Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Již vzhůru..ateisté této země z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 9.6.2008 (00:30:38)
následující v kolekci>
Každá církev vyvolená
Ježíše nám předhodí,
podívejte na chudáčka jak jen musel trpěti.

Za vás hříšné ateisty svůj život i položil
tak se honem vzpamatujte, koukejte ho podpořit.
Neváhejte hříšný peníz jeho církvi ihned dát

aby každý tajný agent (StB=bývalá Státní tajná bezpečnost)
mohl za něj bojovat.

Musíme být v utajení
zachovejte prosím klid
nás si přece Všemohoucí
za své svaté( zachránce světa a těch co se k nám přidají)
vyvolil

Lakomce však odhodíme,nebudem je sebou brát !!!

(ateisté = ???

Bůh se ve svém novém ráji
nebude už s nima ... !!!


Proto..

již vzhůru ateisté této země
dejte se na pochod
z jeho církve na vás mává
svatý anděl..
světlonoš !!!


Poznámky k tomuto příspěvku
JDiviš (Občasný) - 9.6.2008 > Komu je to vlastně určeno? Hlupákům hloupě napsáno?
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 10.6.2008 > Buran> 

Ano, zcela přesný odhad. Hlupákům a hloupě. Chytrým netřeba psát. Ani chytře, ani hloupě. Srozumitelně, či nesrozumitelně. Je to určeno hlupákům z řad ateistů a hlupákům z řad vyznavačů boha. POZOR ... nepíšu že VŠEM ateistům či vynavačům boha( nebo Boha)..píšu.. hlupákům...a že hloupě ??? Hloupým jenom hloupé.

Osobně často zavítám do vaší galerie. O to více si vážím vaší reakce. Mohu se proto prosím zeptat, v jaké směru je to napsáno hloupě ?  Ve smyslu literárním, nebo obsahově ?


<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 10.6.2008 > Bajata> Musíte si v tom udělat pořádek. Vysvětlovat hlupákům, že jsou hlupáci, to je dvakráte přeložený list hlouposti.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 15.6.2008 > Buran> Moc dobrá a trefná metafora.
Zkuste se ale podívat na celou věc z jiného pohledu. Co když to nejsou žádní hlupáci..ale naopak? A proto jim mnoho ,,ateistů,, skočí na vějičku. Stejně jako kdysi já.
A dostat se z toho? Nadmíru těžké!!! A to přesně oni vědí..a potřebují. Pokud jste věřící, nevztahujte to na sebe. Týká se to jisté skupiny..která velice pečlivě sleduje co udělám. Inu.. náboženství..
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 24.10.2008 > Za zpracování. Trapné, ubohé, amatérské, pubertální, nevyzrálé a neskutečně tupé. Jaká matka-taká Katka.
Body: 1
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 10.11.2008 > Kremel Kryštof> Ahojky Kremeli Kryštofe. Vystihl jsi to naprosto přesně. Je to takové, jaké je prostředí církevního náboženství. No a také jako tvé vyjádření. Místo aby jsi poradil, chrlíš gejzír urážek.Jak typické. Nakonec...tvé logo, což je kříž proti zamračené modré obloze, nasvědčuje že jsi pravděpodobně členem církve. Proto..díky za povzbuzení... Víš co znamená...,,EGO   FINNITO,,,?  ...nebo...,,Ne každý, kdo mi říká Pane, Pane,vejde do mého království.,, ...ani nevíš jak jsem rád, že jsem ateista a ne církevník. Hodně štěstí..Bajata.
<reagovat 
brouk (Občasný) - 7.4.2010 > Tupější než Novotný s Hanychovou dohromady.Soundtrack Maxim Turbulenc.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 6.6.2010 > Ahoj Brouku...nebo brouku? Podle nás tupých vy netupí poznáte že jste netupí. Tvůj velmi oduševnělý výraz na obrázku opravdu vyjadřuje vše. Jsem rád že jsem tupý a napadají mne mnohem tupější věci než Tebe.
Jdu zavítat na Tvé stránky. Věřím že mě poučíš jak nebýt tupý a nepsattupě. :-)
<reagovat 
 brouk (Občasný) - 9.6.2010 > Nechci tě poučovat, ani si nemyslím, že bych kdy já napsal něco úžasného. Když jsem přečetl pár tvých jiných věcí, úvah a reakcí, chápu, že tě církevní náboženství štve. Já sám jsem zažil podobnou zkušenost a také v protestantském sboru.Nicméně konkrétně tato báseň na mě skutečně působí naprosto pitomě a povrchně, ale jako blbec se necítím a ani tebe za něj nepokládám.:) To neznamená, že jsou pro mě takové všechny tvé věci.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 (5) 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter