám, že už rozumím všemu, ale čteš se mi jinak, lehčeji, barevněji a s nebývalou nadějí, že jednou, konečně, třeba, přece porozumím.
A nebo taky ne a všechno bude zase v pořádku. :)
U příspěvku:Snad přece
Kapucín (Občasný) - 17.12.2007 > Soutěžící> Klatě, jsem prozrazena... :o)
U příspěvku:Nečekaná
Kapucín (Občasný) - 17.8.2004 > Emmet_RAY> 

Jéé, někdo mi vyhrabal mrtvolku... :o))) Díky, Emmete!

U příspěvku:Rozchod
Kapucín (Občasný) - 10.12.2003 > quentinbubakoff> Nápodobně. Je dobré vědět, co od sebe můžeme čekat, že?
U příspěvku:Rozchod
Kapucín (Občasný) - 10.12.2003 > quentinbubakoff> Mňo, s tím nezbývá než souhlasit. :o)
U příspěvku:Rozchod
Kapucín (Občasný) - 9.12.2003 > quentinbubakoff> Je mi líto tvého ztraceného času. Pomohlo by tomu nějaký sprostý slovo? :o)))
U příspěvku:Rozchod
Kapucín (Občasný) - 9.12.2003 > Je vidět, že se mi to asi nepovedlo napsat tak, jak jsem chtěla, když je třeba tolik vysvětlovat... No nic, nebudu to pitvat. Díky všem za čtení. :o)))
U příspěvku:Veliká loupež Zdeňkova gangu
Kapucín (Občasný) - 8.12.2003 >

Jo, po setmění bych brala, ale "po západu slunce" je vyloženě knižní termín, kterej mi do mluvy třináctiletejch prostě nepasuje, logičtější by bylo, kdyby si domluvili hodinu. Nehledě na to, že hned po západu slunce bejvá ještě nějakou chvíli pořád světlo, takže tvoje vysvětlení trochu kulhá. S tím vyjadřováním rodičů jsem měla spíš na mysli tu otcovu řeč, že syn "není ve své kůži, určitě se mu stalo něco nepříjemného", to je pro mě takový hodně neuvěřitelný vyjádření.

A k tomu "paradoxu" - to mi zase divný nepřišlo, připadá mi to spíš jako standardní vzorec rodičovskýho chování.

U příspěvku:Ona ví
Kapucín (Občasný) - 8.12.2003 > svůj> 

Díky. :o)

U příspěvku:KRÁL JAN A GRÁL
Kapucín (Občasný) - 5.12.2003 >

k tomu není co dodat...

U příspěvku:V ložnici (drama s nepříliš šťastným koncem)
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Taky nesdílím obecné nadšení na dílkem... Já vím, že to bylo myšleno jako odsouzení celé situace, ale nějak mi to přišlo spíš jako "ostatní si kopli, tak si taky kopnu".
U příspěvku:Vstávání
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > K fejetonu: mohla bych vzít Sášovu poznámku a celou jí opsat do posledního písmenka - líp svůj názor beztak nevyjádřím. Těším se na další. :o)
U příspěvku:Vstávání
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Lian> Když mám dobrej den, nepomůže mi ani to - jsem schopná ve spánku jít, vypnout třeba čtyři budíky rozsestavěný po pokoji a pak si zase lehnout. Je to asi nějaký prokletí nebo co... :o)
U příspěvku:Stařenka POD KONĚM
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Nepřijde mi to sentimentální, a když, tak jenom trošičku. Navzdory kouzelný stařence je to takovej přiměřeně dojímavej civilní příběh. Líbilo.
U příspěvku:Mořská v mušli
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 >

Moc hezké? - ano. Próza? - spíš ne-e. Nebála bych se dát takovou věc do poezie, protože to je poezie daleko spíš než próza, na formátování nehledě.

U příspěvku:Babí léto
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Děti jsem ti chtěla vytknout, ale vidím, že se kaješ, tak do toho nebudu šťourat. :o) Jistá roztěkanost tu bezpochyby je. Četla jsem dřív tvoje "Otázky", i tam je znát, ale ne tolik jako tady. Taky se mi zdá, že tady víc přehráváš, chybí mi tu ten dojem vtipu jen tak mimochodem, kterej se mi u "Otázek" tak líbil (třeba to Borneo mi připadá vyloženě přeťápnutý)...
U příspěvku:Otázky
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Místama trochu laciný (hlavně ten konec), místama skutečně přirozeně vtipný. Škoda (pro mě) těch vět typu "jak jistě víte" a "nyní se dostáváme", nemám tyhle fráze v oblibě. Mohlo to být ucelenější, připadá mi, že po třetím odstavci se to trošku rozsejpá. Celkovej dojem ovšem velmi kladnej. :o).
U příspěvku:Zápolení
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > "Krok zpět" to vystihuje přesně. Penál byl jeden a ten tě držel, tady zase přeskakuješ sem tam. Trochu mi to připomíná vyvolanýho žáčka, kterej má před tabulí vyprávět třeba o divadle a skáče z Boudy na Wericha, jak si na to zrovna vzpomene...
U příspěvku:Veliká loupež Zdeňkova gangu
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Trochu moc popisu na můj vkus, chtělo by to přidat na spádu, napětí... Místama opravdu nereálný, nedovedu si moc představit, jak se omladina schází "po západu slunce", třeba. A rodiče mluvěj vyloženě divně, šroubovaně, chvíli spisovně, pak zas ne...
U příspěvku:Penál
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Souhlas se Sášou, oproti předcházejícím fejetonům je tenhle kousek o poznání lehčí, míň křečovitej, ale... já nevím, pořád mi tomu něco chybí, nějaký vykřičník, cinknutí do ucha, prostě něco... I´ll be watching you. :o)))
U příspěvku:Kterak šel hlupák s barvou ven
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > tak džouk, jo? no nevim, já v tom našla cosi hodně upřímnýho :o)))
U příspěvku:Myší trabbleu
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Souhlas s quentinem, nijak mě to nenadchlo. Podle mě je bajka hodně těžkej literární útvrar, hlavně proto, že by měla bejt tak nějak nadčasová a vysvělování nepotřebující.
U příspěvku:Vzhůru...
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > takovej střípek... hezkej...
U příspěvku:Zima
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Co se týká zpracování, všechno podstatné už tu bylo řečeno. A k námětu - nepřipadá mi to jako text určený čtenářům, snad kromě těch dvou uvedených ve věnování. Je to povídka pro ty, koho opravdu zajímá, jak jsi jel (nebo chtěl jet) vlakem a ohříval (či rád bys ohříval) kamarádce polívku, ostatním prostě nemá moc co dát... Ale je v tom místy, mezi spoustou nadbytečných řečí, znát ten cit, což na druhou stranu určitě není málo.
U příspěvku:Zrada
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 >

Nehodnotitelné, alespoň pro mě ne...

U příspěvku:Lovec
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > "...a já dostal facku až jsem s sebou lehnul." - zajímavej obrat... to teda musela bejt pecka. :o) Nicméně úsměvné.
U příspěvku:Otázka
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Fajn styl psaní, lehkej, neukecanej... Ten konec se mi líbil, má to nápad, i když bych byla pro trochu větší rozepsání se, v tomhle místě je ta úspornost spíš na škodu.
U příspěvku:Lidská zoologická zahrada
Kapucín (Občasný) - 4.12.2003 > Taky myslím, že by si tohle téma zasloužilo víc péče. S inspirací bych si starosti nedělala, stačí občas zajít mezi lidi. :o)
U příspěvku:Jak Krajonek nedostal přidáno
Kapucín (Občasný) - 27.11.2003 >

Velmi, velmi osvěžující záležitost. :o)))

U příspěvku:Nádražní
Kapucín (Občasný) - 27.11.2003 > Souhlas s Hackmanem. Docela fajn myšlenka (i když pravda ne příliš originální), ale místy hrozně upovídaný...
U příspěvku:Poslední služba mého nejlepšího přitele
Kapucín (Občasný) - 27.11.2003 > Měla jsem chvíli cukání všechny ty chyby opravit, protože mi připadá, že tohle tvoje dílko by za to skutečně stálo. Ale nejsem si jistá, jestli by tě to (vzhledem k tvému přístupu ke gramatice) třeba nějak strašně nenaštvalo, takže... nic. :o)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter