Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci PAVUČINY SNŮ z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 22.8.2011 (11:21:45)
následující v kolekci>
Výbuchem nocí se jemné střípky všedních dnů
rozletěly do stran.
Jak babí léto omotaly tváře spících snů.

Teprve pak, ve víru hvězd a nepříjemna
otevřely oči.
Pro krásu samu.

Vzpomínáš?

To pavučiny nám omotaly tváře.
Teprve pak jsme zůstávali stát a...
viděli jeden druhého.
Výbuchem střípků našich spících snů.


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář pipína - 22.8.2011 > uznej ale, že když musíš básničku předem vysvětlovat, něco neni v pořádku. přitom máš pravdu: všichni něco řešíme a stopro dost pitomoučkýho, když tady. ovšem chodit si sem pro pohlazení, očekávat ho, to už je drobátko moc.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.8.2011 > čtenář> Ahoj, chtěl jsem ti psát soukromě,skrytě, ale nejde to.
Snad si to přečteš.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 22.8.2011 > Ahoj, čtenáři Pipíno. Určitě máš v jistém slova smyslu pravdu.
Jenomže to je také pro ty, kdo napíší pod něčí příspěvek jen vulgární, nicneříkající ,,slovo"
Kvůli takovým pitomcům málem odešlo spousta lidí.
Prostě jsem to tam chtěl napsat. A vím proč jsem to napsal.
No a v pořádku není spousta věcí, ne jen něco.
Pokud máš na mysli mé ,,básnické" umění, vzbudil jsi můj smích. NENÍ ŽÁDNÉ!!!
Už dávno jsem přestal s pokusy o poezii.
Píšu sám za sebe/ pro sebe,pro někoho kdo ví o čem píšu a proč to píšu. Pro svoji radost a jeho, jejich radost.
Tuhle myšlenku jsem přijal od Aane. Napsala ji pod jedním ze svých příspěvků jako reakci na vyjádření redaktora Šílená svině.

Jinak moc dík za zastávku a slovo. Víš z čeho ale mám největší radost?
Že jsi jeden z mála kritiků, co nejsou vulgární.
Co píšou srozumitelně a k věci svůj názor a pohled.
Tohosi cením nejvíc.
Jsi vždycky vítaný. Třeba - HLAVNĚ- s ostrou kritikou.
Protože jen to posouvá kupředu.
<reagovat 
 čtenář pipina kožená - 22.8.2011 > Bajata> Jsem někdy minulej tejden četl hodnocení, co lidem bere facebook. Dalo se to vztáhnout i šířejc na netový komunity. Krom mnoha negativ tam jmenovali i možný přínosy. Jak se třeba podobnejma aktivitama může postupně "léčit" sebezahleděnec agresor. Takže dík za příežitost smět teď zdůvodnitelně;) zhodnotit sebe sama. Změnil jsem se za ty leta. Nepoznal bys mě ještě před pár lety. To jsem neváhal i ject na druhej konec města zfackovat vašinu, protože... A dneska? Vyhodnocen tebou dokonce i jako nevulgární? Voe chvilkama je to sranda ten svět. A chvilka se mi tu i líbí. To jsem si před lety nedovedl ani představit. Jo, stálo to pár mrvolek, ale snad jsem ubližoval většinou jen těm, co si to vcm zasloužili. A položit třeba literru opravdu hřích nebyl. Ale žvatlám už, dík za komokom. To mi bylo vždycky svatý na podobnejch místech. Pojdme se bavit, neposílejme si obrázky a body. Pomáhejme si. Učme se psát! Měj se.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 22.8.2011 > čtenář> Ahoj, díky moc...a těším se až zase písneš.
,,Pipina kožená" se mi docela líbí:-)) dělám si humor.
Prostě dej vědět kam a pod jakým pseudonymem píšeš, nebo začneš psát.
Rád si od tebe něco přečtu. Podle toho co jsi už napsal, to bude k věci a užitku. Uvidíš.
Měj se.
<reagovat 
Věza (Občasný) - 22.8.2011 >
Body: 5
<reagovat 
Li-duše (Občasný) - 22.8.2011 >

:-))

 


<reagovat 
Michelle (Občasný) - 23.8.2011 > Teprve pak jsme zůstávali stát a...
viděli jeden druhého.
Výbuchem střípků našich spících snů.

Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 23.8.2011 > Název je pravdivej..Pavučina snů je život
<reagovat 
anakonda (Občasný) - 27.8.2011 > je to těžké ale musíme se snažit aby nebyli jen sny a tváře omotané pavučinou
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 28.8.2011 > Ahoj a díky všem, kteří zavítali na tyto stránky.
Jsem překvapený kolik čtenářů je navštíví,//PODLE ZÁZNAMNÍKU NÁVŠTĚV// i když mnozí nenapíší žádné vyjádření. Myslím že to není až tak důležité. Důležitá je pro mě skutečnost, že vůbec zavítáte.
Proto ještě jednou všem, kteří se vyjádřili či nevyjádřili k jednotlivým příspěvkům...DÍKY ZA PŘEČTENÍ.
ZVLÁŠŤ PAK ALE TĚM, KTEŘÍ NAPSALI SVÁ VYJÁDŘENÍ. BEZ OHLEDU JESTLI KLADNÁ ČI ZÁPORNÁ. OBOJÍ JE K MÉMU PROSPĚCHU.
<reagovat 
Leodegrance (Občasný) - 29.8.2011 >

Jsem možná nepoučitelný, ale já na Totem stále ještě chodím kvůli poezii, byť nemusí vždycky jít o High Poetry, Poezii s velkým P. A celkem logicky mě krapet rozčiluje, když se čtenář musí prodírat záplavou nevalných textů, aby se dostal k něčemu hodnotnému. Zvlášť když tuctové (dle mého názoru) veršovánky doprovázejí jalové (opět dle mého názoru) komentáře, v nichž se grafomani (znovu dle mého názoru) navzájem poplácávají po ramenou.

A díky tomuto názoru na věc možná patřím k Namyšlencům s tváří omotanou pavučinami...

 

Přesto si ale uvědomuju, že máme všichni stejné právo sebevyjádření. Tudíž mi nezbývá než to přijmout a vybrat si server nastavený tak, aby co nejlépe vyhovoval mým kritériím. Například pravidlo jen jednoho příspěvku denně považuju za velmi prospěšné...

Mimochodem, čtenář pipina kožená tu zmiňuje položení literry. Cožpak ten bohulibý server už nefachá? Svého času jsem tam byl vyhlášen veřejným nepřítelem...

 

A co se týče tvého posouvání se kupředu, já osobně bych zapracoval na osobitosti a autentičnosti.


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 31.8.2011 > Leodegrance> Rozumím. A souhlasím. Ale i nejlepší mistři slova se brodili a brodí záplavou i svých textů.
Byla by s tebou dobrá debata.
Co se týká mého posouvání kupředu, zkus mi písnout. Je jedno jestli veřejně nebo soukromě.
Tvůj názor by mě zajímal.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 (47) 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter