Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Na okraji města z kolekce Moje městečko
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 29.10.2003 (00:40:45)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 29.10.2003 > stromeček, domeček, už jsem se bál nějaký idylky, naštěstí dráty to zachránily...
Tvé dílo nikdy nesmí nechat nekriticky diváky se rozplývat nad krásami, musí je šlehat jak bič po řiti (v tomto případě oku), divák musí trpět, aby si vyšmakoval to pravý umění... ECH!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.10.2003 >
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.10.2003 > Ta růžová na domečku, ej, ta se zarejvá hluboko do mozku... :o))
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 29.10.2003 > No jo, atmosféra. :-)
Body: 5
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 29.10.2003 > Původně jsem, Anarelko, špekuloval o tom, že přestanu lízt na totem, když se rozjela Literra.cz, ale připravil bych se tak o Tvý fotočky, pročež budu schizofrenně poletovat mezi těmito servery, dokud mě nevodstřihnou... :o))
Ovšem pakliže přestaneš publikovat, totem pro mě ztratí jakejkoliv půvab... Básničky mě ani moc neberou, ale Tvý fotky, to je prostě NĚCO... :o)))
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 29.10.2003 > stanislav> Stando a proč bys sem měl přestat lízt???Sakra, dyk můžeš vegetit na obou:o))já třeba tady zůstanu určitě:o))jo a souhlasím s tím bičem a pořádným šlincem přes celou rohoffku, kurva to je metal,.......ten strom a ty dráty to zas vodpalujou do nebeských výšin,......ti tradiční kolemjdoucí, to je taková klasická třešnička na tom lahodným dortíku.Anarelko, tvoje kamerka vstoupí do dějin.....
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 29.10.2003 > stanislav> Neboj své věrné návštěvníky nesmím zklamat a protože fotočky mohu publikovat jen zde, tak tu s vámi zůstane i Anarela, dokud jí nedojde fotografický dech. No jo, LiTerra už běhá a tak budu mít víc času se na Totemu starat o své vizuální návštěvníky, vždyť byste mi chyběli. Kam bych se chodila nasmát než sem s vámi pod mé fotky. Co tu dokážete vymyslet kolem pár fotek, to je prostě fantazie.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 29.10.2003 > quentinbubakoff> mé výroky není třeba brát nikdy vážně, víš, kventýno... :o))
<reagovat 
java (Občasný) - 29.10.2003 > a jeeeje,fčelka je vtipná :o)))))))))).
Ale fotka nic moc Anarelko
Body: 2
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 29.10.2003 > java> No jo, není vždycky posvícení, nemůžu se pokaždé trefit do vkusu všech.
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 29.10.2003 >

o------´      Dík za dobrou náladu všem.

Anarelo, ta fotka je fakt povedena,  ty barvy, to je zahada, navic vcera jsem videla dokument o nejakem fotografovi (velke uspechy) a popravde , kam se na tebe hrabe:-) Nemas vysvetlovat, ze je to kamerkou, ale rikej, ze je to umelecky zamer !-)

Mně se to moc líbí.


Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 29.10.2003 > BlueSky> Já to radši svedu na kamerku, aby mne náhodou někdo nepodezíral z uměleckých záměrů. Probůh, to by byla úplná katastrofa.
<reagovat 
Kombajn (Občasný) - 29.10.2003 > KONECNE JSEM SE ZAMILOVAL DO TVOJI TVORBY ANARELKO... trvalo mi to tak dlouho, protoze mi chybela absence zelene slozky ve tvych fotografiích, stejne jako naznak oranzove barvy. A trosku mi vadilo ze po rozkliknuti to vzdy vypadalo jako obrazek z VHS kazety (30ata kopie z 30ate kazety)... Ale dnes jiz vim ze je to jen tvuj nezamenitelny rukopis a tvuj umelecky zamer...
Body: 1
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 29.10.2003 > Kombajn> Víš co, já mám nápad, jdi hledat Anarelino foto do soutěže Podzimní listí, je z její nové kamerky. Lovu zdar. Dík za bodík, od Kombajna zahřeje u srdce.
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 29.10.2003 >

Vy jste si nikdo nevšiml hlubšího podtextu této fotky. Vpravo dole, jsouc zahaleni temnotou, nacházejí se lidé. Je to zloděj z vlaku, který v té ukradené kabelce od paní po nemoci našel klíče od rodinné chaty. Neváhal, rychle skočil na rychlík, a již s partou stejných pacholků obhlížejí tento malebný domeček, aby ho

    a) vykradli

    b) použili jako sklad pašované ropy z Ruska

    c) obojí.


<reagovat 
 Monty (Občasný) - 29.10.2003 > fcelkamaja> Bojím se, že je to ještě horší. Jeden z těch lidí je dítě. Mám neblahé tušení, že jde o zloděje dětí, kteří zde v malebném domečku (je růžový, aby se dětem líbil) předávají ukradené děti svým německým komplicům. Ti pak české děti buďto nabízí k adopci bezdětným párům, nebo snad, a to je podstatně temnější, je prodávají na pokusy či k odběru orgánů pro movité Jürgeny a Hildegardy. Hrůza.
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 29.10.2003 > Monty> Ah ne... můj známý z bývalé NDR se jmenuje Jürgen. To bych do něj nikdy neřekla, takovej slušnej člověk to býval... a to ho jako slušného člověka znali i moji prarodiče - vždycky říkali "takový hezký mladý člověk, ten se ve světě neztratí". A teď se konečně ukázalo, jak svého nekonečného mládí dosahoval. Pravidelnou výměnou svých orgánů za mladší a mladší, až bude nejmladší na celém světě...
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 29.10.2003 > fcelkamaja> Ajajaj, už se nám tam nastěhoval i gang překupníků s dětmi. Jejda, já se v tom našem městečku začínám strašně bát.
<reagovat 
Mari (Občasný) - 29.10.2003 > Fikla bych ty čouhající větve.., jinak fajn! 4+
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > Mari> No jo, čouhají tam nějaké větvičky, ale já si toho vůbec nevšimla, to bude asi tím, že já vnímám foto spíše jako celek a drobné rušivé detaily mi občas unikají.
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 29.10.2003 >

musim vas, mili obdivovatele Anarelky alias Puncosky, vyplisnit...nikdo chuderce nepopral dobreho rana!!! eh...tedy: dobre rano! :-)

 

fotografie je uchvatna...myslim, ze jde o vecne tema: postav dum (prekrasny ruzovy domek na kraji mesta), zasad strom (do jeho stinu si budes za horkych parnych dni sedat a naslouchat uklidnujicimu bzuceni vedeni vysokeho napeti) a splod syna (kteryzto se vraci ze skoly pronasledovan bandou nicemnych pacholku na obchuzce rajonem)...perfektne pojato a dnes kompozicne (i kdyz to je nepodstatny) vybrouseno...ten roh urizlej dratem je paradni...znameni radikalniho rezu? chystas se nas zase prekvapit serii zabyvajici se jinou tematikou?


Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 29.10.2003 > peetea> 

Dobré jitro, Peeteo, tedy spíše dobrý večer.

PS: Jinak opravdu bude nová serie.


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 30.10.2003 > Anarela> ta intuice, ta me nikdy nezklame
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > peetea> Pěstuj si svůj šestý smysl, je to velmi dobrý pomocník.
<reagovat 
Mari (Občasný) - 30.10.2003 > Hehe, to znám :o)) Ale i čouhající větve jako detajl dělají celek celkem :o)
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 30.10.2003 > Mari> 

No jo, když je tam autor nevnímá ani na hotové fotce, tak je nemůže odstranit a když bych je chtěla odstranit, tak to nebude pro mne už to pravé ořechové, nebude to pro mne už ten původní originál. Zůstanu radši nedokonalá, protože nad dokonalostí bych musela moc přemýšlet.


<reagovat 
jak (Občasný) - 7.11.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 (50) 51 52 53 54 55 56 57 58 59 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter