Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Kostel z kolekce Moje městečko
Autor: Anarela (Občasný) - publikováno 5.10.2003 (00:54:53)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Pavlína (Občasný) - 5.10.2003 >

Ma to hezkou atmosferu, takoveho chladneho zimniho ticheho vecera, ale ta fotka je jaksi neostra nebo rozmazana.


Body: 3
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 5.10.2003 > Andrea_k> Máš dobré oko, kvalita fota není dokonalá, napravit se to v grafickém editoru nedalo, protože to pak ztratilo tu správnou atmosféru a tak jsem jí publikovala v původním znění bez titulků.
<reagovat 
fcelkamaja (Občasný) - 6.10.2003 >

... a radši mám zelený nebe

a žlutý mraky

a červený slunce

a možná taky

měsíc by pro mě měl bejt pořád kulatej...

:o))))


<reagovat 
ouvej (Občasný) - 6.10.2003 > Jo, atmosféra. Jenom ji nevnímám ponuře nebo strašidelně. Spíš - trochu nostalgicky. Jak z nějakého romantického anglického románu.
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 6.10.2003 > ouvej> Ano i nostalgie z tohoto obrázku čiší, záleží na tom jak se na to člověk podívá a jaké má vzpomínky.
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 5.10.2003 > atmosféru to tedy má...
Body: 5
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 5.10.2003 > stanislav> Jenom atmosféru? Tohle je pro mne scéna přímo do hororu. Ponuré je to tedy dokonale, při pohledu na tohle foto mám z kostelů ještě větší strach než normálně. V životě mne nikdo dovnitř do podobného kostela nedostal dobrovolně.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.10.2003 > Anarela> já z někerejch kostelů mám obdobný pocity, skvělej je v Bohnicích, v areálu léčebny, fakt mystickej nářez... (bejvalej sklad brambor za komančů)... ale maj tam takový šmatací místo, venku pod stříškou panenku Márii s Ježíškem, a když si na ni šáhneš a něco si přeješ, vono se to splní, mně to funguje skvěle... :o))) 
<reagovat 
 fcelkamaja (Občasný) - 6.10.2003 > stanislav> A co sis přááál????? :o)))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > fcelkamaja> hele, fčeličko, co sem si přál, to se splnilo, žádný hmotný statky samosebou, de jen o to, nějak obzvlášť to nepomrvit.... :o))
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 6.10.2003 > stanislav> No mne padá hrůza jen ze starých gotických kostelů. Má to co dělat s  dějinami katolické církve, kdybych měla do nějakého takového kostela vstoupit, okamžitě by na mne padla hrůza všech duší, které zemřely jako kacíři a odpadlíci pravé víry. To je ta má kostelová fóbie.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > Anarela> sem sice vlažnej katolík, takže do kostelů moc nechodím, ale hrůzu z kostela jsem nikdy neměl, v kostelech většinou nestraší duše upálenejch, jak jsem se tak doslech, v kostelech popraviště nikdy nebejvalo, vykonávala to světská moc... že je sem tam nějakej nekatolík či katolík potřeštěnej vypálil a tak, to je jiná...
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 6.10.2003 > stanislav> Já jsem čistokrevná pohanka, takže můj kostel je příroda. Jinak, já vím, že by mne v těch kostelech ty zmarněné duše dohnali, já vím že tam nestraší katolíky, ale pro ostatní tam chodívají schůzovat a žalovat. Jinak o vypalenejch kostelech tahle má fotka není, spíše o impozantnosti a zpupnosti katolické církve, počkej si na fotku Kostelíka, už brzo se tu objeví.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.10.2003 > Anarela> 

příroda - mocná čarodějka...

vyčkám kostelíka a uvidíme...

zpupný lidi sou taky lidi...


<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 6.10.2003 > stanislav> Svatá pravda. Ámen!
<reagovat 
rell (Občasný) - 21.10.2003 > ..no ta fotka mi příjde hodně neostrá a námět takový průměrný......
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 22.10.2003 > rell> No jo, já vím. Neříkáš nám tu žádnou novinku. Nemohli byste nám sem Ty a Tobě podobní začít házet nějaké nové fláky. Všechny tyhle připomínky mi připadají psané jak přes jeden kopírák. Trochu fantazie do té kritiky, ať tu ostatní nad nimi nemusí zívat nudou. A ještě na závěr: Není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.  
<reagovat 
 rell (Občasný) - 22.10.2003 > Anarela> ...sakra,sakra,neber si to tak osobně,hodnotil jsem svým názorem fotku nikoliv tebe,každý má přece nárok na svůj názor.....a kritika i pozitivní je přece dobrá,většinou to příští prace zdokonalý,vím to z vlastní zkušenosti....
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 23.10.2003 > rell> Promiň, ale pláčeš tu na špatným hrobě. Nemůžu se v tomhle směru zlepšit, protože tuhle starou webovou kamerku už nemám a všechny tyhle fotky jsou staré už dva roky. Teď mám novou kamerku a ta fotí trochu jinak a ve výrazně lepší technické kvalitě. Nic ve zlém, nech si tyhle rady až tu začnu publikovat fotky z nové kamerky, ale to si ještě nějaký čásek počkáš, nafotila jsem starou kamerkou přes tisíc snímků, ne všechny se nějakým způsobem povedly, ale fotky z mé nové kamerky tu hned tak nebudou, ale občas se tu budou objevovat v různých fotografických soutěžích. Tam mne můžeš kritizovat a tvrdě do mne šít, abych neusnula na vavřínech.
<reagovat 
 rell (Občasný) - 23.10.2003 > Anarela> ...dobře,ale já jsem nekritizoval fotak či kameru....vždyt moc nezáleží čím se fotí,maluje atd,ale záleží spíš na nápadu,kompozici,atmosféře či energii....a dojmu  diváka a mě to boužel nak neoslovilo tak se nezlob....
<reagovat 
 Anarela (Občasný) - 24.10.2003 > rell> Ty jsi jen mluvil o motivu? Tak promiň, no to víš, je to kostel z mého městečka, chodívala jsem kolem něj jako malá holka s posvátnou hrůzou a v životě jsem nebyla uvnitř. Jen jsem si ho zvěčnila na památku. Já vím není to originální nápad a Ty nejsi kostelový, tak třeba tu u mne najdeš jiné fotky které Tě osloví, pokud nebudeš koukat na to že nemají zrovna technickou superkvalitu.  
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 (88) 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter