Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Ibrahim Baldur z kolekce Postavy
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 4.9.2003 (00:42:53)
další>
 
Toho večera popil Ibrahim s ženami, které velmi veselé byly (syn vyťukal do klávesnice - é9 63), leč o nic amorálnější než je v kraji zvykem. S mužem, který rozumí výrazu "Menstruační upír". 
 
 

Předešlého večera cítil Ibrahim smrt, násilnou, buď že sám zabije, nebo někdo sám sebe zabije. Stalo se to druhé. Ošklivě a v přímém přenosu.

Předešlého večera cítil Ibrahim bolesti v kloubech.

 

 

U pozlaceného těla před chrámem pomyslel na štěstí, kterým je vnímání. Alkohol mu zase vrátil sluch, všechny zvuky měly smysl a vnitřní hlas.

V noci jel domů z pitky s taxikářem, který svůj žiguli zcela bravurně řídil, motor krásně vrčel, starý muž za volantem měl řeč vlídnou, ano, Ibrahim znal ho z blázince coby spolupacienta.

 

 

Ibrahim věděl, že není viník, ale přesto se své viny nezříkal.

7.3.2002

Ibrahim tentokrát byl vinen, jelikož i on pít alkohol pokládal za směšné,  jeho žena s ním nebyla moc spokojena, když zcela opit probudil v noci ji a dítě svými nehumornými replikami.

4.9.2003

 

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Monty (Občasný) - 4.9.2003 > Ježíšku na křížku!!!
Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 4.9.2003 >

Jo: "Menstruační upír" jsou DVĚ slova.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.9.2003 > Adora> ziggy dobře hučel, věděl však prd, že do mluvčí ministerstva vnitra...
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 4.9.2003 > Ibrahime tahle zpověď je drsná:o))
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.9.2003 > quentinbubakoff> Není to drsné, je to opilé... mám stále mnoho promilí v krvi...
<reagovat 
Bobísek (Občasný) - 4.9.2003 > Tyhle tvoje pomatenosti mám rád. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 4.9.2003 > Safra!! Podařené!
Body: 5
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 4.9.2003 > To vono, to sou ty správný pomatený schízi za podpory chmele. Když člověk vystřízlivý tak čumí jak tele na vrata co to vůbec napsal. Doporučení na dnešek sem už dal Metjůovy ..si ho domysli...
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.9.2003 > Kolben> jsem musel prospat celý odpoledne, žena je ze mě děsně nadšená... opravdu jsem ji potěšil, když jsem tady v noci hodinu a půl tlachal kraviny, je nevyspalá a má docela radost, že jsem takový ničema!
<reagovat 
delikt (Občasný) - 4.9.2003 >

  Je to hoooodne opileeee!!! a mileeeee!

Ty si ale zlobivý chlapec, Huberte!!!!!


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.9.2003 > Delight> ano, má sestra i žena mě dnes káraly...
<reagovat 
delikt (Občasný) - 4.9.2003 >

!

Mně takhle přitáhnout domů, tak tě nazvu praorgánem a nepromluvím s tebou, než mě přejde vztek!


<reagovat 
čtenář kajman - 4.9.2003 > kurňa, ty máš ale fakt času najednou co, hihihi. Šikula!
<reagovat 
Sigmund Freud (Občasný) - 5.9.2003 > Pozoruhodné.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.9.2003 > Sigmund_Freud> od Tebe to potěší, Sigmunde!
<reagovat 
pavson (Občasný) - 6.9.2003 > Jo stará vesta, Stanislav zná zakalit. Vyřiď ženě, že může bejt ráda, že jsi nedostal toulavou. Všichni, kdo tu dávají 5 bodů, jako by tím říkali: Jo, taky bych ji řádně upletl ( říkám to správně pane Freud? ).Takže - 5!!!
Body: 5
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 6.9.2003 > pavson> Tak toulavou... hm... ve středu byl kalit, včera byl kalit, dneska jde kalit... tím "toulavou" jako myslíš, že by v pauzách mezi tím kalením vůbec nechodil domů? To si neumím představit, musel by si pořídit laptop a připojení přes infraport.
<reagovat 
 Monty (Občasný) - 6.9.2003 > pavson> Začínám mít dojem, že nazrál čas k tomu, abych taky já chytla toulavou. A ve finále si střihla nějaký ten týden v léčebně pro duševně choré. Taky bych se ráda veselila, popila s dobrými lidmi i sem tam s nějakým tím bastardem, noční Prahou poletovala jak hadr na holi, za bukem travku pokouřila, ale sedím doma na zadku s dítětem, který si prej Stanislav NAPLÁNOVAL. Naplánoval si to fakt hezky.
<reagovat 
ouvej (Občasný) - 8.9.2003 > To budeš takhle připisovat po každém flámu?
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.9.2003 > ouvej> ne každej flám je taková sebelikvidace...
<reagovat 
ziggy (Občasný) - 8.9.2003 > mi byla ta čůza povědomá :)
sepsals fakt halucinačně tak to rád
už jen čekám kdy se monty přidá
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.9.2003 > ziggy>to bude tak, že ty budeš kalit s monty a já si hrát na svatýho zodpovědnýho rodiče, dokud nebude stanik se restaurovat s náma, pakliže tedy nebude knihomol či jinej maniak abstinujíci...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 4.9.2003 >

OH MY GOD!!!!! Big Lebowski Hubert... nemůžu jinak...


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.9.2003 > Kelly> někerý kočky vůbec nevěděj, co mňaukaj, vo jakým hubertovi to táráš?
<reagovat 
Lef (Občasný) - 7.9.2003 > velmi dobré! :-)
(jen to pozadí a policejní šéf trošku ruší dojem ;-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.9.2003 > Lef> tak jsem ho vyhodil, šmejda...
<reagovat 
 Lef (Občasný) - 8.9.2003 > stanislav> I dobře mu tak ;-)
(takhle prosté všeho to na mě působí ještě víc)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.9.2003 > Lef> nemoh sem si odpustit jednoho méďu béďu...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
1 (2) 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 24 25 26 27 28 29
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter