|
| Rambonaut (Občasný) - 12.1.2007 > Přeslička> Nač tolik skromnosti, děvče!
Naty:
mně se to líbí a neřeším čím to je a vóbec prečo...
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Raimund (Občasný) - 13.1.2007 > Nemohu za to, ale napletl se mi nějak Vodník KJE.
Něco rozumnýho : ta mezera ve druhé sloce je dobrej nápad.Něco jak namaloval Cézanne ten odlesk na láhvi ve Hráčích karet.
Poukazuji na dvě odlehlé osobnosti - to zas bude sen- uf...
| Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
utilita (Občasný) - 12.1.2007 > Jemináčku, to je "Jirkova" formulace! Dojals mě!!! ;))
jinak spíš než těžkej zadek bych řekla, že se to prostě kostrbatě rýmuje a rytmicky to ujíždí. mno.
| Body: 3
| | <reagovat |
|
| Naty (Občasný,Redaktor) - 15.1.2007 > utilita> Nic proti názoru, ale nemohl by být konkrétnější?
Které rýmy jsou kostrbaté a v čem?
Kde přesně to rytmicky ujíždí?
Jsem si vědoma dvou vybočení z rytmu a obě považuji za funkční.
| | | <reagovat |
|
|
| Naty (Občasný,Redaktor) - 15.1.2007 > p74> Děkuju, to potěší.
Jsem teď obzvlášť ráda, že se moje inspirace tehdy ubírala právě tímto směrem.
Tvrdší slova už mi nenabídla, ale snad je to dobře. I tak se některým zdála výrazná až příliš.
Přeji lepší náladu.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
utilita (Občasný) - 22.1.2007 > člověče, když jsem si to přečetla, tak mám dojem, že nejvíc mi tu drhne "rým" příčí se - zavřískne. čili to nedrhne ani tak rytmicky, jako rýmicky:) - a následkem toho mi to přijde takové kostrbaté.
| | | <reagovat |
|
|