Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Zastav se v tichém bezčasí z kolekce Moje městečko
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 30.11.2003 (00:36:22)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 30.11.2003 > hmmm, nový rozměr Anareliny tvorby, básnická poetika, bezčasí v městě zla....
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.11.2003 > quentinbubakoff> to už je sto devadesátej osmej rozměr? nebo kolikátej?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.11.2003 > stanislav> to je právě to největší kouzlo, ta multirozměrnost:o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.11.2003 > quentinbubakoff> eště vyfotit multikáru pod tim jehličnanem a už bych snad z nadšení padnul. 
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.11.2003 > stanislav> multirozměr multikáry???to je zajímavá myšlenka, která by se jistě dala rozvést do filozofických rovin....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.11.2003 > quentinbubakoff> zastavil ses v tichém bezčasí? zalez sis pod svou jolku a dumal nad nesmrtelností umělecké fotografie?
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 30.11.2003 > stanislav> je to jen zástěrka........poetická léčka, to město je prolezlý skrz naskrz zlem, myslím že do něj situuji své dílo.......odporný brloh plný podivných existencí....
<reagovat 
Monty (Občasný) - 30.11.2003 >

Děduška Maróz

jolku nam priňós.

Lúčše jólky nět

što přiňos nam děd!


Body: 5
<reagovat 
deboree (Občasný) - 30.11.2003 > Nic naplat - sídlištní realita v podzimním smutném tónu.
Body: 5
<reagovat 
rainy day (Občasný) - 30.11.2003 >
Body: 2
<reagovat 
Čtenář - 30.11.2003 > ty vase reci mne dojimaji. Fotky o nicem a jeste v mizerne kvalite a vy tady z toho delate umeni. Chodit po meste a jen tak cvakat a pak to tady vystavovat to umi kazdy. A spousta lidi to umi dokonce mnohem lepe. Jenze to akorat kriticky zdrbnete, ze tu spatne barvy, tu spatne svetlo a ja nevim co jeste. Ani jako srandu to neberu, nebot mi to neprijde vubec vtipne.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > čtenář> Já se taky strašně divím, co tady tak blbnou, vždyť to jsou jen silně podprůměrné fotky, ale je to prostě těší se sem pod ně vracet a dělat si tu debatní kroužek. Tak proč jim v tom bránit, když jim to dělá tak velkou radost. Anareliny fota nejsou vážně žádné umění, cvakat přece umí každý.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 30.11.2003 >

ten název mě odstřelil.

balkóny paneláku v pozadí zvou ku skoku.

strom skrývá ve svém větvoví veverušku.

dozajista.


Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > stanislav> A mne zve k tichému posezení právě ta opuštěná lavička a panelák tam vůbec nevnímám.
<reagovat 
Plopez (Občasný) - 1.12.2003 > ztráta času
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > Plopez> Máš stoprocentní pravdu.
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 1.12.2003 > kdo ti vymysli ty nazvy ??? dneska jsi ale fakt nemela dobry den... fotka je otresna, ale ten nazev, no to je... uplna basen...
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > Kombajn> 

Možná si je vymýšlím já, možná je jen tak chytám ze vzduchu ze všeobecného podvědomí a nebo mi padají samy do klína. Vyber si.

PS: Už nemáš krvavý očička? To je dobře, trochu jsem se jich bála.


<reagovat 
Čtenář - 3.12.2003 > Krindypindy... Co to tu je ??? To snad patří někam do experimentů... nebo grafiky... nebo já nevím... tady asi chybí kategorie ptákoviny... To že jsou tyhle věci z foťáku neznamená že jsou to FOTOGRAFIE !!!
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 3.12.2003 > čtenář> Proč by se tohle dílko nesmělo slout fotografií? Vždyť to tu všechno publikuji, jak mi to vylezlo z kamerky a tedy nijak upravené se to nesmí nazývat honosně grafikou, přivlastňovala bych si práci techniky a to nemohu připustit. Jen ať se to jmenuje fotografie, aby každý věděl, že největší zásluhu na tom má právě a jen má stará kamerka. Jinak ses trefil, všechny mé fotky jsou ve skutečnosti experimenty, ale v té rubrice by mohli začít brzy křičet, že jim tam strkám i obyčejná fota, tak tam strkám jen to co čemu se smí určitě říkat Experiment.
<reagovat 
rainy day (Občasný) - 30.11.2003 > popravde receno mi to take neprijde nijak zvlastni a uchvatne... spise takove tuctove... mozna jsem nepochopila myslenku...
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 30.11.2003 > rainy day> 

Vau, styděla bych se přiznat, že jsem u Anarelina díla nepochopila myšlenku!

 


<reagovat 
 Monty (Občasný) - 30.11.2003 > rainy day> 

Abych nebyla za intelektuálskou , pomůžu ti.

Myšlenka byla vyfotit strom na sídlišti, s panelákem v pozadí, pod sírově žlutým nebem.
Už chápeš?


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > rainy day> Proč chtete všichni jen myšlenky? Jestli je tam musíte mít, dodejte si je tam sami a kdo je tam nevidí, pro toho asi nejsou má foto určená. Jsem macešský autor a vůbec své návštěvníky nerozmazluji, šokuji je maximálně podprůměrnou technickou kvalitou fot a nestrkám jím pod nos, co tam mají vidět a co ne a vůbec se nestarám o uměleckou kvalitu, jsem prostě jen obyčejný reportér, který fotí nudnou realitu každodenního života. Velké umění u Anarely nenajdeš. Dokonce tu ani snahu o umění nenajdeš. Tady není žádné mámivé umění, tady je jen život.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > Monty> Myšlenka byla vyfotit tu lavičku, co se tam taky vyskytuje a tvoří se vším ostatním dokonalý bezčasový celek.
<reagovat 
 rainy day (Občasný) - 1.12.2003 > Anarela> nevim, na co se me ptas, kdyz jsi v podstate vsechno, co si myslim, jsi sama napsala... proste neim, proc bych mela hodnotit neco, ceho mam doma plne album.
<reagovat 
 rainy day (Občasný) - 1.12.2003 > Monty> ahaa, uzasna myslenka, opravdu... to je nejaky novy druh umeni...?
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 1.12.2003 > rainy day> Proč si myslíš, že je sem dávám, aby je někdo hodnotil? Já je sem dávám pro srandu králíkům. Nemůžu přece u každé fotky psát, tohle nehodnoťte a šetřete si body na pořádné umění. Na druhou stranu nemůžu těm co rádi bodujou zakázat aby to nedělali a tím nemátli nově příchozí, že tady najdou něco zajímavého co v životě neviděli.
<reagovat 
 rainy day (Občasný) - 1.12.2003 > Anarela> ok, beru:) ale stejne jsem nepochopila, proc to sem tedy davas, kdyz to nechces hodnotit a samam to povazujes za naprosto obycejne fotky:) ale to je tvoje vec..
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 2.12.2003 > rainy day> Protože mne baví studovat obě strany příchozích k mým fotkám. Ale to bych Vám vlastně neměla prozrazovat, že jste jen moji pokusní králíci.
<reagovat 
 morgana (Občasný) - 5.12.2003 > Anarela> Tedy já ti nevěřím. Chvíli kážeš moudra, za chvíli je popřeš..
Nebo se v práci čí škole nudíš?
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 6.12.2003 > morgana> 

Jejda, tak ono to vyznívá jako kázání, nepokouším se Vás vážně utlouct moudrostí, to bych si nikdy v životě nedovolila, máte právo na svůj názor a také ho vyslovit, když máte pocit že ho musíte vyslovit nahlas. Já se Vám pokouším sdělovat fakta, jak je to viděno z mé strany, nic víc nic méně. Nepokouším se Vás zpupně pokořit, promiň mi jestli jsem Tě byť i nevědomě urazila svými nejasnými a neumělými výroly. Já to jinak prostě neumím.

PS: Jestli se nudím? Já nevím? To je moc těžká otázka. Do kdy to potřebuješ vědět?


<reagovat 
 morgana (Občasný) - 7.12.2003 > Anarela> Nemám denně možnost na internet, tak si vyber. Bereš to správně s humorem, ale porovnávala jsem odpovědi, tvé, byly tak trošku v rozporu.
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 7.12.2003 > morgana> Já vím, dokážu si místama odporovat, ale v obouch případech je to pravda pravdoucí. Nevím, jak Ti pomoci, abys pochopila a brala to jako neměnný fakt. Já nevím, jsem v Tvém případě v koncích.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 (18) 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter