Tvé další možnosti
Pomůžeme, poradíme
Je čas udělat veršování pá-pá!
Díky za reakce, já čekal, že se na mě sesypou "pánbíčkáři", jak jsem tu hloubku nepochopil . Máte úplnou pravdu, že jsem to psal, abych se "vykecal" a vydštil, proto jsem raději v úvodu varoval, že to není recenze, ale spíš emotivní výplod.
A to jsem to ještě psal až po dvou dnech od shlédnutí, kdy to ze mě vyprchalo, film jsem viděl na tři části, musel jsem to průběžně vypínat, když vešla do místnosti tchýně, ta by asi vyklopila obsah žaludku při pohledu na kteroukoliv "masakrální" pasáž, což je většina ... JežišiKriste..., nikdy více.
Musel jsem si potom pustit Sex ve městě , ten mě uklidnil.
Neviděl jsem a ani asi neuvidím, stačily mě avíza a plakát, billboard, ten byl fakt příšernej! Už pro něj bych na to nešel a vsadím cokoliv, že ten film je přesně takový, jaký předpokládám (reference přátel to potvrzují), tzn. spíše děs a hrůza... (Třeba ne, třeba ne, ok...)
Ale k recenzi. Za tu dobu, co nejsem na Totemu častým hostem, lépe řečeno vůbec žádným, jsi se, Oplatko, setsakramentsky vypsala, to myslím férově. Na stranu druhou mi vadí nepřehlédnutelná "suchost", "techničnost", snaživost o "velkou, seriózní" recenzi. Nafouklé termíny jako "reflektovat svět", "mnohaúhelník potencionálních vztahů", "poselství je nám předáváno". Z toho na mě prostě sálá chlad a chybí mi ta správná, spontánní, přirozená emoce, která mizí na úkor snahy o "hlubokou, fundovanou recenzi. Promiň, nic mezi náma, čistě pracovně"...
Ale tak proč ta příkrost, lidi, školní sloh? A co? No... To víš, Monik, že přeceňuje a na krásu duše každý z vysoka..., vítej v realitě :o))) A bude hůř...
(Musel jsem se tě zastat, jelikož většina toho, co ze sebe já vypotím, ač se tím částečně i živím (hanba mi), je označováno za slohovou úroveň žáka 5.třídy základní školy ....
Hláška se slepicemi je opravdu úžasná, proto ji také asi dali do annonce, reklamy na film. Samotáři mi zpětně připadají ani ne tak dobrý film jako módní. Nakonec se to tak provařilo, že ony "legendární" hlášky se mi z duše protivily. Mě to moc nenadchlo.
Což platí i u Jedné ruky... Jinak recenze v pohodě...
Já jsem ten v té fešné, pletené pokrývce hlavy (s bambulí a šněrováním pod bradou, to vidět není) mezi dvěma dospěláky v popředí (moji rodičové ještě v dobách, kdy neseděli jen doma před bednou a nečetli Blesk). Mohl jsem to ztmavit a zkontrastnit, ale nechal jsem to záměrně v té bleďoučké "kvalitě" originálu....
Mě tahle atmosféra starých snímků vezme dycinky...
VOW, tomu říkám vyčerpávající sprška, skoro až přečerpávající , víc informací už snad ani nebylo možno dodat. O filmu slyším prvně, ale jak se zdá, někoho asi VELMI zaujal, dobře mu tak!
(ovšem pokud by ke každému filmu byla tak vyčerpávající "recenze", zničil bych si u monitoru oči, hihi.
Souhlasím, Sigur Rós jsou velmi éterická záležitost, když jsem viděl asi před dvěma roky jeden jejich koncert - mrazilo mě a koukal jsem na ně jak na zjevení, je to ale také hudba, která se časem začne zajídat. Ač krásná, velmi. Mám jeden jejich živák, ten je skvělý. Další alba jsem se zatím nedokopal, má drahá je nesnáší, tak nemám moc kdy si je vychutnat :o). Tenhle soundtrack se dá u nás sehnat?
(Jinak velmi úsporně a přirom velmi efektně napsaná recenzička...)