Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Po dešti 2 z kolekce Moje městečko
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 6.9.2003 (00:39:39)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
jak (Občasný) - 6.9.2003 > jak to děláš že je to tak ošlivé a nudné - je to tak divný že ti dám 2 body
Body: 2
<reagovat 
Dommi (Občasný) - 6.9.2003 > neřekla bych že je to tak ošklivé a nudné. jsou tam hezké barvy
<reagovat 
 jak (Občasný) - 6.9.2003 > Dommi> barvy jsou hezky vyblité a je to dost rozostřené, ale já říkám nuda v souvislosti s předchozím příspěvkem - uvidíme třeba nakonec celá kolekce autora vyzní dobře
<reagovat 
 Dommi (Občasný) - 6.9.2003 > jak> mě se ty barvy líbí, celá fotka má podzimní nádech. i kdyz možná není nejlépe vyfocená
<reagovat 
 jak (Občasný) - 6.9.2003 > Dommi> mě se líběj ty vrata garáží, jinak kvalita je hodně špatná jak nejhorším automatem - a to si tyhla poznámky odpouštím - ale zase to může být schválně. Jinak takovéhle barvy na obloze se nevyskytují(ta azurová-možná je to tim monitorem) konec
<reagovat 
Vladimír Heller (Občasný) - 6.9.2003 > To slyším prvně, že někdo fotí webkamerou! :) To pak nemá smysl vytýkat neostrosti apod., ale mohu-li radit, chtělo by to něco do popředí, cokoliv (třeba starý rozbitý kolo), protože jinak - a tohle pravidlo platí obecně - fotografie vypadá ploše, a tudíž nudně. Znám to důvěrně ze svých prvních pokusů, kdy mi po zhlédnutí své fotografie, zachycující nádhernou scenérii, poklesl koutek, ne-li oba :) Je to tím, že film vidí prostě placatě, zatímco náš mozek si to díky tomu, že naše oči malinko švigrají, zprostoruje. No, a s Jakem bych souhlasil ohledně volby černobílého materiálu (ovšem s webkamerou... že... hm.. :)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 7.9.2003 > Vladimír Heller> Mohu Tě uklidnit, já vidím úplně stějně jako ta webkamerka (že to je přenosná webkamerka neznamená že se nemůže použít jako digiťák, je to věc odvahy), poněvadž a protože jsem tupozraká a tak o nějakém mém prostorovém vidění nemůže být řeč. Jinak na téhleté scenérii mne zaujaly lesknoucí se kaluže (až na fotce, ve skutečnosti to byla obloha).
<reagovat 
Anarela (Občasný) - 6.9.2003 >

 Budeš se divit Jak, ale ta obloha takhle skutečně vypadala, věř si tomu nebo ne. Fotka není upravována a jestli Tě to zajímá je to foceno starší webovou kamerkou. Chceš znát značku? Jo a jen tak mimochodem, tato fotka s předchozí má to spojení, že byly foceny ve stejný den a prakticky ve stejnou chvíli, pohled vlevo a vpravo.

PS: Spíše mne rozčílilo, že se mi to napublikovalo na Totem se žlutavým nádechem, Totem zobrazuje svítivě bílou barvu jako nepříjemnou žlutavou.


<reagovat 
 tomash (Občasný) - 6.9.2003 > Anarela> PS: totem nezobrazuje barvičky:)
<reagovat 
 jak (Občasný) - 6.9.2003 > Anarela> Tak to pak vysvěltuje tu podivnost v barvách i ten nádech do azurové. Tím pádem nejlepší by bylo vkládat foto čb tam se nic nemuže zkazit. Jinak fotit straší webkamerkou je skutečně originální-ale již ona dost pozmění barvy-pak počítač taky pozmění monitor taky a tak to jde dál až si nakonec myslíš, že vidíš to samé cos viděla hurá, ale opravdu se těším na další žlutochy
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 6.9.2003 > tomash> Tomu nerozumím. To jako si mám uložit fotku do svého počítače, abych zjistila, jak ve skutečnosti  fotka pořádně vypadá nebo co?
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 6.9.2003 > jak> 

 Fotím si čím chci, nelpím na nejmodernějším digiťáku, stačí mi to co mám k dispozici, nejsem náročná. Kdyby nebylo nic lepšího, fotila bych i Polaroidem a to by ses teprve osypal. Černobíle sem nic dávat nebudu, protože sem dávám jen to, co je z mého pohledu nejpovedenější. Nebudu se s Tebou hádat o barvách té oblohy, protože jsem to fotila už před dvěma roky, ale věř mi, že byly hodně podobné tomu, co je na fotce, jinak by mne ten pohled nezaujal. Víš co, mysli si třeba že jsem barvoslepá.

PS: Jen tak mimochodem, to tu smí publikovat jen profesionálové? Amatér sem nesmí přijít se svou troškou do mlýna?


<reagovat 
 tomash (Občasný) - 6.9.2003 > Anarela> Ta fotka bude vypadat všude stejně, totem ji nezobrazuje...od toho máš svůj netový prohlížeč :-)
<reagovat 
 jak (Občasný) - 7.9.2003 > Anarela> Hod se do pohody, vždyt nakonec sama si zjistlila co jsi zjistila. Tyhle stránky jsou pro všechny, ale především pro amatéry!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.9.2003 > tomash> Nemáš pravdu, mně fotky taky změní barvy, když je dám na Totem. A taky se ztmaví. Jak je vidí ostatní, to nemám tušení, ale často pro Totem dělám jinou verzi (když změní barvy k horšímu, nebo obrázek příliš ztmaví). Pochopitelně porovnávám obrázky na monitoru, nikoli papír a monitor. Když si uložím něčí fotku a pak si ji prohlížím mimo Totem, taky má jiné barvy. Což jsem nezaregistrovala zatím nikde jinde než u Totemu.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 7.9.2003 > jak> Vždyť já nic neříkám, já se jen bráním. Oběť zahnaná do kouta má přece právo se bránit.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 6.9.2003 > Janahe> S tim nemůžu souhlasit, Dušan jpgčka nijak neupravuje (snad:) a totem ti domu pošle fotečku přesně takovu, jako u sem dáš...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 6.9.2003 > tomash> Jenže tvůj nesouhlas na tom nic nezmění. Já nevím, čím to je, ale když dám fotku na Totem, ztmavne a změní barvu, někdy víc, někdy míň, evidentně  podle toho, jaké barvy na ní převládají.
<reagovat 
 tomash (Občasný) - 6.9.2003 > Janahe> Tak ukaž příklad:)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 7.9.2003 > tomash> Tak mudrlanti, už jsem na to přišla, není to Totemem, tomash měl pravdu že to je prohlížečem, ale hlavně podmínkou publikace menších obrázků do 100 kB a větších do 150 kB. Použila jsem ztrátovou kompresi .jpg, sice se mi podařilo se dostat do požadovaného objemu, ale za cenu lehkého rozhození barev. Příště použiji zmenšení rozměrů a bude to v pohodě. Že jsem si toho nevšimla dříve bylo tím, že už jsem stav obrázku nekontrolovala před publikací a tak jsem si myslela, že je to Totemem.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 8.9.2003 > garáže, to je moc krásná architektůra... faj a ještě jednou fajn...  bléééé....
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 8.9.2003 > stanislav> Stando, užil sis tu nad mými obrázky dost legrace. Dej si bacha! Za chvíli Ti dojdou ty správný přívlastky, protože chystám další šokující útok ze své fotografické kolekce. Upřímnou soustrast Ti přeji, až budeš hledat správná ohodnocovací slova.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 8.9.2003 > Anarelo, tvý fotky jsou absolutní špička...  natlač jich sem co nejvíc...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 89 90 91 92 93 94 (95) 96 97
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter