sadaf (Občasný) - 2.4.2012 > No to máš možná pravdu, ale proč to tedy nezachytit? Já tomu asi nerozumím, to by se fakt asi nemohlo nebo nemělo fotit nic... Víš, ty odkazy jak jsi mi posílala, ok, jsou dobré, ale...
Podobných mám v "šuplíku tucty", ale prostě se mě osobně nelíbí tak jak by se mi asi líbít měly, prostě mi tady někdy ty opěvované mazanice přijdou až moc oslavované.
Viz tvoje obrázky, to je prostě tak parádní, krásné a dokonalé! To mi potom přijde až nefér, když nějaké jiné obrázky zde jsou chváleny víc něž tvoje.
A co se týče autorských práv, představ si, že třeba mnou nedávno vyfocená Eiffelka se nesmí vůbec fotit a památky v Praze se smí fotit pouze bez stativu.
Beru, ale já si nechci kupovat pohlednice, klidně si zaplatím za to, abych si mohl fotit tak jak chci, jak kterou tu památku (stavbu, scenérii apod),já.
No, nějak jsem se rozepsal, tak jenom na závěr.
Víš, mým takovým začátkem bylo kreslení. Proto mám tvoje obrázky rád, kreslíval jsem podobným stylem.
Teď jsem začal po letech koketovat s digi-fotem, přišlo mi to jednoduší, ale vidím, že to focení je nejtěžší disciplína, kterou jsem kdy zkusil...
Ještě jednou díky za Tvé zastavení, popravdě Ti musím říci, že mám hodně o čem přemýšlet.
Saša K.
| |