Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci anima na konci duhy z kolekce deník, nočník
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 12.2.2009 (09:51:55)
následující v kolekci>
Probudil se ve skříni, když Werich tančil na Vrchlického hrobě. Zívl a někdo třikrát zaklepal. Nemohl otevřít, byl důkladně spoutaný. Také seděl na želvě a bál se, že by utekla. Nebylo to ovšem moc pohodlné. Nepříjemně chaoticky se tam navíc objevovala Schrödingerova kočka a lechtala jej ocasem na chodidlech. Kýchl a někdo třikrát zaklepal. Bylo dusno k nevydržení. Želva to nevydržela a utekla. Jak za sebou nechala pootevřená dvířka, objevili se v nich zvědavci - japonští turisté, investigativní žurnalisté a jiní onanisté: "Promiňte, ale klepali jsme." Obrátil oči v dórský sloup a chrám se zřítil, neboť nosil brýle. V sutinách zahynuli mnozí.


Poznámky k tomuto příspěvku
bé.em (Občasný) - 12.2.2009 >
Doporučil 
<reagovat 
mademoiselle secret (Občasný) - 12.2.2009 >
Body: 5
<reagovat 
Zeanddrich E. (Stálý) - 12.2.2009 > "... -mimochodem -"jenom


maska", nebo opravdu to teď "ženeš" "až na kost", anebo jsi se "jen tak" rozhodl "strašit lidi" !?; ... ":-)).
."
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 12.2.2009 > Zeanddrich E.> Není zas tak zle, ne? :-) //Misfits - americký horror punk
<reagovat 
Petr Měrka (Občasný) - 13.2.2009 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 14.2.2009 > Petr Měrka> No děkuji.. :-)
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 20.2.2009 >  ale chudák želva :)
Body: 5
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 23.2.2009 > Nebyla ta želva z Oloumouce, tam takovou jednu u kašny na náměstí mají. 
Body: 5
<reagovat 
paryb (Občasný) - 28.2.2009 > jo dějí se věci na světě...
Body: 5
<reagovat 
Věza (Občasný) - 2.3.2009 > jo brýle.........  ;-)
Body: 4
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 2.3.2009 > Takovéhle texty nemám rád. Už jen proto, jak příliš snadno generovatelné mi přijdou a kolik jsem podobných četl.
<reagovat 
dr. Wojtek (Občasný) - 2.3.2009 > - ?
Body: 1
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 2.3.2009 > dr. Wojtek> Ano?
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 2.3.2009 > Uther Pendragon> promin, ale k tomuto bych asi opravdu potrebovall nejaky vyklad.. Nevylucuji, ze "ůjest to" mou natvrdlosti, anebo také, ze mi to treba zitra otevre samo od sebe nove obzory.
<reagovat 
 dr. Wojtek (Občasný) - 2.3.2009 > dr. Wojtek> je to zrejme typ legracehumoru, ktery mi zrovna moc nesedíi..
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 3.3.2009 > dr. Wojtek> Čím víc šťoucháš klackem do hovna, tím víc smrdí... :-)
<reagovat 
Džajata (Občasný) - 24.3.2009 > no, je s tebou sranda, i když je to sranda v márnici
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 3 4 5 6 7 9 (10) 12 13 15 16 17 18 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter