Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
<Zpátky Inu, není nad informovanost
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 6.1.2004 (00:53:59), v časopise 10.1.2004
Pokračování>

Inu, není nad informovanost

 

  Nedávno, přesně 3.1.2004,  se po celém našem paneláku rozšířil téměř nesnesitelný smrad. Velmi vydatný, uvážíme-li, že panelák dosahuje 11 pater. Odporný pach se držel zejména v prostorách výtahové šachty. Obyvatelé domu na sebe třeštili oči, zakrývali si nosy, zalykali se  cestou ve výtahu, níže bydlící soucítili s výše bydlícími, kteří se zalykali delší dobu.

 

  A bylo hůř, spolu se smradem se totiž rozšířila i zpráva, osvětlující jeho původ. V těch světlých svátkách lásky, míru, štěstí a lidského souznění někdo zemřel a ležel v bytě, v teple a pohodě, bez toho, že by ho někdo postrádal, celých 14 dnů. Jeho tělo se prý velmi nafouklo a vůbec nevypadalo a nevonělo vábně. Když ho pohřební zřízenci odváželi výtahem, něco, kdoví co, se stalo a tekutiny se vylily na zem. Ač byla použita posléze dezinfekce a krev a hnis byl pečlivé vytřen (proboha, který chudák tím byl pověřen?!), zřejmě něco utkvělo ve škvírách podlahy, možná i zateklo na dno výtahové šachty, prostě mrtvolný zápach se domem vznášel dál. Jen my, informovaní, jsme jezdili výtahem nejen s ucpanými nosy, ale i s těžkým svědomím vůči spoluobčanu, který tak bídně zhynul a my zde zůstali a ošíváme se nad jeho tělními tekutinami. Probíralo se to ve výtahu, na chodbách, u popelnic, prostě tam , kde se obyvatelé paneláku setkávají. Nám informovaným pak i zatrnulo, když se u výtahu dole objevil vzkaz někoho neinformovaného ve smyslu, že by bylo dobře, aby  někteří spoluobčané vysypávali odpadky do kontejneru a ne na  chodby a ve výtahu, kdože to má pak čuchat! Chudák rozhořčený pisatel vzkazu, čílí se..a neví, že se může dotknout pozůstalých. Inu, není nad informovanost.

 

  Včera navečer, při návratu z práce, v ruce připravený navoněný kapesník, mě před vstupem do výtahu upoutalo černě orámované oznámení na nástěnce, aha,  parte (kdo z nás to tedy byl, znala jsem ho?). Přistoupím blíže a čtu:

„Vážení spoluobčané, omlouvám se vám všem za puch, který vznikl při vynášení zkažených masových konzerv, naše děti jednu konzervu rozbily a došlo tak ke znečištění výtahu, haly a schodů u hlavního vchodu. Děti se k tomu přiznaly pozdě, proto se pach rozšířil. Ihned jsme učinili nápravu, bohužel vytření nestačilo, dnes jsme použili silnější dezinfekci a doufáme, že již vbrzku bude zápach odstraněn. S omluvou, X.Y.“

 Inu, není nad informovanost. Mimochodem, dnes se u popelnic, výtahů a na chodbách zase řeší, cože to ti sousedé požírají za strašná jídla.



Poznámky k tomuto příspěvku
Luk Malér (Občasný) - 6.1.2004 > Jé, to je hezounkej džoučík.
Body: 5
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 6.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 6.1.2004 > není nad "jedna pani povídala..."  
Body: 5
<reagovat 
Silona (Občasný) - 6.1.2004 > :))
Body: 5
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 6.1.2004 > Super. Ať žijou drbny! :))
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 6.1.2004 > Tak to je povedené. Před časem u nás v paneláku taky něco smrdělo a po menší panice se zjistilo, že v jedné firmě ve sklepě se něco zkazilo v ledničce.
Body: 5
<reagovat 
Flegmatik (Občasný) - 6.1.2004 >
Body: 5
<reagovat 
delikt (Občasný) - 6.1.2004 >

!!!

Jelikož bydlím v osmém patře devítipatrocého paneláku.... strašná představa!!!! :))))

Móc pěkně sepsaná historka!! !!


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 6.1.2004 > ehm.. devítipatrového, že... :)) opravila bych to v úpravách, jenže to by mi zas vymazalo déčko, jak jsem vypátrala už dřív... :)
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 6.1.2004 > máte to tam divoký, páchnoucí bezdomovce, zkažené maso....:o)))JPP je drsná agentura......informovaní...opravdu informovaní by nevěřili.....ty černý pytle sou dost festovný a havrani sou docela šikovný kluci........taky představa jak nesou exika 14 dní naloženýho v duchnách u radiátoru jen tak v teplejch:o)))no spíš by ho šoufkem nabrali do bandasky.....:o)))nicméně, dílko velice povedené......
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 > quentinbubakoff> Jo, jo, ty s tou svou fantazií nikdy nezklameš, tak já ti příště nahlásím kostru a ty ji obalíš červama a dalšíma hrůzama A bude to šťavnaté a čtenáři si pošmáknou:-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 7.1.2004 > quentinbubakoff> mňamkózní poznámečka!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.1.2004 > stanislav> asi napíšu nějakou "netypickou" povídku o dvojici nešikovných havranů a 20 litrech podivné, páchnoucí, rosolovité materie, která se zovala p.Bezoušek......:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 7.1.2004 > quentinbubakoff> fungus by Bezouška zas vzkřísil, je to čaroděj pera! :o)
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.1.2004 > stanislav> 

kdepak, Bezouška by už jen o soudném dnu vylili do božské výlevky....ale je to dobrá idea, ta dvojice havranů, něco jak Pat a Mat z krematoria.......sakra, to je nápad........:o))


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 7.1.2004 > quentinbubakoff> Pat a Mat z krematoria je setsakra výživnej nápad! s tim by se daly dělat věci!!!
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 7.1.2004 > stanislav> jo jo, dost dobrej......už mi to šrotuje v hlavě...třeba jak uvíznou s nebožtíkem z horské chaty ve sněhové bouři.....nějakej ten recept ze syrové člověčiny řezané střepem z lahváče......prostě už se na to těším..........:o)))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 7.1.2004 > quentinbubakoff> 

Vy gurmeti:-)) Ty vaše nápady vážně nikdo nepřekoná a jak jste nesobečtí, dokonce se o ně podělíte:-)

Vaše poznámky-opět 5B a D.


<reagovat 
Lian (Občasný) - 7.1.2004 > Pane jo......pobavilo jak dílko, tak po známky
Body: 5
<reagovat 
MZF (Občasný) - 10.1.2004 > Co by Češi nerozšířili pro pár slov keců a pomluvy! Kvůli žrádlu pro psy by byli schopni zabít i celý regiment vojáků, jen aby z toho byl pořádný drb! Super čtení!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 6.1.2004 >

... no tak nevím,

vzhledem k tomu, že vím, jak pytel na mrtvoly vypadá, mi zrovna nezní moc reálně... navíc, proč ho vezli výtahem ("na stojáka"?) není to nepraktické? - teda pokud nemáte výtah pro 12 osob... obvykle nebožtíky nosí po schodech....

...nicméně, nápad je to rozhodně zajímavý, i když ta "pointa" v podobě posledního odstavce se mi taky moc nezdá...

 

 


Body: 3
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.1.2004 > Quotidiana> ty si to jen trošičku nepochopila, že??:o))))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 > Quotidiana> Bydlím v baráku o 11 patrech a devíti bytech na patře a má jen dva vchody, přední a zadní, jasně že máme dva výtahy, z toho jeden tzv. nákladní. Taky se mi to nezdálo..jenže dneska je možný fakt všechno, tak jsem se tím moc nezabývala a když to říkalo víc lidí a DOSPĚLEJCH, tak jsem to vzala na vědomí...naštěstí tomu tak nebylo:-)
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 6.1.2004 > quentinbubakoff> 

pochopila... nebo spíš, to co jsem z toho pochopila mi nepřišlo až tak vtipné, jak by to mohlo být

(při troše snahy a fantazie :-))

 

 


<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 11.1.2004 > BlueSky> 

...nebydlím v paneláku, takže možnost nákladního výtahu mne nenapadla...

 

... nemyslím, že by to mělo či muselo být vtipné, ale protože předemnou všichni hodnotili 5 body a připojovali vysmáté smajlíky, usoudila jsem, že jim to asi připadalo vtipné...


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 6.1.2004 > Quotidiana> promiň, ale první část poznámky tak nevypadala:o)))přiznávám, mohlo to být ještě šťavnatější, ta fantazie lidí je veliká.......tou dobou bych řek, že by lidi viděli v bytech červy jak palce u nohou:o))))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 6.1.2004 > Quotidiana> Hm...ale já to přece neuvedla jako VTIPNÉ , nezařadila jsem to do fejetonů..vlastně ani nevím, kam to hodit.Je to jen takový..střípek z reality....nic víc, nic míň......
<reagovat 
hajka (Občasný) - 11.1.2004 >  Jelikož paneláček, byť osmipatrový je mým domovem, soucítím
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 21.1.2004 > Tu diskuzi opomíjím - je pro mě moc dlouhá. Příspěvek je skutečně jen o jedné věci, navíc o věci hodně nepopulární - malý panelákový horrorek. Ale čte se to dobře. Ani se neptám, zda se to skutečně stalo - to není vůbec důležité.
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 15.9.2004 > fajn
Body: 4
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 20.9.2004 > Emmet_RAY> jéjej, no ne, hodnocení od Emmeta - vyvázla jsem z toho dobře, bez traumatu. Díkes
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 26.3.2005 > Tak ještě že takhle. U nás se to stalo minulý rok, ale nešlo o konzervy, nýbrž opravdu o mrtvolu.A bylo to přesně jak jsi popsala.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 (7) 8 9 10
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter