Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ek-sistenční tamto z kolekce deník, nočník
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 13.6.2010 (00:12:11)
následující v kolekci>
poslední verš

a báseň je dopsaná. Odložil jsem tužku a zvrátil se dozadu, předstíraje infarkt. Ozvalo se krátké zabzučení a vzápětí přiběhli dva urostlí zřízenci, popadli mou židli za nohy a odnesli mě na ní do prádelny. Chvilku jsem sledoval pračku a automaticky přikyvoval, Kšanda mi cosi nadšeně vyprávěla. Mám takovou představu, že si tím nevnímáním ostatních jednou pěkně poseru život, nevím, jak jsem k ní přišel, ale občas mě to trochu děsí. Nechci si stěžovat, že mě to děsí, děsilo by mě, kdyby mě to neděsilo, ale vůbec by mi nevadilo, kdybych takové ptákoviny nevymýšlel. Přímo bych to uvítal. Podal jsem Kšandě, seděla na pračce, báseň. Jmenovala se Svět jako motýlí sosák a nic. Dočetla a usnula, zřízenci odešli, pračka doprala. V prachu na zemi vytvářeli pavouci kosočtverce, zadíval jsem se mlsně na Kšandu - spala jako dudek. Hihihi.
(Sotva se sojčí pírko dotklo jejího nahého chodidla, dala mi takovou přes držku, že jsem se raději zase posadil.)


Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář literární agent - 13.6.2010 > briliantní
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 13.6.2010 > čtenář> To není možné, ty jsi tu furt. :-)
<reagovat 
 čtenář literární agent - 13.6.2010 > Uther Pendragon> furt furt
tak piš piš
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 13.6.2010 > čtenář> Píšu píšu.. Ontologie, sémantické weby, znalostní inženýrství, knowledge acquisition.. To jsou krásné záležitosti, co?
<reagovat 
 čtenář literární agent - 13.6.2010 > Uther Pendragon> ničemu z toho nerozumim, takže krásný!
<reagovat 
Gogin (Stálý) - 13.6.2010 > hodnotit mimo kontext by asi nemělo smysl, třeba se k tomu časem dostanu...(?)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 13.6.2010 > Gogin> Eh, jaký kontext? :-)
<reagovat 
 Gogin (Stálý) - 13.6.2010 > Uther Pendragon> kolekce - celý deník
řekněme do týdne a do dne
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 13.6.2010 > Gogin> Jo tak.. :-) Doporučuji ty voloviny vůbec nečíst.
<reagovat 
 Gogin (Stálý) - 13.6.2010 > Uther Pendragon> díky za radu, ale zařídím se podle sebe!
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 13.6.2010 > Nechci si stěžovat, že mě to děsí, děsilo by mě, kdyby mě to neděsilo, ale vůbec by mi nevadilo, kdybych takové ptákoviny nevymýšlel. Přímo bych to uvítal :)))
Body: 5
<reagovat 
čtenář ewinn - 16.6.2010 > několik geniálních momentů tam máš
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 20.6.2010 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
Sartori (Občasný) - 20.6.2010 > Hustýý...:-)
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 3.7.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
Draconian (Občasný) - 5.7.2010 > Kouzelná kravinka.
Body: 4
<reagovat 
Ovečka (Občasný) - 3.7.2010 > chichi 8D vybarvené 8D
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 3.7.2010 > Ovečka> Ahoj Ovečko.. Mám jen takový blbý dotaz, 8D je smajlík, nebo osum dé?
<reagovat 
 Ovečka (Občasný) - 7.7.2010 > Uther Pendragon> to je jedno né?? ale měl to byt smajlík...málo se tu smějó lidi
<reagovat 
čtenář dezire - 14.1.2013 > Rozkošné :D
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 3 4 5 6 7 9 10 12 13 15 16 17 18 (20) 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter