Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Dokonalá souměrnost
Autor: farišta (Občasný) - publikováno 23.1.2012 (17:30:44)


 farišta (Občasný) - 24.1.2012 > travail> neomlouvej se, žádnou drzost jsem nezaregistroval. naopak já děkuju, že sis udělala čas a napsala. právě tohle potřebuji. shodneme se v tom, co píšeš o ženách jako námětu. ano, je to běžná věc, a ano, držel jsem se konvencí. nejsem totiž kafka, nejsem joyce a nechci se tvářit jako mistr světa, protože jsem amatér, který navíc toho napsal dost málo. a chtěl jsem to vyzkoušet. původně se jedná o text asi rok starý, krátká povídka, kde vlastně nefigurovala ženská zápletka (dost fantaskní "příběh" o stromu, který přes noc měnil své místo v zahradě). ad signál: možná to nepochopíš, ale mám docela rád předvídatelné příběhy. ale jenom takové, u nichž můžu sledovat zpracování a odůvodnění konvenční zápletky. ad sentiment: s tím mám problém. jsem sentimentální člověk, takže se chtě nechtě i projevuje v mém psaní (tzn. stále se pohybuju na tenké hranici kýče). ale když občas čtu zdejší prozaické pokusy, pak ta část, která se vyhýbá sentimentu mi připadá z většiny hloupá a kolikrát bohužel jen morbidní. ta druhá část příspěvků pohříchu spoléhá na resentiment jako nosnou plochu příběhu. jsou jistě výjimky, nerad bych se zde chtěl někoho dotknout, taky nečtu všechno. pasáž, kterou bys vypustila s odstupem vidím jako nejméně podařenou, ale nutnou, vznikla vlastně úplně nakonec, je trochu uměle vpasovaná jako berlička k pochopení pointy.
ad dlouhý: popel na hlavu. myslím, že mi to tu už někdo říkal, dokonce snad podobným příměrem. ano, ale já jsem prostě nepoučitelněj:-)
děkuju ještě jednou za práci, kterou jsi věnovala mému pokusu.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli farišta
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
 
 
zpátky   
1 4 5 7 9 12 13 14 (15)
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter