Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci středa z kolekce deník, nočník
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 5.2.2009 (23:12:21)
následující v kolekci>
Dnes ráno jsem vstal a cítil jsem se... absurdně. Jako když zalijete kávu horkou vodou a ona vám to vrátí. Podle mobilníku byly dvě hodiny odpoledne. Tak jsem šel zalít tu kávu a cestou jsem potkal "ahoj honzíku" nachlazenou spolubydlící na schodech. Musel jsem ji překročit. Z lednice na mě vypadla božsky vychlazená plastická mrhavina, chvilku jsme si to rozdávali, honzík K.O. ve třetím. Vyplivl jsem krev a mezi zuby mi zůstaly kousky potetovaného jazyka. Seskládav je, bylo mi lze pohledět na mapu pirátského pokladu. Dole v lednici mělo být něco moc zajímavého.
...
panejo! žjóva!
...
Nebylo tam nic. Umírám hlady a z posledních sil píšu krátkou textovou zprávu přítelkyni: Čaj máš už hodinu na stole. Jestli v dohledné době neodtrhneš zrak od toho ícékvéčka, možná mi z tebe hrábne.


Poznámky k tomuto příspěvku
Bohumil Vědronecky (Občasný) - 6.2.2009 > To mě pobavilo.
Body: 5
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 6.2.2009 > tryská  z toho přímo pohoda:-)))
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 6.2.2009 >

"...-dobré; -také pobavilo; ... .

 

."


Body: 5
<reagovat 
zirnat (Občasný) - 7.2.2009 > chacha. taky vstavam kolem druhý! Jó sladkej život studentů, když zrovna nemaj zkouškový.
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 7.2.2009 > zirnat> Já mám zkouškové.. :-))
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 9.2.2009 > Možná, jo?
Body: 5
<reagovat 
zirnat (Občasný) - 7.2.2009 > já právě taky!:((
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 11.2.2009 > zirnat> V pátek už konečně konec a v pondělí jdu na úřad. :-))
<reagovat 
Věza (Občasný) - 11.2.2009 > možná? -neodtrhla dlouho zrak???   sry, jasně že jen pokus o vtip...
Body: 5
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 11.2.2009 > Věza> 

Ale jo, odtrhla.. Hráblo mi už dávno předtím. :-)

 

Teď například místo učení se na zítřejší zkoušku přeorganizovávám knihovnu a poslouchám Purcella. :-)


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 11.2.2009 > Uther Pendragon> náhodou...........možná si právě tímhle relaxem krásně vyčistíš hlavu a zítra ti to bude o to víc pálit    ;-)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 12.2.2009 > Věza> 

Na to je myslím lepší sex.. :o)

 

Jinak ten termín nebyl pro mou skupinu, takže jsem v háji. :-)


<reagovat 
 Věza (Občasný) - 12.2.2009 > Uther Pendragon> Nj, sex je mocný všelék.  :-)
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 23.2.2009 >

Opět jedno z tvých " ale " ?


Body: 5
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 23.2.2009 > fialkova> Kdepak.. :-) Jen jedno z mých obyčejných "rán"..
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 2.3.2009 > no alespoŇň něco vtipneh.op
Body: 4
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 23.8.2009 > dobrý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
chinagirl (Občasný) - 1.3.2010 > vtipné
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 3 4 5 6 7 (9) 10 12 13 15 16 17 18 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter