Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Nechoď, dceruško, v noci ven
Autor: BlueSky (Občasný) - publikováno 2.3.2004 (00:44:14)

Pozdní čas, blízko k půlnoci. Světlo z výtahu přede mě chvilku rozvine žlutý koberec na špinavé dlouhé černočerné chodbě paneláku. Mávnu rukou nalevo a ledabyle plácnu do vypínače....ale chodba se  nerozsvítí. Vracím ruku k vypínači a důrazněji zmáčknu knoflík. Nic. Praskla žárovka, asi. Lehce znervózním. Do temnoty panelákové chodby se mi nechce ani trochu. Všude kolem hustá tma. A ticho. Dusné ticho. Procházka kolem několika chodbových výklenků za dne či pod umělým osvětlením je rutinní záležitost bez kapky vzruchu, pod rouškou tmy se z ní pro mě stává horor. Moje představivost se vytáčí do nejvyšších obrátek.

 

   Nejistý krok vpřed, temnota mě obtéká a pohlcuje. Odhaduji střed chodby a tápu před sebou rukama. Nerada bych nabourala do zdi. V dáli zanaříká dítě. Do černého ticha si proráží cestu několik dalších, za dne téměř neregistrovaných zvuků. Praskání, skřípání, klapnutí...Dům se pohybuje. Já také. Pomalu, s obavami, se sunu krok po kroku dopředu, do temnoty stále hlouběji. Nepříjemné pocity narůstají, fantazie pracuje. Neslyším náhodou funění? Co radši přidat do kroku?  Přede mnou, nepříjemně blízko, se ozve tiché zakašlání. Ze strachem přiškrceného hrdla stěží vydoluji zasípání, zhodnotím situaci,  řevem se nezachráním, volím útěk. I když je velmi nadnesené, nazývat útěkem téměř golemovské posunování mých hrůzou ztuhlých končetin. Každý úchyl i vrah, šourající se o francouzských holích či na vozíčku, by mě lehce dohonil. Je konec, je konec, v mysli mi drnčí stále dokola jen tahle jediná větička, napadá mě ještě, jak dlouhý asi bude ten film mého života, co se prý promítá každému těsně před smrtí, no to bude tristní biják a teď ještě ty bolesti při umírání, jen ať to netrvá dlouho a sakra, proč zrovna já, takových lidí si pobíhá po nocích venku a už jsem zachycena do tenat zločince, předsmrtně sebou cukám a....slyším smích souseda:“ Neblbni, neboj se, já si šel zrovna zakouřit.“

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 2.3.2004 > nejnebezpečnější zabijáci sou vo francouzskejch holích, vo tom žádná.....nebezpeční mistři to sou......pěkně si nám vykreslila tu dusnou atmosféru...téměř erbenovsky.....dát to ještě do veršíků.....:o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 2.3.2004 > jo, tak tohle znám. sice nebydlím v paneláku, ale stačí jít v noci potmě na záchod - mívám ouplně stejný pocity
Body: 5
<reagovat 
hajka (Občasný) - 2.3.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 2.3.2004 > Dobrej kousek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 2.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Newton (Občasný) - 3.3.2004 > pěkný, chybí jenom predátor
Doporučil 
<reagovat 
Newton (Občasný) - 3.3.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 3.3.2004 > ten zabijak vo francouzskejch holich me pobavil...to je muj patnik, jak by rekl Dzules...predsmrtny cukani jakbysmet :)))
Body: 5
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 3.3.2004 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Jimmmy. (Občasný) - 3.3.2004 > Parádní atmosféra...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 4.3.2004 > dobrej džoukr, ten soused.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 4.3.2004 > stanislav> Jo, taky se mi líbí, když džoukuje....ale s jinejma
<reagovat 
noa (Občasný) - 3.3.2004 > pěkný náčrtek... a nechceš to víc rozvést? taková krásná ochromující hrůzička a v paneláku tolik stínů, co se dají považovat za všechny hrůzy světa - od krvelačných sběratelů náhradních orgánů po zahnívající pozůstatky starších obětí :-)
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 4.3.2004 > noa> 

Když já radši načrtávám, za "rozmazávání alias rozvádění"  bývám kárána


<reagovat 
Kelly (Občasný) - 5.3.2004 > dobře napsané :o)
<reagovat 
Lian (Občasný) - 5.3.2004 > Jojo, to znám.
Body: 5
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 5.3.2004 > Já jsem se taky bál. Přitom tahle zkratka (jakožto způsob literárního vyjádření) mi přijde velmi sympatická - ó, kéž bych to tak uměl já...  -:)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Saimon (Občasný) - 5.3.2004 > Just take it. Jsem rád, že jsem si mohl po dlouhém čekání od tebe zase něco přečíst je to perfektní, hlavně to jak jsi vykreslila atmosfáru tápajícíhop člověka ve tmě, úplně jsem si vzpomněl na podobný situace, až na to, že jsem nezmatkoval...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Simonka (Občasný) - 7.3.2004 > moc krásné :o)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Iph (Občasný) - 8.3.2004 > Vy se smějete, ale ono je samo o sobe hrozne, ze musi devce v takove situaci mit strach.
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 6.3.2004 > Měla bys svoji fantazii kapku krotit.
Body: 5
<reagovat 
 Montrealer (Občasný) - 9.3.2004 > Yfča> Proboha, proč ??? Ty tu svou taky nekrotíš (aspoň zvonka to tak vyzerá) a jakou máš obrovskou "sledovanost" !
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 15.3.2004 > Srandovní. Potěšilo. Sviť si mobilem.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 15.3.2004 > Luk Malér> 

Díky, to je fajn, za tím účelem jsem to taky napsala

Svítit mobilem? Blázníš? Přece nebudu upozorňovat v tý tmě číhající vrahounky a lapky, že mám mobil! Eště by mi ho vzali:-)) Navíc můj mobil teda takovej šajn nemá:-))))

 


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 15.3.2004 > BlueSky> svítit si mobilem je hodně dobrej nápad, jen ho ještě mít u sebe, případně ho mít NABITEJ!!:o)))
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 15.3.2004 > quentinbubakoff> Hm, nechtěla jsem se příliš pouštět do podrobností, které vylučují použití mobilu v této situaci, zvládl jsi to za mě:-))))))
<reagovat 
P.i.k.o (Občasný) - 15.3.2004 > a komu tim prospejete? Nemas cucet furt na tu bednu - pak bys takhle nesilela  A jete jedna rada - kric ze hori - na jednou mas na chodbe lidi .oDDD me se to libilo, ale kdo cekal vic nez souseda, tak ... :o)
Body: 4
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 15.3.2004 > P.i.k.o> 

Jůů, k čemu že se vztahuje ta poznámka o komu čemu že tím (čím-táži se:-)) prospějeme?

A houby, to "šílení" nemám z bedny. Od deseti let mám načteno z pokladnice světové detektivní literatury, víš?:-) A hlavně-mám i pár reálných zážitků, z nichž vyplývá můj vztah k "mému žití":-p Rozhodně netrpím žádnou falešnou představou:Proč zrovna mně by se mělo něco stát...pcha.

Apropos, díkes za rady ohledně křiku, ale to jsem tam zakomponovala, že mi selhal hlas:-)

 

Není člověk ten, by zavděčil se lidem všem:-)

NAvíc, dyk jsem nepsala horor, žádnou povídku, bééé, já fakt nevím, co mi tu vyčítáš Jenom pocitovku pro podobný duše:-)


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 15.3.2004 > BlueSky> ja nic nevycitam - dyk jsem to ohodnotil kladne
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 15.3.2004 > P.i.k.o> 

:-) Tak znova:

Jůů, k čemu že se vztahuje ta poznámka o komu čemu že tím (čím-táži se:-)) prospějeme?

 

P.S.:To mám určitě štěstí, že se tu nedá hodnotit do mínusu:-)


<reagovat 
 P.i.k.o (Občasný) - 15.3.2004 > BlueSky> to nech lezet - pokud by byla moznost hodnotit do miunsu, tak tebe se to stejne netyka .o)
<reagovat 
delikt (Občasný) - 22.3.2004 > ! Jojo, přesnej pocit! Brr, tma v paneláku.. A úplně nejhorší je to tam, kde jsou schody uprostřed baráku okolo výtahový šachty a všichni sousedi maj hodně dobře utěsněný dveře, takže je tam tma, že by se tam daly vyvolávat fotky!!! :))) Pro mě je hrůznej obzvlášť okamžik, kdy se mi zaklapnou dveře od výtahu a ne a ne ten blbej vypínač nahmatat! :))
Body: 5
<reagovat 
Levity (Občasný) - 9.4.2004 > Hi hi:)) Soused džoukr..:)) 
Body: 5
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 9.2.2005 > juuuj sa nás tu zišlo strašpytlov...
škoda že som začala 5-kami, toto je po myselná 10...

Tak mi to pripomenulo "vynikajúci" zážitok, keď tak kráčam v polotme s pripitým, neschopným na obranu manželom, kilometer domov a nejakí pankáči, či skini usúdili, že patríme k rómom, poď ho za nami oháňajúc sa kľúčami na predlhej reťazi a prázdnou fľaškou, akože trénuju, jak trafia - normálne som nevedela, či mám zachovať k sebe úctu ako prorok, ktorého bohvieaký boh ochráni, či sa radšej rovno s prepáčením neposrať...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 22.2.2005 > Moje gusto. Tohle je blízký asi každýmu a skvěle napsaný. Mam se co učit
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.2.2005 > Rony Rubinek> Díky. Potěšilo mě, že to potěšilo
<reagovat 
Étoile (Občasný) - 24.2.2005 > Zaujalo mě hlavně "Dům se pohybuje. Já také." Skvělá atmosféra.
Body: 5
<reagovat 
 BlueSky (Občasný) - 24.2.2005 > Étoile> Díky, jsem potěšena, že to tak působí, však jsem se u toho naškrtala a napřepisovala 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 (10)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter