Městečko Chodov u Karlových Var, okres Sokolov. Foceno starou webkamerkou, která byla vyrobena v roce 1999.
PS: Prošla jsem testem inteligence, pane redaktore?
Já vím:-)
Martin: Jak to můžeš vědět, ha? Nejsi to náhodou ty, co mě každý ráno kope ve vlaku do kotníku??? :o))))
a již jsem zde a již rozjíždím svou vrcholně mystickou imaginaci nad kontemplativním snímkem, byl jsem přes den velmi zaneprázdněn, a tak jsem si nechal prohlížení Anareliných přepěkných snímků na jindy...
je něco kolem půl šesté ráno, sice jsem mohl vstát až po osmé, ale nedalo mi to, cítím, že bez okomentování, aspoň střídmého, Anareliných záběrů městského života tam na vzdáleném severu, se neobejdu...
je to jak droga!
Anarelo, pak až ustaneš s kamerkováním, zboří se mi svět!
ano, modlitba! Fčelko, správně!!!!
Andělíčku, můj strážníčku!
Opatruj mi mou dušičku,
aby vždycky čistá byla,
pánubohu se líbila...
no, ale nějak se mi do té modlitby nevešlo nic o Anarelinině umu, ovšem my mystici víme, že síla je hlavně v nevysloveném!!!!!
čili stačí mumlat cokoliv, ale přitom si vizualizovat před zraky všechny dosavadní Anarelina kamerková díla!
a těšit se na nové!
Náhodou, některé tvé povídky byly zajímavé. S poezií to pravda bylo horší.
A nebuď schizofrenní - vždyť nemusíš mít různé nicky na různou tvorbu, he?
Špatná a chabá to výmluva!!! Pokud jde o plevel, patří sem rovněž, základní vlastností správného plevele je totiž jeho schopnost šířit se, kde se dá, nuže sem s nima
je tu plno slabejch fotek, ale todle je jeden z vrcholù, omlouvám se, ale 0 nejde
Nejak mi pripadá, ze nesneses kritiku. To ze se nekomu tvoje výtvory líbí, jeste neznamená, ze se nekomu jinýmu nelíbí a jestli se mi nelíbí, tak mám snad právo to vyjádrit. Jinak si to beres moc osobne, narozdíl od tebe neposuzuji autora, ale jeho projev.
"... zkažení celého průměru autorova konta, tak se Ti to opravdu povede jen jedničkou. ...
Já sem své fotky nedávám, abych tu namamonila nějaké body...
nenechavci jako jsi Ty..
rádobykritici jako jsi Ty...
aby Tě kvůli mně nemuseli brzo odvézt do blázince....
Jdi do kelu..."
Kazdopádne tvúj psanej projev se vyrovná tvému visuálnímu.
Dobré svetlo!