Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Vícekaz Hrabodlask z kolekce Postavy
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 30.4.2007 (14:33:50)
Pokračování>

 

 

Vícekaz Hrabodlask se probudil a zjistil, že ho popadá nákupní horečka. Vyčkal ještě nějaký čas v loži, až opadne v hromadných dopravních prostředcích ranní špička, a pak se vydal do nákupního střediska na druhém konci města. Cestu mu v tramvaji hodně znepříjemnil páreček obludných lidí. Neforemná a vulgární Ukrajinka za jízdy nípala beďár před sebou sedícímu temně čučícímu Ukrajinci. Pak mu ještě ukazovala, co vydloubla. Vícekaz Hrabodlask se nechtěl poddat návalu hnusu, který ho z toho přepadl, a tak se snažil odvrátit zrak. Jeho pozornost však ještě přitáhla odporná bradavice na krku velenechutné Ukrajinky, ze které trčely do všech stran dlouhé černé chlupy. Neúnosnou situaci vyřešil tak, že z tramvaje vystoupil a kus cesty šel pěšky. V nákupním středisku neomylně po dvou hodinách bloumání mezi regály narazil na žárovku, kterou sháněl. Měli je v balení po dvou, což mu přišlo docela nepraktické. Aby po namáhavé procházce světem podbízivého konzumu zase trochu nabral sil, zašel pojíst do bufetu staré Číňanky Sin, který se vyznačoval tím, že byl malebně zanedbaný. Její kuře kung pao mělo neodolatelnou příchuť dobře uleželé zvěřiny. Vícekaz Hrabodlask ho pak zapil sklenkou piva a pocítil, že má v žaludku jak v pokojíčku. Poté se vydal domů. I když ulici přecházel na zelenou, nějaké auto na něj zatroubilo. Chvilku meditoval nad zhoubností pudů agresivních, sexuelních a jiných afektů, bez kterých se bohužel běžný člověk neobejde, ale dlouho mu to nevydrželo. Jen asi pět minut. Když přišel domů, musel na chvilku ulehnout. Věděl totiž, že odpočinek lidskému tělu vždy prospěje.

 

 

undefined

 

 


 



Poznámky k tomuto příspěvku
hermit (Občasný) - 30.4.2007 >

perfektní, tys dalším ze sršatců kotliny vůkolní!

vyjdi, vyjdi nám!

jo.

moc příjemný povídání.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.4.2007 > hermit> děkuji za tak laskavá slova.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 30.4.2007 > rýp> srovnání s velikánem P.Měrkou proběhlo i na serveru Literra, kam jsem tuhle krávovinu též vetknul. nu. proč ne, že.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.5.2007 > rýp> hlavně tedy neděkuji, ale tvá rozšafná úvaha si prostě zaslouží, abych aspoň ti při prvním máji popřál pěkného pobytu vezdejšího.
<reagovat 
Čtenář - 1.5.2007 > ...a to je z te tve prace opravdu citit...
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 1.5.2007 > jsem smazal to, na co čtenář reaguje, přijde mi to takhle vtipnější.
<reagovat 
Čtenář - 1.5.2007 > co dodat...koneckoncu, sam jsi to tvrdil STANISLAVE :O)...ze nechapes...ja musim jen, s odkazem na tvou praci, souhlasit... takze vse je ok
<reagovat 
Čtenář - 1.5.2007 > ale taky mozna chapes az moc dobre...jen to podani by chtelo vylepsit, ujasnit...ne? co myslis?
<reagovat 
stanislav (Občasný) - 1.5.2007 > myslím, že není kde co ujasňovat. že tak, jak to je, je to jasný až až.
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 30.4.2007 > další z povídek, u kterých nechápu proč vůbec vznikly...
Body: 1
<reagovat 
 hermit (Občasný) - 2.5.2007 > Quotidiana> pak se trochu až divím, že jste na posici redaktorky, děvče. ;-)
<reagovat 
 Quotidiana (Občasný) - 2.5.2007 > hermit> 

je to prosté... lidí, kteří čtou většinu zdejší prózy a navíc se k tomu ještě napíší jiný komentář, než "skvělé" a doplní to pěti body a doporučením, je velmi málo a těch, kdo jsou natolik splachovací, že jim nevadí neustálé stěžování autorů "a proč nemám taky 5 bodů a doporučení" (v lepším případě) je ještě míň. No a těch, kteří těch málo bodů dokážou udělit bez použití sprostých slov a urážek autora je tak málo, že někteří to dotáhnou až do redakce....

 

Podle mne je tohle prostě zbytečná věc, jejíž čtení považuju za ztrátu času a nestydím se to napsat - pokud má někdo názor jiný či přímo opačný, je tomu jedině dobře... není prostě autor, který by se líbil všem, myslím, že stanislavovi moje názory nijak žíly nedrásaj a pokud ano, jistě by se ozval :))


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 2.5.2007 > Quotidiana> 

aj vaj

 

jinak Stáníku, velprdézní


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.5.2007 > Quotidiana> žíly mi to nedrásá, ale zas tak nadšen nejsem, to dá rozum, přijde mi zbytečné někam psát, že je to výše napsané zbytečné, protože tento úkon je zbytečný, a zbytečně se ta zbytečnost stupňuje, ale tvé vysvětlení, proč jsi redaktorka je hezké. má to takové milé prvky tragikomiky. :o))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 2.5.2007 > Luk Malér> velprdézní zní trošku jako velmi prdící. no. mám z tohoto svého zjištění dělat nějaký závěr?
<reagovat 
back (Občasný) - 4.5.2007 >

Pěkný fragment. Eště že v Krnově nejsou šaliny :-))


<reagovat 
celej on (Občasný) - 4.5.2007 > Neni to vyloženě špatné ale taky to neni nic mimořádného, takže souhlas s Q. Ale kámošům se to líbí a o to asi šlo ne?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 24 25 (26) 27 28 29
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter