Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci výlet z kolekce deník, nočník
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 18.10.2008 (14:11:13)
následující v kolekci>
Vyjeli jsme až v noci. Stěrače pravidelně krájely krajinu před námi, ze které tekly potoky krve. Počasí stálo za houby. Bylo to celé moc depresivní, dostal jsem chuť na cigaretu, když vtom se udělalo hezky. Vystoupili jsme tedy z auta a rozžali svíčku. "Nesviť, ty blbče," nechal jsem na ni zaznít hlas mého přítele. Nesvítila. Nejlepší by bylo vystoupit na horu Neles, ovšem švarný bača tam právě kosil svěřená stáda kulometem a zpíval Die, die my darling. Byl oděn do opasku s krátkou valaškou, také měl na nohách kanady. Je zde totiž dobrým zvykem šlapat po krtkách, a ty bestie vám normální tenisky velice rychle prožerou. My jsme zase velice rychle vyběhli nahoru, kde nás přivítala soška Ježíše Nazaretského: "Zdrávstvujtě, tavárišči." Uctivě jsme se uklonili pro zbytek lahvového piva za účelem empirického poznávání, jež mu leželo u nohou. Byl tam krásný výhled na Lípu, z dálky dokonce smrděly Vizovice a troubil jelen. Mám to tu moc rád.


Poznámky k tomuto příspěvku
zase zkrvák (Občasný) - 18.10.2008 > ,.,
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 18.10.2008 > Kristeježíši, s tebou tak na výlet
Body: 5
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 18.10.2008 > Michelle> Za chvilku vyrazím, můžeš se přidat...
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 18.10.2008 > Uther Pendragon> Tak z toho by byla snoubenka ještě nadšenější než z vnučky primáře :)))
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 18.10.2008 > Michelle> Ále... :-))
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 18.10.2008 > Uther Pendragon> Chceš říct "vždyť se to nemusí dozvědět", že jo? :))
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 18.10.2008 > Michelle> 

Nee, chci říct "vždyť ji mám docela v oblibě a ostatní lidi ne, tak by ji to nemuselo vzrušovat".. :-))


<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 18.10.2008 > Uther Pendragon> 

Docela v oblibě, to je dobrý, to až mi řekne ON, tak ho rovnou zakopu

P.S.: Hlavně když to nebude moc vzrušovat tebe ;)


<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 18.10.2008 > Michelle> 

ON je ON a JÁ jsem JÁ. Nad "docela v oblibě" v mém hodnocení není. :-P

P.S.: Mne jen tak něco nevzruší.. :-)) Ale neber si to nějak osobně.. :-)


<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 19.10.2008 > Uther Pendragon> 

Nechci vědět, co by se muselo stát, abys řekl Miluji jí

P.S.: Neberu, já vím své


<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 19.10.2008 > Michelle> "Jí" bych opravdu nikdy neřekl.. :-D Ale asi ji miluju. :-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 19.10.2008 > Uther Pendragon>  ASI :)))))))))))))
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 18.10.2008 > Obrázky z výstavy:-)))))))))aneb sedím vysoko vidím daleko:-)
Body: 5
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 18.10.2008 > Mbonita> 

Spíše Pictures of home.. :-)

 

http://www.youtube.com/watch?v=1Lwy4pQHLFA
<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 19.10.2008 > Uther Pendragon> 

well


<reagovat 
dahlia (Občasný) - 20.10.2008 > Tedy já ráda výlety, zvlášť tajné výlety, ale tenhle nevím, nevím zda bych absolvovala.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Yfča (Občasný) - 20.10.2008 > Fajnovej výlet :o))
Body: 5
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 24.10.2008 > Zvláštní výlet, ale proč ne. :-)
Body: 5
<reagovat 
smetana (Občasný) - 30.10.2008 > tak na tohle se nikdy nepřihlásím. stačí když nechtěně náhodou. ani nevím, proč to píšu. jen jsem šel okolo. Michelle, Mbonito???
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 30.10.2008 > smetana> Jarmilo?
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 1.11.2008 > smetana> Nekřič na mě, však nejedu, ne?!
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 1.11.2008 > Michelle> Ještě sis to nerozmyslela?
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 1.11.2008 > Uther Pendragon> Poneseš mi batoh a budeš mě před sebou strkat na kopec?
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 1.11.2008 > Michelle> Milerád.. :-) Jsem zvyklý.. :-P
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 1.11.2008 > Uther Pendragon> Tak v tom případě tedy... ale pssssssst :)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 1.11.2008 > Michelle> Pssssssst? No, jde se zítra.. :-)
<reagovat 
 Michelle (Občasný) - 1.11.2008 > Uther Pendragon> Zítra? Tos nemohl říct dřív?! :) Jo a kam, že se to jde?
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 1.11.2008 > Michelle> Hády.. //Jsem přes víkend v Brně..
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 24.11.2008 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 27.11.2008 > "


."
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 3 4 5 (6) 7 9 10 12 13 15 16 17 18 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter