Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci ... z kolekce deník, nočník
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 4.6.2010 (13:55:59)
následující v kolekci>

Bydlím teď daleko, daleko od lidí a jejich očí, které se na člověka upírají. Zbyly jen ty rychlé, které občas projedou kolem ve svém pikapu, vezou ovce a babičku do kostela, někdy aj nákup z teska. Pak tu chodí lidé-chodci, odněkud někam - doufám, nevěřili byste, kolik jich je, často několik denně, občas žádný, pravda, jdou a jdou. Ale ti se nedívají. Nedívají se, snad ani nemají oči, nebo je aspoň nemají pro mne, dělám na ně schválně ksichty, pro můj dům, louky, lesy, hory, možná se dívají jen dopředu nebo do sebe. Dnes mají někteří v rukou hůlky a vypadají s nimi a svýma křivýma rachitickýma nohama jako nějací směšní raci, kdo ví, jestli nejdou pozpátku, já bych to posoudit nedokázal.

Když nemůžu spát, točím klikou
na svém navijáku
odtáhnu z oblohy všechny hvězdy
protáhnu si svaly
zůstane po nich zrcadlo
a můžu si povídat sám se sebou.

..

Trápily mě hleny. Uvařil jsem si kávu
hodně kávy
ňáká voda
hodně cukru
hodně mléka
a zapálil drahou cigaretu, co ležela na zemi. Pod nohama mi křupal sníh a lebky nenarozených dětí, vystrkovaly proti mně špičaté jazyky a říkaly mi mami. Některé hrudky sněhu ve tvaru lvího srdce byly zasněžené, jiné ne a kouřilo se z nich. Do čela mě udeřily nepopsané desky, Mojžíš čekal na odpověď. Široce rozkročen, trochu jsem ho pomočil, stál tam také nahý, nevěřil ničemu, já jsem také nevěděl, co si mám o tom všem myslet.

 

...

bůh do domu


Už je večer, celý den jsem neměl nic teplého v ústech kromě 20 cigaret a zteplalého piva, nacházím se ve městě a toto město nemám rád, ohrožuje ho velký krtek, naposledy se na náměstí zvedla dlažba a kostky zasypaly ženu oděnou do pavučin chovající dítě z polyvinylchloridu, přednosta ulice to odpískal, ale ve skutečnosti nevyhráli hosté ani domácí, také zde není kanalizace a odpady které nesežere pes se musejí odvážet do vedlejšího města, jež je vybavenější a bez krtků, tato práce by měla připadat na mě, ale angažuji se psaním, je to můj život, kdekdo závistivě hledí přes rameno, když jede s nákladem sraček kolem a třese se před krtkem a plive mi do piva, ať slouží ku zdraví.



Poznámky k tomuto příspěvku
Věza (Občasný) - 4.6.2010 >
Doporučil 
<reagovat 
čtenář literární agent - 4.6.2010 > paráda! d
<reagovat 
 čtenář Uther - 4.6.2010 > čtenář> Pardon, ještě jsem tam přidal třetí záznam, který to třeba mrví. :-)
<reagovat 
 čtenář literární agent - 4.6.2010 > čtenář> krtek to jistí :)
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 4.6.2010 >

"

 

."


Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 (3) 4 5 6 7 9 10 12 13 15 16 17 18 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter