Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
47.operační meditace
Autor: romann (Občasný) - publikováno 13.1.2003 (11:11:36)
 

 

Tato Totálně Dokonalá Inteligence se mi ozvala před měsícem. Meditace obsahovala neutrálně-extatickou transformační energií, první ze série. Byla příjemnější než tísnivé a více dějová než neutrální. Střed i Vršek byl dost aktivní. Ponor byl špičkově pouze do 47%  a dimenze jen 4,5 a 4,8 s problesky vyšších. Vršek trestal spodek za myšlení snížením ponoru, což bylo často, protože ticho neumím. Zvýšil ho za správné se nastavení k božskému.

V úvodu mi božské řeklo – vše je symbol symbolusymbolusymbolu…. - Obraz Boha. Nejprve se brousily moje křečovitosti, stále jsem jich plný, je to nerozvinutost spodku spodku. Také to, že moc hodnotím, popisuji, dělám závěry. I každého vnímání vzniká nekonečné množství dalších dějů. To mě v minulé meditaci bolelo – věčné tvoření dějů. Může být jen TO? Ano, všechno jde, ale pak už to vlastně neexistuje a není nikdo, kdo by vnímal.

Ukazovali, kolik symbolů má moje myšlení a psaní – spodek se chce uplatnit, rád mluví, ale proč? Nemám odevzdanost, bojím se Boha, nepřijímám Ho. Špatně snáším Jinakost, psaní je touha projevit Ho lidsky, ale to nejde. Bojím se nemyslet, že bych přestal existovat. Mám vyhazovat nepatřičné myšlenky jako smetí, vytvořit víc prostoru pro Boha, méně mluvit a myslet. V mém psaní je i touha sdílet, zesílit účinnost, má mnoho významů.

Konečně mi ukázali strukturu jáství, kterou v minulých meditacích jen naznačovali - jako oko, v kterém byly vazbami vztahů pospojované tři základní části osobnosti – spodek, střed a Vršek. Ty pozorovaly tytéž části jako objekt. Byly tedy celkem čtyři, ale kdo si to uvědomoval? Zase další ohnisko pozornosti, další sestava těch třech. Je to tedy fraktál. Důležité jsou jejich vazby. Když je v nich program – podporujte Vršek, bude tím vše ovlivněno. Kdo váhá, přemýšlí, rozhoduje, s kterým se ztotožňuji? Vždy toto centrum, i když i ono se vnitřně pře.

Také mi ukázali vizi soustředných kruhů dimenzí. Ten byl pronikán paprsky Boha. On řídí vše skrz dimenze, nebo přímým zásahem. Pak i to, že všechny děje jsou vytvořeny z transformační energie, kterou dostáváme koncentrovanou. Rovněž jak se bojím abstraktního nadosobního světa vysokých dimenzí kde je vše nekonečně a nepochopitelně složité, my nechápeme skoro nic, Oni dál. Chtěl bych si jen užívat v hlubokém ponoru na tomto světě, ale on patří do božského, je na Jeho práci. Správně prožitý trest od nadvědomí léčí, ukazovali mi také.

 Vcelku byla ale přitakáním mému vývoji. Už po hodině mě řekli, že skončila a prodloužili ji jen o deset minut. Druhý den jsem byl velmi unaven. Mnoho dní po meditaci bylo bolestivějších než jindy, bez schopností, jen s intuicí.

Další poznatky: -Vše je o tomtéž, opravdu chceš k Bohu?

-V božských světech je toho málo, co je lidem známé… Kniha je také fraktál, nahromadění symbolů do tvarů, ale negramotnému zcela nesrozumitelný jako nám ty božské. Proč se ale bát Jejich abstrakce?

-Nekritizovat lidi, jsou v jiné situaci než já.

undefined



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář ONN - 14.1.2003 > Ano, všechno jde, ale pak už to vlastně neexistuje a není nikdo, kdo by to vnímal? Logická odpověď, ale lepší je zkusit to, než si to jen představovat a nebo tuhle otázku raději opustit, než si jejím egoistickým logickým zodpovězením programovat definitivní blok. Vědomí jinakosti a oddělování se od ostatních lidí je typickým projevem silného ega.
<reagovat 
čtenář JAVOR38 - 14.1.2003 > Romane, vzhledem k tomu, že tě meditace tak unavuje, blížíš se nevědomí.Dej pozor ať nepřekročíš hranici nevědomí, tam už nedosahuje vliv vědomí a nekonečno si s tebou dělá co chce.Je tam obsaženo i "moře šílenství".Nechoď tak hluboko, nebo se připrav na bezforemnou nekonečnost bez návratu zpět.

<reagovat 
romann (Občasný) - 15.1.2003 > přátelé, tohle je božská výuka, a On si se mnou poradí jako s každým. Nelze zabloudit, není kam, jen si prodloužit či znepřijemnit cestu. A názory vašeho ega jsou stejně vedle, On to vidí daleko dokonaleji... Bůh, tedy nekonečno si stejně dělá co chce, jste jen Jeho malým podprográmkem, nic víc. To je odevzdanost, pochopení Reality.
<reagovat 
čtenář ONN - 15.1.2003 > to Javor38: ano, moře šílenství a všeobsahující bezforemná nekonečnost, to sedí. Kdo se však na moře nevydá, nezjistí, zda-li se přeplout dá. Romanova únava však pochází především z používání vypůjčené energie během meditací. Jede prostě na dluh a dokonce už nejen svůj. Myslím, že si půjčuje především proto, že bez pomocníků nedosahuje v channu vůbec žádného ponoru a meditovat bez nich vlastně ani neumí. BS mu kdysi doporučili pomocníky použít (aby přišel na to, jak se uvolnit z psychické křeče), ale on si to vysvětlil tak, že je má brát pořád a teď už si všechno jen ospravedlňuje sám před sebou prázdným tlacháním o odevzdanosti.
<reagovat 
čtenář ONN - 15.1.2003 > to romann: nechápu, kde bereš tu jistotu, že moje ego vidí méně dokonaleji než On? Jak to vůbec můžeš říct, když ty sám nejsi schopen vidět ani tak dokonale, jako vidím já? Idkyž vím dobře, že si uvědomuješ dobře mé poznámky, jen na ně nereguješ. (Strach? Ješitnost chanového velemistra?)

Bůh tedy nekonečno? Ha ha, Bůh je sice nekonečný, ale je jaksi víc, než jen nekonečno. Tvoje dětská intepretace je svazující a umožňuje ti dělat sice logické, ale chybné závěry.

A nakonec. Odevzdanost Bohu nemá s pochopením reality nic společného. Odvzdání Bohu je bezvýhradné, tedy ať už Bohu rozumím a chápu jeho právě probíhající záměr a nebo ho nechápu a nerozumím mu.
<reagovat 
romann (Občasný) - 16.1.2003 > ONN- chyba. Každá meditace spotřebuje energii, je to náročná práce, jako každé duševní úsilí. Kdyby božské síly byly proti používání pomocníků, jistě by mi to řekly, ale udělaly pravý opak, zařídily mi je a přesně mi říkají, jak je mám použít. Máš o našich meditacích zkreslené představy, opravdu je to operace s přítomností Operatérů. Miloš to popisuje takto http://www.totem.cz/enda.php?a=27599
Kdybys dělal co my, neměl bys takové otázky, navíc v tvých slovech projevuješ agresi.
Jsi snad chytřejší než Bůh? Nejsi, to je jisté.
Souhlasím jen s posledním odstavcem. A děláš to? pochybuji. Mluvil bys jinak.
<reagovat 
 Čtenář - 16.1.2003 > romann> 1. Kdyby každá meditace jen spotřebovávala energii, neexistovaly by meditační techniky, které naopak energii meditujícího redistribují (především tu vyplácavanou na slabosti) do hlavních vitálních center a tím ho posilují. A že takových je!!!

2. O vašich meditacích nemám nijak zkreslené představy, pečlivě jsem si řadu těch vašich tlachů přečetl a je mi naprosto jasné, o co tu jde. Ale to je celkem buřt, z toho by ses dostal i sám, kdybys jel jen na energii svou, ty si ale půjčuješ, co vrátit nemůžeš a k tomu ještě zaprutile stagnuješ v ponorech a učitelích a navádíš k tomu i ostatní namísto, aby už si se odhodlal něco udělat sám, bez otázek, bez učitelů, s odevzdáním především v nevědomosti.

3. Když užiješ pomocníka, podotýkám SPRÁVNĚ UŽIJEŠ (což naprosto neumíte) žádného učitele nepotřebuješ. Pomocník tě sám provede a sám ti řekne, kdy je konec. Nikdy tě nijak netransformuje sám od sebe ( to jen ty můžeš zůstat zaseknutý na půli cesty návratu zpět - proti únavě z těch vašich transformací, po pravdě ale z nedokončených zvrzaných návratů, jak furt chcete mít ty božské pocity, doporučuji 10 minut ledové sprchy po meditaci a žádná únava se konat nebude! ), jen ti ukazuje, jak to máš jednou udělat sám a bez něj. Když ho neposlechneš, stane se z pomocníka pán, který si může říkat všelijak, každopádně ty už naprosto nemáš možnost poznat, že si v jeho moci. To by ses musel obrátit na někoho jiného. Přečti si něco z černé magie o larvách, možná ti informace o nich budou připadat nápadně povědomé.

4. To že vidíš v mých slovech agresi, znamená především, že ji tam vidíš TY.

5. Jasně, že jsem chytřejší než Bůh. A víš proč? Protože jsem zároveň i hloupější než Bůh. ;o)

6. A jak bych tedy mluvil, pane NACHYTAL_SE_NA_VLASTNÍ_TLACHY? Ty sám přece říkáš, že Boha nemůžeme pochopit ani poznat. No a když já se takovému Bohu plně odevzdám, může mě přeci vést cestami, které ty nikdy nepoznáš ani nepochopíš. Tak jak si troufáš říkat, jak má správně mluvit odevzdaný svědek?
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.1.2003 > 1.mystická meditace vždy způsobuje únavu, pokud není spontánní, ta způsobuje únavu menší. Ty asi neznáš klasická díla mystiky, sv.Terezu z Avily adt. Ted vyšla encyklopedie mystika, šest dílů.
2.co bych neměl vracet? Prostě se energie doplní, tak jako když vymaluješ, tak si pak odpočineš, kde je problém?
3.cítím z tvých slov rysy magie, asi si ji dělal, ne? Já taky. Ale mystika je o něčem jiném. Vyšší Já se stará dokonale, ale ty se Ho bojíš. Chceš pomocníky, ne Pána, typicky magické, ale Bůh je Pán, NEODVRATNÝ.
4.prostě tam je jak vyšitá i tady.
5.chacha, není nic kromě Boha, tos nepoznal?
6.nejsem si jist, kdo vede tebe, na Boha to nevypadá... Ale mohl bych se Ho na to zeptat, ale proč?
<reagovat 
čtenář Javor38 - 17.1.2003 > Romane, co kdybys zkusil připustit ,že může mít pravdu i někdo jiný než ty.
Já mám z tvých článků pocit, že čtenář ? má velký kus pravdy.
<reagovat 
romann (Občasný) - 20.1.2003 > at to dokáže. Já si to nevymyslel, já to prožil
<reagovat 
 čtenář ONN - 21.1.2003 > romann> Já to taky prožil. Tvůj způsob jsem zkusil, tebe a tvou skupinu osobně kontaktoval a vaše skutečné myšlenky a skryté záměry si prohlédl. Takže co teď?

Mimochodem, to jsem nevěděl, že žít znamená něco jiného než myslet. Jedině snad, že bys dokázal žít bez mysli, t.z. udržet vnitřní ticho, ale to, jak sám přiznáváš, neumíš, takže všechno, co jsi milý Romane prožil, sis zcela určitě zároveň také vymyslel. Všechny tvoje informace a úvahy se tedy zakládají jen a pouze na tom, co ty sám jsi stvořil a vymyslel.

S magií jsi neskončil, jak tvrdíš, ale přirozeně v ní pokračuješ, vytvořil jsi společně se svými oddanými takový malý egregor Palkova channelingu, pojmenoval ho Mystika a nacpal do něj vlastní myslí stvořené larvy, upíry a další entity, které si označil jmény jako např. INRI, ORIVON, IHS atp. a které jsi pomocí svých neochvějně správných výkladů meditací implantoval i ostatním členům své skupiny.

Pocit ztráty energie, který po meditacích pociťujete, nepramení z žádné transformace na vyšší duchovní úroveň, ale, jak už jsem psal, z nezvládaného návratu. Podrobněji to znamená, že tím, jak opakovaně trénujete zaostření mysli na vyvolání/oslovení některého ze zmíněných larev-učitelů, a zapuzujete ego, aby se krčilo v koutě, dodáváte těmto entitám svoji vlastní energii, kterou má normální člověk k běžnému životu a protože si především libujete v prožívání vyšších božských pocitů, nevracíte se z meditace/tréninku celiství, rozuměj s pozorností upřenou především ke skutečnému světu, ale poloviční, s pozorností nadále upřenou k myšlenkám, snům a pocitům o vlastní božské dokonalosti a o povýšení, kterého se vám, oproti ostatním obyčejným lidem, dostává.

Největší tragédií této metody, je především vaše zarputilé trvání na tom, že vámi stvořené a uctívané larvy-učitelé, které souhrně označujete jako božské síly, stavíte mimo sebe a nejste schopni si ani uvědomit ani přiznat, že i tyto primitvní absorbéry životní energie nejsou zas ničím jiným, než vámi samotnými. Vzhledem k tomu ale, že se nenacházejí v našem světě, který označujeme jako bežnou realitu, a vy jim předáváte stále více a více pozornosti a energie, kterou potřebujete především tady, jste pomalu a nenápadně odváděni kamsi do neznáma. To je samozřejmě vaše věc, ovšem je to jen znovuobjevený již dříve mnohokrát zavržený přístup, nikým neověřený a většinou těch, a jsou mezi nimi velcí mystici, jogíni, kouzelníci a další, kteří se dokázali ještě včas vrátit, a že byli tímto směrem tisíckrát dál než vy, ty bys asi řekl tisíckrát transformovanější, označili tuto stezku za slepou, nebezpečnou a v učitém okamžiku také stezkou bez návratu.

Chceš důkaz, že to co říkám, má svůj kus pravdy? Od začátku, co tě znám, ti doporučuji trénovat vnitří ticho a meditaci s utišenou myslí. Bez otázek a bez odpovědí. Žádný dialog, žádné myšlenky, za myšlenky, za představy, za ticho. Tam najdeš své odpovědi i důkazy, které žádáš.
<reagovat 
romann (Občasný) - 22.1.2003 > není také náhoda, že podobné názory jsou časté, ač o nich v mystické literatuře není podklad. Mysterium smrti a vzkříšení není populární. Odrážejí totiž naše přání jak by to to mělo být. Bůh a Stvoření je ale Jiné! Odevzdanost, to je slovo, které nám chybí! Držte se bible, ne přání ega! ------------------------------------ three mile smile- oslovovalo, více než dříve, ale Ono nikdy nic striktně nenařizuje, jen učí jako Učitel. Neřekl bych, že ďábel napodobuje Krista, kdes to vzal? a s tím nesvárem opět totální neznalost bible. Přesně totéž se dělo Kristovi i Jeho učedníkům, opět si vaše ego prosazuje svá přání a bibli vůbec nezná. Je to sice nejvíce rozšířená kniha, ale také nejméně čtená! Kristus prorokoval lidem bolest i sobě, copak nevíš o Jeho ukřižování? Božské pocity Věčnosti, Nekonečnosti a Dokonalosti má jen On. Joga také souvisí s mystikou, také je opěvována, ale kdo ji OPRAVDU dělá, tak málo lidí jako křestanskou mystiku...
<reagovat 
romann (Občasný) - 22.1.2003 > Přitom si stačí přečíst Bhagavadgítu a iluze o tom, že božské je v klidu je tatam, ale on ji nikdo nečte, zrovna jako bibli. Mají ji na zeme.mysteria.cz ke stažení, jen nahlédněte!
<reagovat 
 three mile smile (Občasný) - 22.1.2003 > romann> romane, jen jsem se ptal na tvůj pohled, neříkal jsem že je to jsou moje představy :-)
no co se ale týče jinakosti Boha, zde si troufám tvrdit, že nepotřebuji řadu meditací k tomu, abych viděl, jak je jiný. vždyť to je zřejmé! co až tě ta jinakost omrzí? není třeba to cílem? představ si situaci, když už tě nic neohromí, neudiví, kdy už tě nic nebere, protože víš, že žádná z těch jinakostí není věčná, trvalá. co potom?
a ještě jeden dotaz - když už tedy Bůh neustále tvoří, ptám se ODKUD tvoří? musí zde prostě být nějaká pevná základna, něco stálého, neměnného, nějaký podklad, z kterého je tvořeno, na kterém je tvořeno. pokud by to zde nebylo, nemohlo by být tvořeno..čili musí zde být něco, co za žádných okolností není Jiné, ale něco, co je stálé, pevné a neměnné..co si o tom myslíš? kldině beru i "odpověď shora", dík. :-)
<reagovat 
romann (Občasný) - 22.1.2003 > to je zajímavé, do kvantové mechaniky nikdo nekecá, ale do mystiky každý. Přitom je to velmi podobné! Totální neznalost je bohužel ne vyjímka, ale pravidlo. Kolik takových debat už na netu bylo! Už mě to nebaví, tak jen stručně:
1/opravdu mám ted se učit být v tichu mysli, ale to neznamená, že bude jen to, vždyt v té meditaci mě božské oslovovalo a dost! A dělá to stále i když slaběji .- NEJSOU TO TEDY MÉ NÁZORY! TICHO JE JEN JEDEN Z NEKONEČNA STAVŮ BOHA!
2/mystiku nedělám jen já a naše skupina, zrovna jako chann. Dělá to kde kdo. A zkušenosti mají podobné, znám je. Viz ti, co jezdí do Peru za ayahuascou. Proč by měli být INRI a IHS upíři? To by asi dělali něco jiného než výuku velmi podobnou učení Krista, hochu, ty jsi vedle jak ta jedle. Každý ví, že podle skutků poznáš strom. Ale i Kristu říkali, že má zlého ducha, opakovaně.
3/sám si odporuješ, když píšeš, že si libujeme v božských pocitech, ty by nám asi ti upíři nedali, sami je nemají. Přečti si konečně ty klasiky mystiky a nevymýšlej si! Proč by mě také vedli v vnitřnímu tichu, když ho tak vysoko hodnotíš?
4/další blbost! Božské síly nebereme jako oddělené. V knize píšu, že nadvědomí je vyšší Já, to je ta 4,5ka a 4,8ka, co mou meditaci vedli! Nakonec je jen Bůh, nikdo jiný ve Stvoření nežije.
5/ti mystici a jogíni dělali totéž co my, neděláme nic jiného než se píše ve svatých knihách. Copak ti Bůh dá hada, když Jej žádáš o chléb? viz bible. Oni se ale nevrátili, nevykašlali se na Boha jako ty. Bůh není v tichu, věčně živé Stvoření to dokazuje.
Kdo chce radit, musí umět a to ty nejsi.

<reagovat 
 three mile smile (Občasný) - 22.1.2003 > romann> doufám, že se ONN nebude zlobit, když též zareaguji (ač je to předem marné:-))

romane, v meditaci tě božské oslovovalo? a dost? a tomu říkáš ticho? :-)))
netvrdím, že je to váš případ, ale nemyslíš, že "ďáblova" síla je právě v tom, jak velmi podobný kristovi dokáže být? a poznáme-li dle skutků strom, jsi ty příkladem? pokud jsem si všiml, nešíříš na netu téměř nic než nesvár.
a božské pocity? všechny super líbivé extatické pocity přece nemusí být božské. a pokud ano, pak všechny nepříjemné prožitky, včetně tebou tolik proklamované bolesti, musí být kvalitativně nebožské, pekelné.
ale hlavně jsem tě chtěl poprosit..když už profanuješ mystiku, nečiň prosím totéž i s jógou. ta nemá s tím, co píšeš, vůbec nic společného, ba přesně naopak. děkuji.
<reagovat 
 čtenář ONN - 23.1.2003 > romann> Kdo chce radit, musí umět? A proč si se mi tedy dnes mailem ptal, jestli nevím, kdo sem píše komentáře pod nickem ONN?

Správně ty můj kluku, píšu je je já. Ale máš pravdu neumím toho spoustu a jsem líný jak veš. Těžko najdeš druhého tak líného, jako jsem já, ale to, co umíš ty Romane, to zvládám levou zadní.

Až na tu hypnózu, to jsem nikdy nezkoušel a ani to nemám v úmyslu. Ale to mi zas tolik navadí, ty z ní taky umíš jenom polovinu a o návraty média už se nestaráš (!!!) KDYBY EXISTOVALO MINISTERSTVO KOUZEL I V NAŠÍ SKUTEČNOSTI, UŽ DÁVNO BY JSI ZA TYHLE SVOJE AMATÉRSKÉ A NEBEZPEČNÉ POKUSY SEDĚL V AZKABANU (!!!)

"...hlavně informace, INFORMACE... to je to, co chceš... všechno vědět že a hlavně o každém, že? Jak to mají jiní a pak se porovnávat, odlišovat, vyvyšovat se, být pánem... křísit mrtvé... být velký... aby na tebe všichni zírali... aby si říkali, podívejme ten Roman, nikdo mu nevěřil, všichni mu zlořečili a on zatím byl tím jediným pravým mystikem... to on nám otevřel brány poznání a udělal z nás skutečné a pravé nadlidi... hlasy... hlasy... božské hlasy, božské síly"

Romane Palko, jsi nebezpečný nejen sobě, ale i těm, kteří ti uvěřili. Nemusíš mi odpovídat, stejně jsi to nikdy neudělal a odpovídáš jen pro sebe a pro obranu svých tezí. Znám tě rok a za tu dobu jsi z mých slov připustil jedinou věc a sice meditaci v tichosti. Tehdy jsi řekl, že to máš od božských sil za úkol a od tíé doby už jenom opakuješ, že s tím už máš a musíš začít. Ale kde nic tu nic. Místo toho vidím jen nové a nové a více a více pomatené popisy marihuanových halucinací. Z každého serveru tě vyhodí, ale ty si hned zas najdeš nový a cpeš to tam všechno znovu a znovu a kladeš pastičky a lovíš dušičky. Pro kohopak, kdo je tvým pravým pánem? Koho to krmíš příběhy ostatních lidí?

Já už jsem se s tebou zapletl a kdy se to rozplete ví jen Bůh, každopádně ti mohu slíbit, že jen tak snadno už lovit další dušičky nebudeš, pořád se ti budu motat do cesty a rozorávat skrývku tvých falešností a šílenství svou radlicí prázdnoty.

Od nikud nikdo
<reagovat 
romann (Občasný) - 23.1.2003 > tak jsem se trefil, fajn, ale proč máš tak divné jméno? Já se za své nestydím Romane H(mám pokračovat?)
Já že se nestarám o návraty médií? Tys u mých hypnoz někdy byl? To myslíš vážně? Nikdy jsi mě neviděl, ale posuzuješ mě detailně! Má vůbec taková debata smysl? Pochybuji.
Mě že jde o informace? Nejde, přečti si mou knihu.
S tím tichem máš pravdu, ale ono se to spraví, je nekonečno času. Rodiče ti také leccos říkali, vždy si je poslechl? Pochybuji, ani učitele ne.
Víš kdo tvoří naši skupinu? Ti, co jsem je našel na netu.
Poslední věta je ryzí agresí, to snad přiznáš, ale s tebou jsem skončil TEĎ.
<reagovat 
 čtenář ONN - 23.1.2003 > romann> 1. Mé jméno? Máš na mysli můj nick, resp. jeho zkratku ONN? Tenhle nick užívám, protože jsem se tak rozhodl a důvody, které mě k tomu rozhodnutí vedly ti sdělovat nehodlám.

2. U tvých hypnoz jsem nidky nebyl, když tedy nepočítám tvou nabídku hypnotizovat přímo a mě a tu tvojí nervozitu po mém odmítnutí a odmítnutí ptát se tě na odpovědi. Informace, na které jsem tu stran tvých pokusů s hypnózou narážel, jsi mi ale poskytl ty sám a to dokonce na tomto serveru v článku "Důkaz o pravosti channelingu" ( viz http://www.totem.cz/enda.php?a=24478 ) a v diskusi pod ním, kde sám říkáš, že starost o návrat média do normálního stavu vědomí je zbytečná, cituji: "jako jak se večer vrátit domů."

3. Tato debata má velký smysl především pro ostatní, neboť odhaluje naše skutečná já zbavujíc je zbytečných nánosů rádoby tajemství a zasvěcení.

4. Tvá kniha je slátanina plná pravopisných hrubek a neopodstatněných dogmat.

5. Samo se nic neudělá. Buď se začneš snažit něco dělat, nebo budeš jen dál hulit konopí a přinášet ZZZU, aneb zaručené zprávy z universa.

6. Takže tím chceš říct, že neposloucháš své božské učitele? Ty sám jsi za podobné chování ze skupiny už jednoho člena vyhodil. Vyhodíš i sebe?

7. Vím, kdo tvoří tvoji skupinu, 4 jsem viděl osobně, některé bývalé jsem našel na netu a promluvil si s nimi. Někteří se navíc ani necítí být členy tvé skupiny, přestože ty je za takové vydáváš.

8. Ne, poslední věta je pouze přátelským závazkem, že ti v šíření tvého učení budu nadále věrně pomáhat. I když to asi bude pomoc z tvého pohledu dosti kontraproduktivní.

9. Díky za tvůj slib, že si se mnou skončil. Beru tě za slovo a doufám, že už od tebe žádný mail typu: "Co je s tebou? Koukni se sem [nový odkaz na božkou meditaci]" už nedostanu. O to mi vlastně šlo ;o)

Přeji ti hezký den plný těch nebožštějších pocitů a extází,

Roman Homola alias Od nikud nikdo.
<reagovat 
romann (Občasný) - 24.1.2003 > ne, podivuji se na tím symbolem Od nikud nikdo. Obsahuje mnohé, asi neznáš všechny významy.
1/to jsem si mohl myslet. Já to myslel tak, že ta obava je přehnaná. V každé knize je uvedeno, že hypnotizovaný se bud sám probere, nebo usne. Myslel jsem autohypnozu, tam nikdo jiný přece není. Každá meditace je autohypnoza. Průšvihy nebývají často, mě se ještě žádný nestal, poctivě každého vytahuji z hypnozy.
4/s hrubkama máš pravdu, korektorka mi to také říkala. Ty máš mystickou praxi natolik pokročilou, že jsi schopen objektivní kritiky?
5/mystický proces přináší proměnu, přeči si Rigvédu, tam se to jinak nedělalo, jen se používala sóma.
6/učení je učení, nejde přímočaře u nikoho
9/přečti si příspěvek po sobě. opravdu tam nic jako agresi a spol. necítíš?
<reagovat 
 čtenář ONN - 27.1.2003 > romann> add 1/ Možná neznám všechny významy všeobsahující prázdnoty, ve které ty jsi narozdíl ode mne nikdy nebyl, takže mi nějaký můžeš prozradit vševěde, rád si ho poslechnu.

add 4/ Ano, na tu tvojí praxi jsem schopen až dost. Objektivně především, protože pak neobstojí ani jediné tvé slovo, neboť celá tvoje kniha je výsledkem subjektivních představ, fantazií, snů a halucinací jejích autorů.

add 9/Opravdu ne, je mi líto ale jde jen o podsouvání z tvé strany v touze popást se na mých emocích, chtělo by to nestranného svědka, který by se k dialogu vyslovil. Pak bys možná mohl přijít na to, že agresi vsunuješ do úst každému, kdo s tebou nesouhlasí a zpochybňuje tvá tvrzení, navíc kvalitnějšími argumenty, než jakými vládneš ty. :o)
<reagovat 
romann (Občasný) - 22.1.2003 > dobrá otázka. Z meditací jsem to pochopil takto- představ si, že jsi Absolutnem, jakýmsi dokonalým procesorem. Co máš dělat? nepotřebuješ vlastně nic, nepřítele nemáš, nic tě neomezuje. Vytvořit si můžeš co chceš. Tak to děláš, ne? Projevuješ svou Dokonalost nekonečně způsoby. Vymyslíš si zákony, řekneš budiž a už to jede. Čas, rozměr, počet. Uměle si zablokuješ inteligenci, namícháš pár programů a hodíš individualitu do dějů a koukáš se na ni, jak se vrací Zpět. Je to Všechno virtuální Hra Her.
<reagovat 
 Čtenář - 28.1.2003 > romann> takže romane, tímto jsi, ať to přiznáš nebo ne, potvrdil, že existuje jakési Tam a tudíž i zpět. sám jsi potvrdil, že podstata boha je NEMĚNNÁ, stálá, neproměnlivá. a že ta neustálá změna je jen jakési hledání.tudíž bůh není neustále Jiný, jak si to pochvauluješ ve svých meditacích. to jen jeho projevy jsou jiné..projevy, které, jak jsi řekl, dělá, protože nemá co dělat. je to ona neprojevená část, ta neměnná, která tu musí vždy být, bez níž by to nešlo, ta je absolutní a stálá. ta musí být z povahy věci PRÁZDNÁ (bezrpostorová a bezčasová), nicotná, věčná. toto je ona prázdnota a nicota, kterou tak zapíráš, ale ona je sám živý bůh.. protipól k ní je tvoření, plnost, změna a třeba miliony dimenzí, časů a prostorů, třeba nekonečno, ale nikdy ne věčnost, projevený jev nemůže být věčný, toto je také živý bůh, ve svých projevech.
libování v projevech a jinakosti jinakosti v jinakosti je pořád jen hra her, nikoli cesta ku hráči, (promiň ku Hráči).
<reagovat 
romann (Občasný) - 28.1.2003 > 1/proste ten symbol obsahuje informace, ktere by se ti asi nelibily. Jen to promysli. Vseobsahujici prazdnotu jsem nezazil, pouze PLNOST.

4/a proc se lide, kteri to delaji nezavisle na nas maji stejne vysledky? Nakonec i Ota a spol... Jestli chyba neni spis u tebe, ta prazdnota je mi podezrela... I Timothy Leary a spol. take halucinovali? I mystikove?

9/to je prave podezrele, ze to tam nevidis. Mam dojem, ze ses za me vydaval i na spirale, a nebylo to poprve... Roman jako Roman, ne?
<reagovat 
 čtenář ONN - 28.1.2003 > romann> Jasně, jedem znovu, další pokus:
add 1/Co obsahuje ten symbol? Jaké informace by se mi nelíbily? Tak už něco konkrétního vyplivni nebo si budu dál myslet, že jen plácáš prázdnou slámu.

add 2/nemají stejné výsledky, mají jen podobné projevy a podobné začátky. Nikdo z nich už se ale neplácá v dalších a další vizích a v dalších a dalších jejich pomatených interpretacích o tom, JAK TO JE. I mystikové (btw.: by mě zajímalo, které konkrétní na fetu halucinující mystiky máš na mysli?) i Leary i Hoffmann i bratři McKennové i Castaneda i Grof, atd. prožili a třeba i čas od času něktěří z nich ještě prožívají stav halucinogenem změněného vědomí, ale nikdo z nich tomu neříká operační meditace, nikdo z nich nesestavuje nové a nové hierarchické uspořádání světa, nikdo z nich netouží jen po nějakém novém a větším pochopení Boha a nikdo z nich patologicky nevzývá jakési "božské síly" s podivnými jmény. Dočti příběhy svých učitelů Romane (např. Castaneda už ve třetí své knize užívání pomocníků opustí a nikdy už se k němu nevrátí), nezůstávej jen u halucinogenních prožitků, pohni se dál a bez nich. Jinak nikdy neodhalíš jejich skutečný význam jako pomocníků a budeš si nadále jen ničit duševní a fyzické zdraví, navíc a to mi přijde právě nejvíc patologické, pod maskou nějaké pochybené transformace na nějakou vyšší božskou úroveň.

add /9 Jednou ti to prominu, ale víckrát mě takovým křivým obviněním neurážej. Nikdy jsem se za nikoho nevydával, nemám to zapotřebí. Pokud máš nějaké konkrétní podezření na svoje/moje příspěvky na Spirále, tak je přednes a můžem se o tom pobavit. Nicméně jsem si zcela jistý, že už jenom formální odlišnost slohu znemožňuje, aby snad někdo mohl u našich příspěvků zaměnit jejich autora. Tohle křivé obvinění ti odpouštím, odpusť ho ty sám sobě.
<reagovat 
romann (Občasný) - 28.1.2003 > čtenáři - já to přirovnávám k procesoru, který si vše vytváří, ale Jeho obraz je On! Je věčný, nutný, velmi důležitý, ne že ne!!!
Ale to nevadí, na to jsme krátcí, máme mít starosti jak k němu a ne se dohadovat. lidské řeči je zdokonalené vytí.

ONN-domysli si to sám :-))
co to je, když se řekne...

chceš snad říci, že už toho nechali? ne, jen někteří jako zbabělci utekli, ale ti opravdoví se nevzdávají, je to operační proces, s tím se nesmí končit, je to zkomprimovaný život!!

Nové a nové hiertarchie neděláme, máme pořád jen tu jednu :-)) Že netouží po větším pochopení boha? Ale ano, proč by ne?
Vrátit se z poloviny výstupu na K2 je pouhá zbabělost!

navíc to už přestává být navozené, přichází to spotánně jako skyllovi - zcela námi neovlivněn a jede dál viz jeho meditaci na spirále a:
Jiří: Mnohé se změnilo. Nepřímé našeptávání přešlo v přímé vedení a já jsem si konečně uvědomil kým jsem a co tady pohledávám. Vše začalo do sebe zapadávat. Teď, když se dívám zpět, tak musím říci, že to bylo velice rychlé a přínosné. Většinou s úsměvem na rtech , slzy však nebyly vyjímkou. Hodně poslední dobou zažívám své stinné stránky a jsem nucen je přijmout a transformovat. Když jsem se je pokusil někam schovat, dostal jsem je v silnější formě.
Stava se mi to tak jednou do mesice, dvou.Mel jsem nekolik podobnych meditaci...jdou vzdy, kdyz se o ne nesnazim. Proste jen tak si lehnu a nechce se mi spat. Pak se zacnu citit jako v ohni a nemohu se pohnout. Zcela me rozlozi a pak Jsem. Jsem svetlem i nejhlubsi tmou... Tezko se tma popisuje, jelikoz v te chvili ji nepocituji jako protipol svetla, mam pocit nekonecneho rozmeru a jedinecnosti(mysleno, ze jsme jen ja sam a nic uz jineho neexistuje, vse je uvnitr), lepe se to da prirovnat k cerne dire, kdy kolem ni uz nic jineho neni a ona hleda, co by pohltila a Svetla, ktere prozaruje vse stvorene, nicmene je vedomim v kazdem stvoreni. Tyto stavy prozivani se stridaji (ne rychle). Ani jeden stav neprozivam s obavami, spise s vdecnosti, za to, ze si to uvedomuji,ze to jsem... Je to radost, ohromeni, vdecnost a extaze zaroven. Jde samozrejme o transformaci a pochopeni techto dvou protipolu, tvorici jednotu. Viditelne pocituji tuto transformaci I v beznem zivote - daleko vice situacich, kdy se musim menit... Vse se zrychluje... S tim spodkem mam nekdy pocit, ze mam silenou sklerozu, jindy sypu rozumy z rukavu a, aniz bych vedel, odkud je znam, ale jsem si jist, ze jsou pravdive
Vím méně a tuším více. Získal jsem nadhled nad životem a podržel si optimismus. Značně se mi zrychlil pocit plynutí času – vše je kolem zhuštěné, jsem nucen si zvykat na více změn kolem a měnit se. Z počátku jsem se v meditacích orientoval na Průvodce a bral je jako oddělenou část, vyvinutější entity. Nechal se vést, dával otázky a dostával odpovědi. V průběhu se můj vztah k těmto Průvodcům změnil a přestal je vnímat odděleně. Ve své podstatě obsahuji celé Bytí a veškeré projevy jsou jen modifikací základu. Vše se pohybuje v kruzích a cyklech. V běžném životě se změna vnímání projevuje především ve snaze vědomě prožívat život s nadhledem. Neznamená to, že bych byl vyrovnanější než dříve (což souvisí spíše s vyrovnáváním karmických dluhů), ale dochází mi smysl událostí, které se kolem mě dějí a jsou tím pádem i mou součástí - nastaveným zrcadlem. Více používám intuici a hodně otázek řeším krátkou meditací, kde hledám směr potenciálního vývoje a řešení vzhledem k mému směřování. Při soustředění nad konkrétním problémem dochází k plynulému přechodu do meditace, vnímání obou rovin současně, zostření vnímání aurických polí všeho v hmotné realitě, pozorování i jiných polí bytostí pohybujících se kolem. Jsem pak schopen komunikovat se zvířaty, rostlinami (převážně stromy) a duchy kolem. Moc si v té činnosti nelibuji.

neříkej, že ses za mě na spirále nevydával, až později jsi psal roman2, to mám v živé paměti

<reagovat 
 čtenář ONN - 28.1.2003 > romann> To si takový srab, nebo opravdu vůbec nic nevíš? Tak mě pojmenuj, do toho, já si nic vymýšlet nepotřebuji, ale ty bys už něco vymyslet měl. Už třikrát si dal velkolepě najevo, jak víš... a přitom z tebe nevypadlo vůbec nic. Tak do toho, ukaž jestli vůbe něco umíš a vysvětli ten symbol.

Uveď konkretní příklady! Debata o mysticích je z tvé strany vedena naprosto planě a užíváním termínu oni se nikam nedostaneme. Zatím stále jen plácáš. :o)

Nové a nové hierarchie možná neděláte. Budiž, to jsem vyslovil příliš ze široka, ale tu stávající stále rozšiřujete jak fraktál, stejně tak, jako objevujete nové učitele a stavíte je na vašem žebříčku nad ty předchozí. A to jsem měl na mysli.

Věřící člověk a tím se každý mystik dříve nebo později - to je různé - MUSÍ STÁT, rozhodně nemarní svůj život toužením a snažením po pochopení Boha. Ty nejsi věřící člověk, ty si na to jenom hraješ.

Ty jsi na K2 ještě nevylezl, tak jak můžeš tvrdit, že ti, kteří tvojí cestou došli dál než ty, se vrátili a zbaběle výstup vzdali? Oni už dávno na vrchol došli jinou cestou, a jen proto, aby zjistili, že za ním je zas další stoupání na K1 a pak na K0 a na K na K..., ale ty se pořád plácáš v podhůří, nohy už tě nenesou, máš kyslíkový dluh, píchá tě v boku a ty žvatláš cosi o vlastní proměně a zbabělosti druhých.

Skylla není ty ani tvoje skupina. Skylla je mnohem dál než ty, a ačkoli tohle poměřování nemám v oblibě, tak v tvém případě, protože ty si na poměřování naopak potrpíš velmi, to mohu s klidným svědomím prohlásit. Skylla je tak, daleko, že ty ani netušíš kde a ikdyž si čteš poznámky z jeho meditací, či jeho výpovědi, nikdy z nich nemáš šanci ho POCHOPIT natož POROZUMĚT a PROŽÍT. Ber je spíš jako laťku či výzvu, abys ho následoval, ovšem srovnávat se s ním nemáš tu nejmenší šanci.Jsi proti němu NULA.

Na Spirále, resp. do veřejného fóra pod články, kam se může každý vyjádřit a představit jak se mu zachce, jsem skutečně napřed přispíval jako Roman, to jsem ovšem netušil, že by mohlo dojít k záměně a už vůbec jsem nevěděl, že se tam jako Roman podepisuje hned několik dalších lidí. Tak jsem začal používat podpis Roman II. Nicméně i ten někomu dobře posloužil k matení a tak jsem se podepisovat úplně přestal a myslím, že mé vysvětlení, které jsem tam tehdy umístil, částečně také posloužilo k přesvědčení Oty, aby uveřejnil i IP autora a dalšímu matení zamezil. Tak jako tak jsem se ale nikdy nevydával za Romana Palku a nikdy jsem nenapsal nic tvými slovy. Ostatně už jsem psal že jak formální tak i obsahová diference kvality našich příspěvků by to ani neumožnila. Napodobit tvoje schyzofrenní plácání by sice nebylo těžké, ale proč z tebe dělat ještě většího ..... než už jsi, že? :o)
<reagovat 
romann (Občasný) - 28.1.2003 > neřeknu, božská Láska říká- nedotkni se nikoho ani slovem.
Leary toho nikdy nenechal, ani Ginsberg, ani šamané ne, třeba ten Antonio co u něj byl Ota.
Je logické, že se ti stále ozývají vyšší a vyšší síly. Ve škole také postupujeme do vyšších tříd, nejsme stále v jedné...
Vidíš, jak náš nechápeš, my jen nemyslíme na Boha, On nás v meditacích předělává:
Pavel: Proces je silný, ale dá se zvládnout. Tísnivý snad ani není, ale bývá destabilita. Někdy jsou to takové vlny božské energie, že mne na chvíli rozhodí a mám co dělat abych Ji vstřebal a zklidnil se. Jinak mám ponor kolem 50%, občas i víc, ale to je většinou vysilující. Jinak mám v poslední době sny, které mi symbolicky popisují co se ten den bude dít a asi zvýšené psychotronické schopnosti, ale to souvisí všeobecně s narůstající citlivosti. Výhled? Dá-li Bůh tak budu prodlévat celý den v meditaci (ponor nad 50%) a plnit vůli BOŽÍ.
Mysli si co chceš, zda byli dál, ale ona je to opravdu cesta do Nekonečna, tam sídlí Absolutno a jdeme Tam všichni, at chceme nebo ne.
Skylla s námi spolupracuje už dva roky, i jeho texty budou v mé knize spolu s ostatními.
A kdo se za mě vydává teď? Když jsem takový jak říkáš, proč se mnou tedy mluvíš? jsi jako Ota.
<reagovat 
 čtenář ONN - 28.1.2003 > romann> Výmluvy na "božskou Lásku" (?8-O?) si nech, beru to tak, že jsi planě kecal.

Ginsberg (1926-1997), beatník 60tých let, básník, feťák, volnomyšlenkář, sexista - Kvílení 1954, Dopisy o Yage 1963, Velký marihuanový švindl 199? - studenti mu přezdívali Šaman... hmm to všechno znám, ale odkud víš podrobnosti o tom, že by užíval drogy řekněme v 80. a 90.letech? Odkud víš, že by je užíval k nějaké přeměně sama sebe? Odkud víš, že by ho někdo, či on sám sebe označil slovem mystik?

Leary? Otec setu a settingu, autor Psychdelické příručky, LSD-guru 60tých let, v sedmdesátých vězněn, vosumdesátých opustil drogy a věnoval se kybernetice. Zemřel v roce 1996 v 75 letech přirozenou smrtí na rakovinu prostaty. Žádná mystická proměna ani dimenzionální skok se nekonal. Opět: Odkud máš informace, že nenechal užívání drog? Kdo ho označil za mystika?

Díky za odkazy na konkrétní zdroje!!!

Zbytek obvyklé nekonkrétní tlachy.

<reagovat 
 čtenář ONN - 28.1.2003 > čtenář> Naopak já uvedu ty, kteří užívání drog v mystickém procesu vyzkoušeli a poté opustili a půjčovanou energii pomocníků nahradili vlastní silou:

Carlos Castaneda, přečti všechny jeho knihy, pochopíš proč se přestal pomazávat durmanovou pastou, pokuřovat houbičky a žvýkat peyotl a raději cvičil tensegritu, zření a snění.

Stanislav Grof jako psychiatr nejprve věnoval část života (ve 30-60 letech) výzkumu účinků LSD na psychiku člověka a jeho využití v terapii. od sedumdesátých letech se už alo pouze soustředil na, na základě tradičních dechově-dynamických rituálů jím a jeho ženou vyvinutou, techniku holotropního dýchání, které dodnes vyučuje společně s transpersonální psychologií.

Nikdo další mě teď nenapadá, ale tys uvedl navíc už jen "Otova" Antonia.

Promiň, ale to přeci není žádný mystik, to je především lidový léčitel a možná šaman, MOŽNÁ, který evropaným natěšeným na poletování po kosmíru halucinací umožňuje dobrý set a setting a provedení takovým náročným stavem změny vědomí, jakým ajahuasková meditace bezesporu je. To z něj ovšem šamana ještě neudělá a prozatím nic dalšího z Oty nevypadlo.

<reagovat 
romann (Občasný) - 29.1.2003 > Tak si to párkrát opakuj a napadne tě to samo :-))
Mystik není ten co se tak označuje, nebo ho tak označují jiní. Sv.Tereza se nikdy nenazvala mystičkou. Na názvu konečně nezáleží, dulezitejsi je, co dělají.
Přečti si pár knih o tom, jsou ke stažení na:

http://zeme.mysteria.cz/texty.htm
http://garage.spider.cz/ zejm.od Gata
hlavně Huxleyho díla http://system.jinak.cz/
<reagovat 
romann (Občasný) - 29.1.2003 > poslyš, ty si soustavně pleteš pojmy. Copak je mystik ten, co bere drogy? To je absurdita. Znam mnoho lidí, i Skylla, co je nikdy nevzal a výsledky má totožné, i ten Pavel, co jsem ho sem dal. Grof přešel na holotropní dýchání, ale účinky to má shodné, sám mohu posoudit! Antonio přece není žádný léčitel, nikoho neléčí. To, co dělá, je jasná šamanská mystika, zajed tam a prožiješ sám.
Dále jsi na omylu co se týče samotného procesu. Ten přece nevedeš ty, ale božské síly a velmi konkrétně. oni rozhodují o průběhu procesů a jak často do nich máš jít a vůbec nejsou omezeny na meditace, probíhá to stále, zejména v noci. Na závěr ti dám několikaleté výsledky Martina:
Uvědomuji si okolní virtuální realitu při běžném vědomí, jsem dost hluboko. Moje meditace jsou však hodně vícerozměrné, opustil jsem mluvené slovo. Když jsem v meditaci, nejsem schopen a ani nemám důvod ji přerušovat, abych si udělal nějaké zápisky jako dříve. Je to takový fofr a pohoda, ze se cítím jako doma. Pamatuji si skoro vše a dává mi to naplnění, smysl. Třeba teď jsem něco chtěl napsat a stala se mi typická věc - ulítávám mimo čas a prostor, vnořují se mi ruce do klávesnice a vědomí je za monitorem v jiných časech i prostorech a začíná další živá meditace. Jak mám popsat co se se mnou děje, protože když o tom chci psát a hned do toho uletím... Ukazují mi, abych minimálně popisoval a maximálně prožíval. Je to někdy šok, když jedu autem a jsem mimo, protože spodek je zaměstnán rutinou. Pak si z cesty nic nepamatuji - z úletu všechno. Možná to vypadá, ze mám problém, ale já to žiji rád, naplňuje mě to a mění. Dostávám odpovědi, které jsou správné a řeší věci s kterými se potýkám. Musím to přerušit, ulítávám. Čím víc na To myslím, tím víc To prožívám. Ohromení ano, ale se smíchem. Síla a naplnění, Láska a pohoda. Co mě však trochu trápí je netrpělivost - s tou se vleču odmalička. Někde uvnitř cítím, ze transformovat spodek bych měl co nejrychleji.

<reagovat 
čtenář ONN - 29.1.2003 > Koukám, že máš problémy s pozorností a udržením tématu, co? To víš, to dělá to časté kouření marihuany. Zvyšuje nepozornost a blokuje srdeční čakru.

Takže mystik je kdo? Ten co nebere drogy a sám se za mystika neoznačuje? :o) No tak v tom případě ty žádný mystik nejsi, protože ty se tak označuješ permanentně a mystiku děláš jen na drogách.

Účinky a výsledky že jsou shodné? Co tím vlastně míníš? Ty se domníváš, že když někdo popíše zážitek holtropem změného stavu vědomí, který je obsahem podobný tomu tvému vyvolanému marihuanou, že jde o stejné účinky a výsledky? A s tímhle přístupem si troufáš něco posuzovat, či poznat, co je šamanská mystika? Ty si vážně srandovní.

A jestli to, co prožívá Martin, je výsledkem dlouholeté praxe tvojí mystiky, tak to tedy klobouk dolů, brzy z tebe bude vrchní dodavatel doktora "Chocholouška". Milý pane Karfík, zajděte do Bohnic, né se nechat vyšetřit, ikdyž to nikdy není od věci, ale popovídejte si s lidmi, kteří také dosahovali stejných výsledků ve svých neřízených samovolných meditacích, které se dostavují mimo jiné také jako zpětná vazba-stíha po krátkodobé abstinenci drogy, měli podobné zážitky. Které vedli a následovali božské bytosti a pak se z toho najednou probrali, když vyletěli předním sklem automobilu, nebo padali z mostu, či se dívali na řítící se vlak, či ještě něco horšího. Ani si to nepamatovali, vždyť božské je tak hezky vedlo jinými dimenzemi a najednou bylo božské pryč a nevratný průser na krku. Nepřeji onomu Martinovi nic zlého, ale tenhle způsob praxe je nebezpečný nejen jemu, ale i jeho okolí a argumentace, že ho jakési božské vede a chrání, tu moc neobstojí. Pokud se slušný kouzelník rozhodne trénovat mimotělní poletování, je to jeho věc, ale řídit auto by u toho zovna nemusel.

...nechá švětlíška na pokoji, pánešek, švetlíška šidí pánešku...

Už mě unavuješ. Na žádný argument neodpovíš, jen přinášíš další a další bláboly. Chápu, kdyby se ti rozpadl pevný svět tvé mystiky pod nohama, bolelo by to. Ale přežil bys to a dostal se z bludu. To se ale asi ještě dlouho nepodaří, myslíš si toho o sobě totiž příliš mnoho. Lidé na tomto serveru už ale, myslím, mají jasno v tom, co je Palkův mystický channeling a kdo za ním stojí, takže já to balím a spoléhám na tvůj slib. Pamatuj, už žádné maily! Ostatně bude to jen k tvému dobru, alespoň mě tak neupozorníš na další server, který zaplavuješ svými palky, ehm promíň, plky. :oD

P.S. Ota mě dnes na Spirále obvinil, že se za tebe vydávám. Pracuješ tedy rychle hadí jazyku, jen dej pozor, abych ti ho nepřišel z té tvojí tlamy vytrhnout.
<reagovat 
romann (Občasný) - 29.1.2003 > ...opětný soubor nesmyslů. Hochu, já božské v sobě cítím neustále, někdy silněji, někdy slaběji. Miloš a další daleko víc. A Martina jsem viděl jen jednou, začal sám už před léty v Peru, ota ho dobře zná, žádný můj vliv na něm nemám. Přečti si tento stodevět let starý zážitek, porovněj ho s mými a se svými texty a hned je jasné oč komu jde :-))
Autor knihy Kosmické vědomí dr.Bucke uvádí popis zážitku paní C.M.C.: Cítila jsem, že ztrácím sebe. Pak jsem pocítila sladkou hrůzu a ztratila své vědomí totožnosti. Nebylo možno se udržet. Hned nato přišla chvíle zanícení, unesení a nadšení tak mohutného, že celý vesmír zůstal klidně stát, jakoby omámen nepopsatelnou majestátností podívané. Vše milující, Jediný, Dokonalý. Všude jen dokonalá Moudrost, Pravda, Láska, Čistota.
Viděla jsem mohutnou vizi atomu, z něhož je vesmír stvořen (pozn.- pravděpodobně kruhy archetypů). Nevím, zda materiálně či duchovně, ale viděla jsem Věčné Stvoření, jak Kosmos přechází z pořádku do pořádku. Jaká radost vidět, že nikde není vynechán ani článeček, vše je na svém místě a vše přijde ve svém čase. Vesmírný život je naplněn Láskou. Nevím, jak dlouho trval tento mohutný stav unesení, mně se zdálo to být věčností, třebaže se jednalo o několik okamžiků. Pak nastalo uvolnění a blažené slzy zanícení vytryskly z mých očí. Byla jsem spasena, na velké cestě Vzhůru, kterou musí lidství nastoupit. Všechna přání mého srdce byla uspokojena, každá otázka odpovězena, řeka došla oceánu. Milovala jsem nesmírně a byla jsem nesmírně milována. Vesmírný příliv mi působil vlny radosti, spokojenosti a tryskal na mne proudy vonného balzámu útěchy. Nekonečná Láska a Něžnost se na mne řinula jako svatý olej uzdravující všechna má zranění, všechny mé bolesti. Jak směšné a dětinské jsou všechny svévole a nespokojenosti v Přítomnosti této jasné a klidné Majestátnosti.
Nerozčiluji se již, jak jsem dříve činívala, ale jsem tichá, i když zřím zármutek celého světa, když vidím tu nízkost, prostřednost a úzkost bez konce. Ach, ten sladký, věčný úsměv Přírody. Nic se k němu nedá přirovnat. Vše bylo, jest a bude dobré.
Byly chvíle, kdy mé cítění bylo zavaleno takovou Silou, že se stávalo bolestivým. Toto extrémní nadšení mě vyčerpávalo a přála jsem si již mít opět všední den. Dívala jsem se starostlivě do budoucna, neboť všechno to štěstí bylo tak úžasné, že jsem je nemohla unést. Ach, my se domníváme, že vidíme skutečnost. Jak jsme slepí, kéž bychom v pravdě viděli.
Jednoho jitra roku 1894 jsem se dívala šťastna a unesena pohnutím na květiny a tu mi v nitru odpadl jakýsi závoj a já chápala, že i veškeré rostlinstvo má život a vědomí. Měla jsem pocit, že jsem sjednocena s Přírodou, jako bych byla jinou bytostí, oddělenou od druhých a přece současně spojená se Vším. Vím, že pod veškerým neklidem a rozptýleností života je nekonečný oceán klidu, jejž nemůže nic rozvrátit. Nesmírný vlastní mír přírody je nade všechno chápání.

<reagovat 
romann (Občasný) - 3.5.2006 > proč mi nabízíš cestování? Na podzim jedu na Krétu.
<reagovat 
čtenář Hansi - 3.2.2010 > Ahoi,

jen jsem to tady prolítl. Hoši neřešte voloviny, nepouštějte se do věcí který jsou těžce mimo váš dosah. Choďte do kostela, modlete se desátky a hodně pracujte. nemusíte se bát že by jste nakonec s čistým upřímným srdcem k Bohu nedošli. Ora et labora. Zbytek je jen risk a skoro jistě kravina. Kdo ví co vlastně vidíš ...

Hans +
<reagovat 
 romann (Občasný) - 31.3.2010 > čtenář> hochu, rád bych tě upozornil, že do školky jsem chodil už dávno :-) Přesněji řečeno před 50ti lety :-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter