Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Všem vyznavačům jakého koliv náboženství.. z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 18.6.2008 (23:15:15)
další>
Historie dokazuje,že nikdy nebylo spácháno více zla,
než bylo spácháno..

ve jménu náboženství.


žádné dogma nezpůsobilo tolik válek..

jako náboženství.


Proto se ptám jako člověk, který si je naprosto vědom skutečnosti, že ho může kdykoliv a kterýkoliv vyznavač jakéhokoliv náboženství..

zabít.


Jsem totiž bez vyznání.


Je vůbec Bůh???

A jestli ano, tak kde???
Pro mne každý,kdo ubližuje druhým, nebo dokonce zabíjí
pro jakoukoliv ideu nebo vyznání,
je účastníkem holokaustu..
jako vykonavatel.

Až mne budete ohrožovat.. budu se bránit.
Až mne budete chtít zabít.. budu se bránit.

A je mi úplně jedno.. jakého máte Boha.

Do té doby...
jste moji

..přátelé.


Poznámky k tomuto příspěvku
mjach (Občasný) - 19.6.2008 >

Slova pro zvuk,bez argumentů, protiřečení si, dle mého. Ale je to tvůj názor. Promiň.


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > mjach> Ahoj..Mjachu, jsem rád že jsi napsal svůj názor, ale podívej se do Bible, Starý zákon, Bůh poručil Izraelcům vraždit celé národy..a oni vraždili, Nový zákon, Židi nechali ukřižovat Ježíše,Pilát ho nechal ukřižovat až na jejich tvrdý nátlak,nebo Saul, který se stal apoštolem Pavlem, zavíral, mučil a zabíjel lidi jen proto, že měli jinou víru a vyznání než měl on, nebo celkem nedávná historie, kdy bylo vydáno církví Kladivo na čarodějnice, hořely hranice s lidmi,upálení Jana Husa,válka katolíků a protestantů, zadej si toto heslo na internet, a budeš velice překvapený, islámští fundamentalisté a jejich teroristické útoky... mám ještě pokračovat??? Na mě církev jako na bývalého člena poslala exorcistu, vydala zákaz vstupu pro moji osobu do míst, kde vyučují mé děti náboženství,(děti jsou v péči bývalé manželky, členky té církve),, jsou to skutečně slova bez argumentů ??? To není můj názor, to je skutečnost, podložená pravými, historicky doloženými argumenty..

<reagovat 
JDiviš (Občasný) - 19.6.2008 > Zajímavá úvaha, souhlasím.

Je to jednoduché - Bůh je mrtvý. Nehledal bych zlo v náboženství, podstatu zla bych hledal v člověku, bez rozdílu vlastní každému z nás.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > Buran> ..za myšlenku, kterou jste vyjádřil, jsem se stal v církvi služebníkem Ďábla, a byl jsem z církve vyloučen.
Vedoucí činitelé(především) jsou boží služebníci a neexistuje, že by podléhali zlu..to tvrdí oni.. a daří se jim o tom přesvědčit ohromné davy lidí..paradoxem zůstává, že se jedná o církev protestantskou..nikoliv katolickou..
<reagovat 
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 19.6.2008 > Já v boha věřím tak na 25%, to že bůh stvořil člověka k obrazu svému mi příjde jako nesmysl, je to spíše naopak. Člověk je dost nedokonalý tvor a divil bych se, že by se mu bůh podobal. Daleko více než křesťanství se mi líbí Taoismus a buddhismus, ale ten původní, když ještě nebyl náboženstvím ale fylozofií. Tao je síla která je nepopsatelná a zní všechno vzniká, nikomu nenadržuje, všechny bytosti mají pro ni stejný význam. To mi příjde přijatelnější než teorie o bohu.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > Toník Zvoník> Chovám k vám velikou úctu..to myslím vážně..(snad to vystihne vše, co bych vám chtěl říct. Bohužel, není tolik místa..)
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 19.6.2008 > Dost riskuješ. U nás, v důsledku tohoto tématu, vybílili dokonce hospodu. Ten, kdo se nesetkal v životě se zjevením, má tendenci prodlévat na světě bez vyznání. Naštěstí jsi nepoložil otázku třebas takto: Když je Bůh všudepřítoný a vševědoucí, proč stvořil člověka k obrazu svému? To má být i člověk tak všetečný vůči vesmíru jako Bůh? Nebo je ta věta blbě přeložena z původního textu a špatně pochopena? Není potom horlivější, spoléhat se na dědictví proroků?
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > Raimund> Vím, za prezentaci těchto názorů jsem byl již několikrát fyzicky napaden členy církve, a na internetových církevních stránkách církev vydala o mé osobě nepravdivé zprávy dost silně záporného charakteru.
To je důkaz toho, co přináší církevní náboženství..které nemá s Bohem vůbec nic společného. A všímat si vesmíru, by člověk měl..ale nedělat z něj smetiště, jako se to děje..a dědictví proroků? Samozřejmě!!! To by bylo jako kdybychom tvrdili, že nikdy nežil římský císař Claudius, Jan Hus, Tutanchamon,nebo například mamuti či Božena Němcová..nikdo z nás, kdo žije na tomto světě, nikoho z nich neviděl..a přesto nemá sebemenší pochyby..
<reagovat 
Sadám (Občasný) - 19.6.2008 > O tomto tématu napsal krásnou píseň Jarek Nohavica, je na cédéčku Divné století a jmenuje se LITANIE U KONCE STOLETÍ, doporučuju!
Jinak mám velmi podobné smýšlení o náboženství, pokud zůstane odlišena církev a víra. Něco tak nekonkrétního jako je víra člověk nikdy nedokáže přenést do konkrétní podoby, víra je velmi subjektivní pocit a i slova jsou na víru krátká...
Každopádně víra provází lidstvo od nepaměti a já doufám, že tomu bude tak i dál. V dnešní přetechnizované době to uchovává člověku, který se stále více podobá necitovému robotu, alespoň nějakou přirozenou lidskost. Že je víra lehce zneužitelná, to je bohužel její přirozená vlastnost.
Mě osobně velice upoutalo jakési alternativní náboženství- buddhismus. Toto náboženství je ve své podstatě ateistické a vyhovuje mi i svým přístupem k životu.
P.S. Pětku za příspěvek dávám kvůli tomu, že rozpoutal diskusi o zajímavém tématu =)
Body: 5
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > Sadám> ..neumím popsat radost..pocit..ze setkání s věřícími lidmi, kteří nejsou spoutáni dogmatem jakéhokoliv náboženství..a uznávají také druhého člověka..ano, to je přesně ono..víra, opravdová čistá víra je něco úplně jiného, než církevní náboženství..Přitom sama Bible říká..,,Ne každý, kdo mi říká: Pane, Pane,, vejde do mého království,, ..
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 19.6.2008 > Ahoj, rozhodně nejsem příznivce katolické církve, která napáchala mnoho zla.
Druhá věc je, že v podstatě cokoli co chceš si můžeš stvořit sám a věřit čemu chceš. Každý člověk má svůj vlastní prostor - svůj vlastní názor. Můžeš si zvolit mít Boha - absolutní lásku a Boha, který trestá. Já si zvolila Boha, který je absolutní láska a nikoho nesoudí. To, že jsou lidé na sebe zlí a že jsou války apod. nemá s Bohem naprosto nic společného. To dělají lidé. Bůh je absolutno... toť můj názor. :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > sibyla> Ahoj Sibylo..nejdříve bych ti moc chtěl poděkovat za tvoji návštěvu v této ,,hospůdce,,..s tvým názorem se naprosto ztotožňuji a mám velikou radost.. Myslím, že máme společného Boha..můj Bůh říká:,,Jak chcete aby jiní jednali s vámi, ve všem jednejte vy s nimi..,,
Máš naprostou pravdu..zlo i dobro vytvářejí lidé..jen lidé mají ve své moci své jednání vůči druhému člověku..lidé vytvářejí nebe i peklo,(už tady na zemi)..
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 19.6.2008 > Bajata> Ano. Je to tak. :-))) Asi máme podobné hledisko.
Ještě doplnění. Dle mého názoru Bůh je bytí, Bůh je, je to čisté bytí. Tohle se ale slovy těžko popisuje. Mnoho lásky. :-)
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 19.6.2008 > sibyla> dívám se do seznamu poznámek. Bůh jako čisté bytí, souhlasím
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > sibyla> ..rozumím ti..velice dobře..opravdu to nejde popsat slovy, ale je to nesmírně jednoduché..
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 19.6.2008 > ariel> Tos mě mile překvapil. :-)
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > ariel> Ahoj Arieli..moc díky za návštěvu a vyjádření. Zcela jistě potěšilo nejen Sibylu, ale také mně..myslím to vážně.
<reagovat 
mjach (Občasný) - 19.6.2008 >

Ahoj, Nemám rád jen černobílé soudy. Dokonce obdivuji ty, kteří to dokáží. Vždy totiž, když si položím argument pro, běhá my už v hlavě nějaké proti a naopak. Popisuješ činy LIDÍ, kteří si vzali jako záminku, co bylo po ruce, nějakou ideologii a působili nezměrnou bolest, ale dělali to pro moc, pro majetek, pro vlastní přežití. Ale stejnou ideologii si vyložili jako návod pro dělání dobra tisíce jiných a pomáhali a pomáhají dodnes, miliony lidí našli útěchu v tom tebou proklínaném nějakém náboženství (u tebe mi to spíše připomíná některou sektu) a to jim pomohlo žít.


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > mjach> Nechtěl jsem se tě dotknout, ale mám na mysli NÁBOŽENSTVÍ.!!! Touto problematikou se zabývám řadu let a vím, o čem mluvím. K tomu, abych pomáhal druhým..nepotřebuji náboženství..naprosto přesně to výše popsal Buran..náboženství je psychologická manipulace s lidmi za účelem získání moci a peněz !!! Mám na mysli CÍRKVE !!! Ne vnitřní cítění lidí. Ano, jsou mezi členy různých církví a náboženských směrů vzácní lidé..stejně tak jsou ale i mezi ateisty !!! Ale toto není teologický kroužek..budeš li mít zájem..osvětlím ti řadu věcí..,,Jen namátkou.. v církevním řádu, uznávaném deseti tisíci lidmi státem povolené církve je tato přesná formulace.. ,,Církev nastoupila do závěrečného boje a struska bude odplavena .. ,,(konec citace)..desetitisíce lidí mlčí k podvodům, nepravdivým obviněním a fizickému násilí, které odsouhlasilo vedení této církve..jsou to pro ně služebníci boha.. a všechno jim bude odpuštěno !!! Stejně tak tvrdí ostatní náboženské směry, že jsou oni, těmi bohem vyvolenými.. A závěrem: kdo myslíš, že je ta struska, která bude odplavena ???
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 19.6.2008 > Bajata> Tedy budu raději Ďábel - lidé si vykopají hluboké studny, a žádná struska nebude mít sebemenší překážky se odplavit. Kdo zlem zachází, zlem pojde.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > Buran> Vážený Burane..mohu vám vyjádřit svoji omluvu za svůj prvopočáteční názor na vás? Vaše názory mne více a více posilují..(to myslím vážně, bez komplimentu) a posouvají dopředu..
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 19.6.2008 > Bajata> Omluva není vůbec nutná. Moje názory jsou hloupé, v širším měřítku nevím vůbec nic. A abych zachoval vypisování "náboženských" směrů, které se zde vytahují : Nietzsche + prase Klíma + Šintó + pravěké kulty + postmoderní kálení na vše = Buran, těší mě.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > Buran> ..krásně moudré ,,hloupé,, názory..kéž by tak,,hloupé,, názory přijali ti, kteří mají ,,moudré,, názory..
<reagovat 
 JDiviš (Občasný) - 20.6.2008 > Bajata> Někteří by se mohli z podobných názorů po.... Bude lepší, když si nechají své "moudré" názory, pro své i naše dobro.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 23.6.2008 > no a nesmíš zapomínat na zlato, ropu, diamanty, peníze (a další hmontné statky), stejně jako na ženy, muže, vášeň, sex, žárlivost a afekty... moc a politiku.

pak nastává otázka, jestli hromadné vraždení bylo důsledkem náboženství nebo se za něj jen schovalo...
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 23.6.2008 > Quotidiana> ..Vážím si každého názoru, který je vysloven.. a jeli vysloven přímo redaktorem Totemu..pak dvojnásob. Není to míněno jako kompliment, ale uvědomění si skutečnosti vaší odpovědnosti za obsah psaný různými autory. V žádném případě nechci provokovat, či jakkoliv štvát. Pokud jsem dobře pochopil, je možné zde ventilovat názory, nápady a myšlenky. Vím, že vše má svá pravidla, která nechci v žádném případě porušit. Jsem tu jako host a návštěvník(vy jste majitelé tohoto domu) a chtěl bych se podle toho chovat. Budete li mít dojem, že jako návštěvník a host vaše pravidla porušuji, prosím upozorněte mne na to. Poskytujete vyjímečné příležitosti a schází se tu vyjímeční lidé. Skutečně bych nechtěl toto společenství narušit a být příčinou problémů. Naopak. Z vaší reakce však (jakoby ve tmách )
je cítit lehký nádech ironie. Je možné, že jste věřící.. pak v tom případě bych vás chtěl poprosit, pokud to půjde, o skutečně objektivní pohled, neovlivněný církevními teology. Ale nahlédnu li do Bible a Starého zákona, tak zjistím, že Bůh skutečně poručil na mnoha místech Izraelskému národu pozabíjet obrovské množství lidí jen proto, že šli za jiným náboženstvím, než si přál on. A Izraelci skutečně vyhladili celá města, včetně starců a dětí. Apoštol Pavel(ještě když se nazýval Saul) byl jedním z nejortodoxnějších a nejupřímnějších inkvizitorů, o kterých se v Bibli zmiňuje Nový zákon. Změnil se až při cestě do Damašku, kam šel pochytat a předat na mučení náboženskou inkvizicí další nepřátele Boha.
Samozřejmě, že se za náboženství schovává také mnoho zla, ale je zde také velké množství těch, kteří to myslí naprosto vážně a pro jméno Boha budou zabíjet a páchat násilí. Tomu tak bylo i ve zcela nedávné době, kdy bylo vydáno Malleus Maleficarum ( Kladivo na čarodějnice). Stalo se tak v roce 1669 a vydáno bylo v Lionu Claudiem Bourgeatem pod znamením Merkura galského. S královským svolením. Mezi mnohým jiným se pevně opírá o Starý zákon Bible, 3 kniha Mojžíšova, kapitola 20. Se stejnou pevností staví na Bibli také dnešní církve.
Věřte mi, že kdyby k tomu náboženství dostalo moc a souhlas, hořely by hranice naprosto jistě stejně tak, jako hořely v minulosti. I za cenu nepravdivých obvinění. Pokud jsem se dotkl vašeho přesvědčení, omlouvám se vám.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 23.6.2008 >

z méno pohledu je největší problém tohoto textu to, že vlastně nepřináší nic objevného... to že bylo jménem náboženství zabito spoustu lidí nikdo nepopírá,nicméně čekala bych, že půjdeš trochu víc do hloubky a samotné přečtení tvého příspěvku člověku "něco" přinese a třeba se nad tím zamyslí, toho se však nedá dosáhnout jen napsáním nějakých (byť pravdivých) výroků...

čili ano, částečně to byla ironie, částečně to byl povzdech nad tím, že říkáš A, ale ne B


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 24.6.2008 > Quotidiana> ..Rozumím, a omlouvám se. Prosím (myslím to vážně) mohla by jste mi dát alespoň náznak, jak mám napsat ,,B,,? Moc rád bych to udělal, ale bojím se, že by to přineslo redakci Totemu problémy.A druhý důvod..nejsem literát, učím se.Jaký (obsahový) důvod by mělo mít to ,,B,,?
Jisté ,,B,, mám připraveno, ale neumím (Nejde mi to)přiložit text dokumentací, které jsem chtěl zveřejnit. Mám je uloženy v počítači pod DOKUMENTY.Samozřejmě jsou zakryta jména a adresy.
Pokud by jste mi pomohla to ,,B,, říci, více než s radostí to udělám. A moc díky za připomínku..určitě mne to posunulo o kousek dopředu..díky.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 24.6.2008 >

1 - mohlo by to být delší (čímž se dostane prostoru na hlubší zamyšlení)

2 - jedním z možných B by bylo zamyslet se nad tím, jak se náboženské války slučují s přikázáním "nezabiješ"

3 - pokud nebudeš porušovat pravidla slušnosti a zákony redakci totemu známe, tak nám žádné problémy způsobit nemůžeš

4 - pokud něco z toho porušíš, tak ti prostě příspěvek smažem...

5 - změny v textu se provádí přes "editaci obsahu příspěvku" - v levo na liště bys to měl mít - musíš to vložit jako text - součást příspěvku, jako htm, nebo se dají do příspěvků vkládat obrázky


<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 25.6.2008 > Quotidiana> ..díky, díky moc..je to více, než jsem očekával. Mohu li tedy říci ,,B,, pokusím se. Pokud bych (naprosto neúmyslně) udělal chybu a příspěvek byl smazán, prosím o upozornění, kde se tak stalo. Určitě bych ji napravil.
Pravděpodobně to bude publikováno s názvem ,, ..a Bohové sestoupili na Zem .. ,, . Jedná se o skutečné události, podložené korespondencí, ve které jsou zakryta především příjmení všech osob, název církve a další údaje, které by prokazatelně ukazovaly na identitu jakékoliv osoby či církve.
<reagovat 
Bajata (Občasný) - 7.7.2008 > Pokud to myslíš vážně, napiš na můj email, který najdeš pod každým příspěvkem v kolonce Bajata. Na tvůj email ti pak odpovím na mnohé otázky a velice rád bych se s tebou sešel. To myslím vážně.
<reagovat 
Behram Hrafn (Občasný) - 19.6.2008 > demagogické žvatlání, které napovídá, že autor je vůl
Body: 1
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 19.6.2008 > Behram Hrafn> ..Máte naprostou pravdu..autor je vůl..a veliký..a to hlavně v tom směru, že si nechal vymýt mozek církví, a když se probral, tak mu za jeho otázky rozsekaly rodinu,ovlivňovaly soudy a fyzicky ho napadly. Ovšem vy na té fotografii vypadáte jako inteligent..pravděpodobně s určitostí budete funkcionář církve..gratuluji k vašemu velmi vzdělanému vyjadřování..mistrně křesťansky ovládaná mluva a jednání..ještě jednou..gratuluji..
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 20.6.2008 > Behram Hrafn> Vážený Behrame..nechtěl bych být pouze jednostranný a proto prosím dovolte jednu otázku, která by mi pomohla ujasnit si vaše vyjádření.
Jsem prosím (jako autor) vůl ohledně názoru vyjádřeného v celém textu..či jsem vůl proto..že do té doby, než začnu být napadán a ohrožován..považuji každého člověka (bez ohledu na jeho vyznání jakéhokoliv náboženského směru) za svého přítele ???
Nebo (další možnost) jsem vůl protože bych se bránil ???
Nicméně chtěl bych vás ubezpečit, že si vás navzdory vašemu vyjádření nesmírně vážím !!! Dovedete říci svůj názor přímo, otevřeně..a to je v dnešní době velice vzácný úkaz..Díky za vaše vyjádření..
<reagovat 
 Behram Hrafn (Občasný) - 30.6.2008 > Bajata> jsi vůl, protože šíříš banální truismy, ke kterým už nejde říct nic nového.

A tu svoji pravdu-lásku-rovnost-bratrství si strč někam, smrdí to pokrytectvím nebo opravdu velkým množstvím trávy

sorry za tak pozdní reakci.
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 6.7.2008 > Behram Hrafn> Já vím, proto bučím..(akorát nejsem vykleštěný,tím se vůl vyznačuje)nejsem vzdělaný, nevím co jsou banální truismy,
beru vás za slovo, brzy předložím jiné věci, týkající se církve.
Pravdu rovnost lásku bratrství, jsem velice spokojen, že jste přesně pochopil o co jde. Myslíte že jsem pokrytec? Už jste se mnou někdy hovořil tváří v tvář? Vystupte z ilegality pseudonymu !!!! máte li k tomu odvahu a sejděme se. No, a co se týká trávy či jakýchkoliv drog, jsem připraven předstoupit před odborníka a nechat udělat prohlídku či rozbor mé krve. Kdykoliv si vzpomenete. Máte k tomu odvahu??? Urážet dovedete obdivuhodně. Předpokládám, že jste člen náboženského společenství, nebo pracujete ve vládě.
Ve spodní vrstvě společnosti se nemůžete pohybovat, na to máte příliš intelektuální výrazy. Takže zbývá opravdu jen vláda, nebo církev. A k těm banálním truismům jde říci něco nového. Krista za to ukřižovali a Husa upálili. Jde nahlas mluvit o StB ve vedoucích církevních místech, jde stále trvat na tom, aby církvím nebyly vraceny peníze, jde mluvit proti fanatismu náboženství, který zneužívá malé děti nejen sexuálně, ale k výchově pro své cíle. Pokud máte odvahu. Alespoň takovou, jakou potřebujete k tomu, aby jste urážel druhé lidi.
Za pozdní reakci se omlouvat nemusíte, je nesmírně důležité, že byla... proto si vás vážím a pevně věřím, že se opět ozvete...máte li odvahu...
<reagovat 
 Behram Hrafn (Občasný) - 6.7.2008 > Bajata> ano, pracuju pro vládu, v BIS, v oddělení pro rožšiřování církevní represe
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 6.7.2008 > Behram Hrafn> Perfektní..pro spolupráci bych se s vámi ještě rád sešel..věřím, že i k tomu najdete odvahu..vystoupit z anonymity..
<reagovat 
 Behram Hrafn (Občasný) - 6.7.2008 > Bajata> vono kdyby jsi dokázal použít google, tak bys našel mé jméno, adresu, icq, email, možná i telefoní číslo, co dělám, kdo je moje přítelkyně a mí kamarádi, kde jsem byl naposled na dovolené...
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 6.7.2008 > Behram Hrafn> Promiň, jsem hlupák.. proto spoléhám na tvoji inteligenci. Má nesmírná nevychovanost a hloupost mi říká, že pokud chci kritizovat, mám být připraven vysvětlit proč a vystoupit z anonimyty. Promiň, plně si uvědomuji, že jsou to špatné názory a že ve své omezenosti ti nesahám ani po kotníky. S tvými kamarády bych si pravděpodobně nerozuměl a moje přítelkyně je opravdu sexy..moc si v této věci rozumíme a proto tvoji, nechci tě urazit, přítelkyni nepotřebuji. Ale díky za nabídku..mám kamaráda, který již dlouho žije sám..určitě doporučím.
<reagovat 
 Behram Hrafn (Občasný) - 7.7.2008 > Bajata> a tak zkus ty vystoupit z anonimyty, kdo jsi? co děláš? jak vypadáš? Jaký máš pin na tvé kartě? Proč se vyjadřuješ tak divně a nesrozumitelně?
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.7.2008 > Behram Hrafn> ..pokud vše na vás působí nesrozumitelně a divně, zavítejte v Totemu na Pokec a najděte si téma :..,,Kdy to vše přijde..,, To samé se snažím vyjádřit v jiném tématu jinou formou. Věřím že pochopíte a naše vztahy se změní.Budete li chtít. Stále si vás vážím, neboť dovedete říci svůj názor svým stylem. Jsem ale přesvědčený, že také dokážete, je li to nutné, své postoje přehodnotit. S upřímným pozdravem Bajata.
<reagovat 
Boža (Občasný) - 9.7.2008 > Tak nějak musím souhlasit s předešlým příspěvkem. Nemám ráda když se lidi schovávají za pěkná slovíčka a z tvých příspěvků čiší neupřímnost a strach říct co si doopravdy myslíš. Nenapsal jsi nic objevného - jen se neustále omlouváš a tak trochu mi to zavání sektářstvím.Prostě jen nikomu nešlápnout na kuří oko aby jsme ho nerozzlobili a dostali ho kam chceme. A ve jménu slušnosti mu vymyjememe mozek. Toto je můj názor a svou víru mám - chovej se tak aby ses na konci života mohl sám sobě podívat do očí.Měj se krásně
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 9.7.2008 > Boža> Díky za tvůj příspěvek. Je pro mne velice důležitý.Věřím , že tím však naše vzájemná komunikace neskončila. Kéž by takových názorů bylo napsáno na moji adresu více. Potřebuji je ke svému zdůvodnění pro zveřejnění údajů, kterými nejen šlápnu někomu na kuří oko. A jestli někoho nerozlobit? Byl jsem členy náboženského společenství fyzicky napaden již několikrát.Vím co riskuji a jak mám postupovat. V církevních předpisech, které bez výjimky uznávají jako platné všichni členové jisté, státem povolené církve,je klauzule:- ,,Církev nastoupila do závěrečného boje a struska bude odplavena.,, Prožil jsem v této církvi téměř 13 let, pronikl do zákulisí a byl seznámen
s praktikami a cílem, se kterým jsem jednoznačně nesouhlasil. Byl jsem prohlášen za služebníka ďábla a byl na mne poslán exorcista. Mým jediným cílem je seznámit veřejnost s fakty, které mohu prokázat. Toto je jedna z cest. Proto prosím, rád bych více takovýchto reakcí, o které bych se mohl opřít a konečně mít důvod pro zveřejnění, který zodpovědné orgány nebudou moci odmítnout. Tak jako se stalo.Členy této církve jsou například policisté.
<reagovat 
kalice (Stálý) - 6.7.2008 > Ještěže nás bude soudit Bůh a ne lidé. On ví, že :"nikdo není spravedlivý, není ani jeden..."
<reagovat 
 Bajata (Občasný) - 6.7.2008 > kalice> Ahoj Kalice..díky moc, myslím že víš co chci říct..hodně štěstí..
<reagovat 
 kalice (Stálý) - 15.7.2008 > Bajata> Vím a rozumím. A vím, že :"lépe je poslouchati Boha, než člověka." Jenže to musí přestat člověk být sám sobě bohem a připustit tu neskutečniu možnost,že On skutečně JE... A to musí každý sám(chtít). Ať ti žehná a chrání tě...
<reagovat 
Makrelka (Občasný) - 17.8.2008 > Taky teda ve jménu boha bylo spácháno hodně dobra - například na Vyšehradě jsou pohřbený řádový sestry, který pečovali o nemocný morem. Nemocnice byly provozovaný dřív náboženskými řády (od toho nemocnice Na Františku atd).
Dřív asi náboženství muselo bejt, asi to trochu fungovalo jako policie, aby nebyl všude úplnej bordel...
Ale souhlasím, že v současný době by bylo bez náboženství na světě asi líp, jestli tě dobře chápu.
<reagovat 
robert g. (Občasný) - 20.7.2012 > pánové,vy stavíte rozpravu o bohu na roveň problému muže,který je nedoléčená žena,až z toho má chudinka psychózu,což je závažný,život ohrožující stav..a vubec;nebo se mi to zdálo a máte se rádi?to je součást pohovorů,mezi exkomunikovaným a kovaným?to by mohl být zajímavé..huh.pardon,že porovnávám takové věci..nedávno odvolali kneze na slovensku..vatikan pracuje,jako hodinky..hosanna,bratři v kristu.
Body: 3
<reagovat 
 kranad=fernet (Občasný) - 20.7.2012 > robert g.> ...a tady za tři. Že ty to, Roberte, hodnotíš jako meta-text?
Pokud bych odhlédl od debaty, kterou jsem přečetl poctivě, až moc, pak bych lit. úroveň naopak hodnotil o něco výš než předešle Tebou hodnocený příspěvek autora.

a neboj, nestopuji Tě. Pouze si dělám vlastní názor na komentované příspěvky. Mám totiž ten zlozvyk, že občas "lustruji" buď top příspěvky nebo právě aktuální komentáře. Ale beru jen témata, která stojí za ztrátu času.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 (8) 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter