Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Miniatury,blbůstky
 > Miniatury,blbůstky
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci sololit z kolekce deník, nočník
Autor: Uther Pendragon (Občasný) - publikováno 3.12.2008 (19:13:38)
následující v kolekci>
Položil jsem opatrně hlavu na koleje. Signál byl špatný, asi neplatili koncesionářské poplatky. No co, půjdu pěšky, rozhodl jsem se a chystal se vstát, když se najednou přiřítila tramvaj a přejela mi nohu. Kurva, bolelo to. S jakýmsi hřejivým pocitem jsem si prohlížel kaluž krve, v jejíž klidné hladině, občas čeřené racky, přinášejícími kroupy, se odráželo pouliční osvětlení. Vtom se v tom začal rochnit vepřík. Zvedl se mi žaludek, chytl mě za ruku a vynesl s sebou do dálavých výšin, odkud jsem mohl pozorovat vlastní tělo, pozorující ten hnus. Nahoře bylo chladno, dole ovšem taky, tak jsem si nikomu nestěžoval – ani tam nikdo nebyl, a kdyby byl, neměl bych ho rád.

Ze sna mě probudilo vykviknutí vepříka. Svíral v požerácích – byl totiž křížený s velrybou – doutník a smutně po mně pokukoval. Asi neměl oheň, nebo já nevím. Tak jsem ho poslal do prdele a šel psát po zdech haiku. Pořád mám takový pocit, že mě při tom někdo pozoruje...



Poznámky k tomuto příspěvku
jiri-jirik (Občasný) - 4.12.2008 > Si tu vepřovou rybu nasral.  Vod Pendragona se čeká, že doutník zapálí :))
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 4.12.2008 > jiri-jirik> Hmm, tedy.. nevěděl jsem, že pendragoni měli i tuto funkci.. Asi bych měl doplnit mezery. :-)
<reagovat 
Mbonita (Občasný) - 4.12.2008 > Zařadím tě mezi existencionalisty.-)
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 4.12.2008 > Mbonita> 

To už je trochu passé, ne? Já jsem "neexistencionalismus".. :o)


<reagovat 
 Mbonita (Občasný) - 4.12.2008 > Uther Pendragon> ó pardón...zakladateli tohoto směru:-)
<reagovat 
čtenář jáhelejávůl - 5.12.2008 > hele to já chtěla někde sehnat světla foťák a v noci se jít fotit na zaparkovanej asfaltovací bagr, než sem to stihla zařídit odjel, škoda, ano jistě přesně se to vysmívá zdejší lyrické kýčovité tvorbě
<reagovat 
 Uther Pendragon (Občasný) - 5.12.2008 > čtenář> Škoda. Jsem blázen do asfaltovacích bagrů.. S jedním jsem strávil romantický večer na pláži, tuším někde u Vatikánského mysu, jen my dva, pizza a úplněk.. Hvězdy nesvítily, bylo zataženo, taky kvůli tomu havaroval tanker..
<reagovat 
fialkova (Občasný) - 5.12.2008 >
Body: 5
<reagovat 
kolohnát (Občasný) - 7.12.2008 > máš pěkně kultivovaný styl, to beru
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
0 0 1 3 4 5 6 (7) 9 10 12 13 15 16 17 18 20 21 22 23 24 25
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter