Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 28.5.2008

Tato kolekce obsahuje následující:

Počítač - 30.5.2008

Opilý den - 31.5.2008

Oholená tvář - 2.6.2008

Možná že jednou..rozezní se zvony - 5.6.2008
Inspirováno příběhem jedné osamělé ženy.

Již vzhůru..ateisté této země - 9.6.2008
každá církev vyvolená Ježíše nám předhodí, podívejte na chudáčka.. jak jen musel trpěti. Za vás hříšné ateisty svůj život i položil tak se honem zamyslete, koukejte ho podpořit

...OČI SAMOTY... - 14.6.2008

Svatební přáníčko - 15.6.2008

Všem vyznavačům jakého koliv náboženství.. - 18.6.2008
Tato úvaha v žádném případě není provokací, či nářkem. Je založena na skutečných událostech z minulosti, i současnosti..a budoucnost..budoucnost ukáže sama (jednou se stane minulostí). Je určena především všem vyznavačům jakéhokoliv náboženství..a ostatní ??? Pro ostatní jsou dveře otevřeny dokořán..

Zrcadlo - (umučení Krista) - 6.7.2008
Prosím..nehledejte v mé tvorbě krásu, poetičnost,moudrost malých či velkých myslitelů. Pravděpodobně ji nikdy nenaleznete (neumím to) Pokuste se najít myšlenku, se kterou se na vás obracím. Pokuste se najít odvahu předat ji dál. (Nemusíte..jen pokud budete chtít.)

Tuláci - motorkáři - 7.7.2008

..SVATÁ VÁLKA.. - 9.7.2008

..je možné.. - 13.7.2008

Dostal jsem darem.. - 24.7.2008

Potkal jsem opa.. (majícího obavy) - 30.7.2008

Když umírají stromy - 5.3.2009

Jan Werich - 13.7.2009

OTÁZKY BLOUDĚNÍ - 9.6.2010

JISKŘIVÉ OČI ZLATOBÝLU A HVĚZDA ZVANÁ PELYNĚK - 20.6.2010

NAŠEL JSEM BOHA - 22.6.2010
VĚNOVÁNO VŠEM

HOUSLE - POEZIE - ČLOVĚK - COKOLIV. NEBO SNAD DUŠE ČLOVĚKA ? - 5.7.2010
JEN TAK, PRO RADOST....A ROZEHRÁNÍ STRUN.

NÁRODE JÁSEJ... - 6.7.2010
NEROZUMÍM TOMU...JENOM JÁ ?

SUNDAT SI BOTY... - 24.7.2010
Jako dík všem, kteří se nebojí dát najevo radost ze života, napsat o tom a podělit se tak s druhými. Jen příklad druhých mě přivedl k nádherné skutečnosti,která se musí prožít srdcem. Viděl jsem těžce postižené lidi...a hluboce jsem se zastyděl. Jejich radost ze života, touha žít a vidět krásu v sebenepatrnější maličkosti byla neskutečná. Zastyděl jsem se a řekl si: ,, PROČ NE JÁ?" Poznal jsem, že štěstí nespočívá v materiálnu, ale uvnitř člověka. V jeho nitru, v jeho duši.

NA STRUNÁCH MLÁDÍ - 7.8.2010
Bylo mi ctí prožít nádherné doby pravého trampování, kdy lidé různých názorů, povolání a vzdělání drželi jeden s druhým v dobách pronásledování. Kdy opravdoví a praví trampové byli,,národ v národě." Málokdo znal pravé jméno a příjmení toho druhého. Málokdo věděl o tom druhém odkud pochází, kde bydlí a jakou má minulost. Sám život hrál své songy na struny každého z nás a vrýval je tak nezapomenutelným způsobem do našich duší. Vyprávěly se u táborových ohňů, nebo jen tak, pro pobavení druhých. Vyvolávaly výbuchy smíchu, veselí, ale také smutek a občas i nějakou tu slzu. Mezi vypravěči ale byli i tací, kteří je dovedli předávat dál ve svých nezapomenutelných písních. Jedním z nich byl také Wabi Ryvola. Už dlouhou dobu zapaluje s mnohými dalšími táborový oheň kdesi ve Věčných lovištích a rozeznívá struny kytar, aby zněly dál a dál songy ,,tuláků po hvězdách."

POSLEDNÍ SOUD A MISTR ČAS - 8.8.2010
Církve často mluví o Posledním soudu, Zatracení a Ráji. Mluví o Bohu, ďáblu a Ježíšovi. Obyčejný člověk často tápe, trápí se ve svém nitru a hledá. ,,Co je Bůh, kdo je ďábel, a pověsit se na Ježíše???" Rozporuplné pocity trhají jeho nitro a neví kudy kam. Jsou tyto tři pojmy fikcí, nebo skutečnost??? Těžko říct. Ateisté i zástupci kteréhokoliv náboženského vyznání si vzájemně mezi sebou vyvracejí své ,,ZARUČENÉ" důkazy pro a proti. Církve nejsou schopny domluvit se která z nich je ta Bohem vyvolená a každá tvrdí že ,,JEN ONA" dostala ten pravý certifikát. Proto zastávám názor, který není na té ani na té straně. Každý z nás sedí u svého stolu života a za všechno si sám ponese odpovědnost. Každý sám zápasí se zlem uvnitř sebe samého a je schopný na druhé straně nezištně pomáhat druhým. Na každém z nás záleží, co vše vytvoříme na desce stolu svého života. To ostatní...děj se vůle Boží. Bůh i ďábel odcházejí na poradu našeho posledního soudu. Po naší smrti.

PRO KRÁSU DUŠE - 18.8.2010
Své vyznání věnuji všem autorům knih,které jsem kdy četl, čtu a chtěl bych číst. Autorům všech obrazů, výtvarných děl a jakýchkoliv drobností, které ovlivnily mé další kroky, myšlenky, poznání a...celý dosavadní i budoucí život. Všem autorům kteří publikují a nebojí se předávat dál své pocity, myšlenky a moudrost. Jako poděkování za krásu, naději, důvod k zastavení se a zapřemýšlet. Jako poděkování že jsem vydržel...a jdu dál.

K D Y B Y C H B Y L K U C H A Ř E M - 4.9.2010

K D Y B Y CH T A K U M Ě L ... (Barunce, když byla smutná) - 29.9.2010
Má dcera se v poslední době potýkala s velkými, pro ni velice těžce překonatelnými problémy. Vídáme se velice málo, bydlí u své matky a tak není v mých silách pomoci jí hned v aktuálním okamžiku radou, pomocí, či alespoň vyslechnutím. Málokdy se mi sama svěří, stejně jako snad každý mladý člověk svým rodičům. O to větší radost jsem měl z poznání, jaká maličkost ji potěšila a povzbudila. Vím že po umělecké stránce to není nic moc, ale dosah to mělo veliký. A především kladný. Proto bych se chtěl o tuto radost podělit i s vámi, virtuálními přáteli.

U M Ě L C I V Č E R V E N É M A M Ů Z Y V K A L U Ž I - 1.10.2010
Umělci v červeném není myšleno bývalé politické řízení státu. Jak by se mohlo zdát. Je to podpora jedné ženě, která vede svůj přetěžký boj v dnešní době. Proti ,,UMĚLCŮM" v červeném.

T E R O R I S T I C K É Ú T O K Y - H R O Z B A ... N E B O D Ů S L E D E K - 5.10.2010
TERORISTICKÉ ÚTOKY V EVROPĚ, JE TO HROZBA, NEBO DŮSLEDEK ???

L I D É A C H L É B - 21.10.2010
Velice často mě překvapí různé reakce lidí, které bych u nich nikdy neočekával. Pohledný, příjemný člověk náhle dovede vyprodukovat nečekané zlo (z mého pohledu), a naopak ten, od kterého očekávám zápornou reakci, mi podá pomocnou ruku. Zvláštní, ale skutečné.

DOPIS - 8.3.2011
JAKO DÍK VŠEM, KTEŘÍ NEJEN NA TOTEMU ROZDÁVAJÍ SVÝM PSANÍM RADOST, POVZBUZENÍ A ÚTĚCHU. DÍKY PSANÍ JSEM NAŠEL MNOHO NOVÝCH NEJEN ,,VIRTUÁLNÍCH" PŘÁTEL. MNOHOKRÁT MĚ POVZBUDILI, NEBO UDĚLALI RADOST. DÍKY ŽE OBČAS ZAVÍTÁTE A NAPÍŠETE PÁR SLOV. NEBO ALESPOŇ ,,POSEDÍTE" A POČTETE. HODNĚ ŠTĚSTÍ.

PÁR ČERNÝCH VLASŮ - 25.3.2011
KAŽDÝ Z NÁS BOJUJE. SVÉ BITVY NEJEN VYHRÁVÁME, ALE I PROHRÁVÁME. NA CO VŠAK NIKDY NESMÍME ZAPOMENOUT, ŽE PROHRANÁ BITVA NENÍ KONEC VÁLKY. VÁLKU PROHRÁL TEN, KDO SE VZDAL.NEBO NEBOJOVAL VŮBEC. VELIKÝM VÍTĚZSTVÍM BÝVÁ, KDYŽ ČLOVĚK PŘIJME OKOLNOSTI TAKOVÉ, JAKÉ JSOU. PÁR ČERNÝCH VLASŮ ODVÁL ČAS.

SÁM SOBĚ... - 27.3.2011
Ach jo, když něco zvorám, mám vždycky tenhle pocit. Pak ale vstanu, přestanu čučet sám do sebe, zahrabu co jsem zvoral a jdu dál. Jinak by člověk zblbnul ještě víc.. Stačí ta troška.

DÍKY...PŘÍTELI - 1.4.2011
STRACH V NÁS SAMÝCH NÁM BRÁNÍ DĚLAT VĚCI, KTERÉ UMÍME, ZNÁME, ALE MYSLÍME SI ŽE TO NEDOKÁŽEM. NEJSEM VÝJIMKOU A DŘÍVE JSEM BYL SNAD VELMISTREM V SEBEPODCEŇOVÁNÍ. PAK PŘIŠEL DOPIS OD PŘÍTELE...JAK JEN JE KRÁSNÉ PORAZIT TEN STRACH. JÍT A ZVÍTĚZIT.

V Ě D Ě L Ž E P Ř I J D E... - 5.4.2011
MÉMU PŘÍTELI...KTERÝ UŽ NENÍ...A PŘESTO ŽIJE. v MOUDROSTI A NADĚJI, KTEROU ROZDÁVAL PLNÝMI HRSTMI. DÍKY...PŘÍTELI.

SNĚNÍ - 7.4.2011
Člověk má spoustu nenaplněných snů. Nemyslím nereálné hlouposti, ale snů, které lze uskutečnit. Naplnit. Ale bojí se překážek na cestě.

ŠKODA... - 11.4.2011
CO NAPSAT K TĚMTO ŘÁDKŮM??? SÁM NEVÍM...

PADALY KROUPY... - 2.5.2011
VZKAZ PRO TEBE...

Sametová revoluce...daňová reforma...a co dál...(1) - 9.5.2011
Je skutečně vše takové, jak to vypadá ???

ŠLA ZVOLNA BEZVĚTŘÍM - 15.5.2011
,,JE TŘEBA PODSTUPOVAT RIZIKO. ZÁZRAK ŽIVOTA POCHOPÍME JEN TEHDY, KDYŽ DOVOLÍME ABY SE STALO NEČEKANÉ."

R O Z B I T É A T O M Y E L E K T R I C K Ý C H S L O V - 17.6.2011
NENÍ TO BÁSNICKÉ, NENÍ TO UMĚLECKÉ...A JE MI TO ÚPLNĚ JEDNOOOOOO...KDO VÍ...POCHOPÍ.

ROZJETÉ KOLEJE - 20.6.2011
Proč se PODSTATNÉ stalo NEPODSTATNÝM, kam vlastně jdem a co vlastně chcem. Vyžadujíc NEPODSTATNÉ...

TOŽ VÍTEJ...DEMOKRACIE - 21.7.2011
KAM KRÁČÍŠ..QUO VADIS...HOMO SAPIENS SAPIENS...NEBO KDO VŮBEC JSI.

DIVÍM SE VÁM... - 15.8.2011
PROČ LIDÉ KVÍLÍ, NAŘÍKAJÍ A BĚDUJÍ KDYŽ NĚKDO ODEJDE NA CESTU NENÁVRATNA.?! PROČ NELITUJÍ TOHO CO UDĚLALI A NEUDĚLAJÍ CO BY CHTĚLI, MĚLI UDĚLAT V DOBĚ, KDY JE TO JEŠTĚ MOŽNÉ??? S BĚDOVÁNÍM MI ŘEKLI O SMRTI STARÉHO ZNÁMÉHO. AŽ TEĎ VZPOMÍNAJÍ.

JEN TAK...VIDĚT A SNÍT - 21.8.2011

PAVUČINY SNŮ - 22.8.2011
PRO VŠECHNY TADY Z TOTEMU. PRO VŠECHNY, KDO MAJÍ ,,PAVUČINOU" OMOTANÉ TVÁŘE. NEBO JE TU NĚKDO,KDO MÁ NAPROSTO SPOKOJENÝ ŽIVOT, NEPOTŘEBUJE SOUZNĚNÍ, POCHOPENÍ, KUS DOBRÉHO SLOVA? PŘIZNÁVÁM ŽE O NIKOM TAKOVÉM TU NEVÍM. ANI JSEM NESLYŠEL. ZATO TĚCH, CO MÁME ,,PAVUČINOU" OMOTANÉ TVÁŘE,JE HODNĚ.

ŽIJEME V TOTALITĚ? - 14.9.2011
MRKNĚTE NA TO..

JO,JO,JO... - 18.9.2011
TAK JDE ČAS...

MODLITBA DÁVNÝCH KELTŮ - 28.10.2011
OPRAVDU POUHÁ MODLITBA? NEBO TAKÉ VZKAZ.

VRÁSČITÉ DLANĚ VZPOMÍNEK - 28.10.2015
Vrásčité dlaně vzpomínek. Malé batole s právem na život pročesává myšlenky snů. Proč ne.. Splněné nesplněné, smutné i veselé, mé mládí. Přehrabujíc chvilky dávných let..se ptá. Pohlaď ho třeba jen letmo úsměvem nebo i slzou. Bylo jsi krásné hloupé a naivní. Stejně jak stáří které pročítá vrásčité dlaně krásných vzpomínek.



Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter