Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 2.5.
Zikmund
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Ruleta života
pubp (Občasný) - 29.4.2009 > Týjo, to si napíšu do památníčku. Je to moc pěkný. Ale ještě to pro jistotu proberu s ctihodným otcem, jestli tam přecejen není něco proti katechsmu.
U příspěvku:oslava
pubp (Občasný) - 23.4.2009 > Jakto - vždyť se to rýmuje...?
U příspěvku:Účtování s dneškem
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Hm. Nepřipadá mi to jako zas takový zázrak, ještě tomu něco málo chybí. Ale málo. Takže pro mě spíš jo.
U příspěvku:vidím že nic a o ničem zde vidím že nic a o ničem zde vidím že nic a o ničem zde
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Jestli satiru - tak aspoň dobře udělanou. Tohle je takové - no mizerné.
U příspěvku:sen
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Zvláštní. Mírné. Obraz nás - to je imperativ?
U příspěvku:OSUDOVÁ
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Kombinace úporné snahy veršovat a zmrzačené češtiny je úchvatná.
U příspěvku:Přemýšlivá
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Viz MiKa. Nabízí se srovnání s posledním textem od jiri-jirik.
U příspěvku:Dva a cesta
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Takový slaďounký. A religiózní. Jak do ezoterickýho bravíčka.
U příspěvku:Sluníčko
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > takový ťuťuňuňu... ale srandovní.
U příspěvku:v úplňku
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Hm, takový povídačky. Hádám, že sis ani nevšimla, že první strofa je dvojznačná. A to na tom textu jediný oceňuju. Jinak měsíček, plnost-nicota, slovo bezhlesé, něha - dobrej poetickej guláš. Že ty to myslíš vlastně ironicky?
U příspěvku:Save me
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Já nevím, mně připadá, že děsně chceš něco říct a nevíš jak.
U příspěvku:Těžko
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Tuším asi správně, že ta rozevlátost je na místě. Ale nějak mi připadá, jako bys ji neudržel docela ne na uzdě - ale na cestě.
U příspěvku:Tváře beze jména
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Hm, to je zvláštní. Hezká pointa - ty asijský úsměvy.
U příspěvku:Kostel
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > Sv. Salvátor?
U příspěvku:Dívání
pubp (Občasný) - 11.4.2009 > lehounké i něžné.
U příspěvku:Pozdě večer
pubp (Občasný) - 10.4.2009 > Mně se to moc nelíbí. Nevím čím to je, ale připadá mi to takové mravoučné.
U příspěvku:cvičme v rytme
pubp (Občasný) - 3.4.2009 > Pod tohle se s chutí podepíšu. Má to vtip a jiskru.
U příspěvku:Nálezné
pubp (Občasný) - 26.2.2009 > To jde. Představuju si Balkán.
U příspěvku:židle
pubp (Občasný) - 9.11.2008 > No samozřejmě. To je axiom. Ale irelevantní. Ve věci židle nepadlo ani slovo...
U příspěvku:židle
pubp (Občasný) - 8.11.2008 > Ok, jasně. Svým způsobem chápu, že k tlučhubům se nedá říct víc. Jedinej problém je v tom, že se k nim nepočítám. Ale kdybych byl o někom pevně přesvědčenej, že je tlučhuba, nemluvil bych o něm jinak. Přesto - můj názor na rozmazanou fotku to nijak nemění. PS: Jsem svůdce zdejší svazácké organizace.
U příspěvku:židle
pubp (Občasný) - 7.11.2008 > Ale to já vidím taky, že tam ta židle je. To se zas nenech mejlit. Ale jestli jsi k obrázku dospěl nějakou jinou, graficky náročnou cestou, přesto je výsledek stejnej - hnutá fotka na dlouhej čas. Nikdy bych nikomu nebral, že to je zábavný. Jasně, je to zábavný, ale jenom pro toho, co to vyrábí. Pro ostatní je to nuda, protože si to můžou vyrobit sami. Já nevím, je to tak nesrozumitelný? Tenhle tvůj obrázek navštívilo 84 lidí a 80 z nich k tomu lhostejně mlčí, protože není ani nejmenší důvod se k tomu vyjadřovat. Je to nuda. Jediný, kdo se nad tím pozastavil, jsou tři netalentovaní rádobymalíři a já (kvazibásník). Opravdu si myslíš, že si za Židlí můžeš stát? A že má člověk po takovýmhle obrázku chuť prohlížet Androš včerejší? Vím, že jsi v poezii před pár lety míval dobré nápady. Tady to ale neplatí. A jestli jsi na takové názory zvyklý... no, třeba nejsou tak uplně mimo. Většina lidí je lepší kritik než "autor" čehokoliv, z toho ale taky bohužel vyplývá, že ta kritika má zhusta větší právo na život, než vlastní dílo. Tolik k tlučhubům.
U příspěvku:Hlídači
pubp (Občasný) - 6.11.2008 > To je neuvěřitelný, ty lidi vypadají pořád jak z roku 90. Trošku mi to připomnělo fotky z revoluce. A taky je zajímavý, kolik lidí v tom dešti vyrazilo, aby viděli ty flintičky. Upřímně - tohle jsou první dokumentární fotky z tý přehlídky, které mi ji podaly v "živých barvách", nebyl jsem tam. Ani bych tam nešel, přesto mě to zajímalo. A - to přesně z tvého úhlu pohledu. Pro mě skvělý.
U příspěvku:Pescadero - Lin
pubp (Občasný) - 3.11.2008 > Ale prosimtě... proč by mě to štvalo? Jen mi ta básnička připadala srandovní, až jsem jí nemohl věřit. To nic proti tvojí osobě, celý se to točí kolem textu. Víš co, řešení tohohle nedorozumění je nabíledni (a je jen a jen moje chyba, že jsem to nikde nenapsal) - můj komentář se vztahuje k "lyrickýmu (textovýmu) vypravěči", nikoliv k autorovi. To jsou dvě sakra různý věci. A jestli narážíš právě na tohle, tak ustupuju o krok, protože máš pravdu. Na nějaký dokazování tohlecto médium není, to bychom museli sedět vis-a-vis u piva. A ani tak by k tomu nebyl důvod. Tak si to tak neber, taky si to neberu.
U příspěvku:Pescadero - Lin
pubp (Občasný) - 3.11.2008 > Ale co moje, ty jsou docela na zemi, když už nic... ale ty tvoje - že voni jsou tak trochu v luftě? (i když, jestli je tohle celý ironie, tak jo, nechal jsem se chytit a beru to se vším všudy). (Vona je to nakonec ironie vždycky, tak co...) Zdravím srdečně. Pubp
U příspěvku:Tak nějak mě to všecko sere, pičo
pubp (Občasný) - 3.11.2008 > Je vidět, že jsi talent!
U příspěvku:Smilstvo
pubp (Občasný) - 3.11.2008 > Nejsi rudý? (To teda to okouzlování, co máš v profilu... to fakt nesedí)
U příspěvku:židle
pubp (Občasný) - 3.11.2008 > No, stačí hejbnout foťákem, když je delší čas, a židlí bude... Z kolekce "to umí každej"?
U příspěvku:Pescadero - Lin
pubp (Občasný) - 3.11.2008 > No to je tak procítěný, že mám pocit, jako bys spadnul z marsu. Nějakou červí dírou, takže s časem se to trošku zmotalo. Ale když to vytesáš do kamene, zakopáš do země nebo pohodíš v nějaké jeskyni (co do jazykových úprav, můžeš se nechat inspirovat kolegou Hankou, Václavem), tak z toho za pár tisíc let bude velká radost ;)
U příspěvku:Dnešní (Lžičky)
pubp (Občasný) - 3.11.2008 > Jéžiš kuna! kuna! kuna! (jak se to tu opravuje?!?)
U příspěvku:Dnešní (Lžičky)
pubp (Občasný) - 3.11.2008 > Noc je kunda pod pyžamem... skvělé.
U příspěvku:Poledne
pubp (Občasný) - 3.11.2008 > No... jo... a co dál? A co z toho...? Nějak tuhle impresi nechápu, ale nic proti, každej jsme originál.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter