Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky S Nozimou a Guzal z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 5.12.2007 (02:36:55)
Pokračování>

 

 

 

 

 

 

 
Není nad to pracovat v hostelu, kde jsou ubytována mladá děvčata z Uzbekistánu. Chlapci mi až tak zajímaví nepřijdou. Třeba když si nějaký chce něco zamejlovat z mého počítače, má smůlu, protože to přeci nejde, pouštět někoho cizího do recepce. Musí si počkat, až tu bude kolegyně Lucie, ta je na ně o poznání vlídnější. Ovšem, když se tu objeví Nozima, hned startuju ze židličky. A jsem samý úsměv a ochota ze mě prýští všemi póry.

Doteď jsem rozmlouval toliko s Nozimou a jen po očku sledoval její spolubydlící Guzal. Dnes se Guzal osmělila a přidala se k našim rozmluvám o závažných tématech uzbecké a české historie či současnosti, popřípadě k otázkám privátním a někdy i značně choulostivým. Zcela takticky jsem nejdřív nechal hovořit děvčata jen spolu a nevnucoval se, ale pak jsem nahodil svůj neodolatelný baryton, odpozorovaný od Oldřicha Nového, a už to svištělo.

Velice vtipné bylo, když Nozima koukala do naší ledničky a přemítala nad tím, co by si koupila dobrého na zub. Dlouze jsme rozebírali kvalitu krajanky a smetanového poháru, abych jí ve finále prozradil, že to mám na snídani, že se to jako tady neprodává. Jsem velice taktní člověk. Guzal se tomu velmi smála, což mě těšilo.  

Nozima ale má za ušima, a tak mi to oplatila, hovor přesunula směrem k mému zevnějšku. Perlivě si chichotala, když komentovala mé sandálky, které už skoro nemají podrážky, jak jsou prošmajdané, pak kritizovala mou notně onošenou mikinku, neupravený účes a tak dál. Guzal ji trošku okřikla, což jsem ocenil a ještě víc si ji oblíbil.

Nyní medituji nad krásou asijských dívek a řeším dilema, zda se mi víc líbí uzbecká dívka bujná, upovídaná a věčně se usmívající, či dívka mírně stydlivá, ale za to mnohem tajemnější. 

Vzhledem k tomu, že jsem labužník a znalec, rozhodl jsem se, že dál budu žertovat s koketou Nozimou, ale větší místo ve svém nemalém srdci nechám tiché a skromně vystupující Guzal. 




 


 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Robert Čiči (Občasný) - 5.12.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 5.12.2007 >

Předposlední odstavec je sice otázkou, ale po pravdě už předjímá jen zdánlivě konstatující závěr, který splňuje ty nejvyšší nároky klasické školní slohovky.


Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.12.2007 > ariel> proč já jen mám vždycky chuť věc, pod kterou se objeví tvůj komentář, smazat...
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.12.2007 >

*


Doporučil 
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 5.12.2007 > jsem já to patla - barva kočky mé kamarádky :x))))

a už mizím..
Doporučil 
<reagovat 
damika (Občasný) - 5.12.2007 >

Už ráno se mi líbilo "perlivě si chichotala"..napadlo mě, jestli si perlivě chichotá i při jízdě metrem, umývání nádobí, atd. Když si tento jev představím, připadá mi to jako smích v oblouku - vychází a vrací se zpět k autorovi, narozdíl od smíchu "ven" (se chichotá)...a nepiš prosím, že je to překlep, docela by mě to mrzelo. :)

Jinak pořád přemýšlím, kterého autora mi styl tohoto textu připomíná...ještě to mám hodně v mlze.


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.12.2007 > Damika> já nevim, koho by to mělo připomínat, je to takový si vyprávění jen bez jakýkoliv snahy o cokoliv víc, než že to řiká to, co je tu napsaný. absolutně to nemá žádnou ambici. jen si něco poznamenat. proto ty zápisky...
<reagovat 
holger (Občasný) - 5.12.2007 >

 Nic nemaž, na uzbecká děvčata pomysli, mysl svou rozjasni!

 A ať tě to s holkama  postsovětskejma vyjde! ÷))


Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.12.2007 > holger> ono nemá, co by vyšlo. si jen tak povídáme. :o)
<reagovat 
touha (Občasný) - 6.12.2007 >
Doporučil 
<reagovat 
ariel (Občasný) - 5.12.2007 > možná tě děsí, že se rád vyjadřuji paradoxním způsobem, po vzoru velkých mystiků
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.12.2007 > ariel> já někdy tvůj styl vnímám mnohem víc satirickej, než třeba vůbec je. to bude tím, že jsem si tě někam špatně zařadil. i když tě neznám.
<reagovat 
 ariel (Občasný) - 6.12.2007 > stanislav> no jo, musíš taky někdy přijít na totemáckou akci, a ne jen na literrární
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.12.2007 > ariel> já se potkávám s Kelly a Hluk malérem, ty jsou z totemu, a i jinejma, to docela stačí... na nějaký předčítání básniček moc zvědavej nejsem, víš...
<reagovat 
zanzule (Občasný) - 5.12.2007 >

Stopro Tě dostává ta "mírně stydlivá, ale za to mnohem tajemnější" Ale s Nozimou to žertování moc nepřeháněj,jinak Guzal couvne.To kvůli prostoru.. ;x)

Dál - příjemné čtení.Lechtivé a vánkové..
Pozadí mi připomíná barvu mé kamarádky,operetní krákoralky - celkově všecko toto na hromádce - ne jinak než Dé ;x))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.12.2007 > zanzule> já nic přehánět nebudu. já si asi vezmu neschopenku a do práce za děvčaty ani chodit nebudu. i když je mi s nima dobře... :o)
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 6.12.2007 > stanislav> třeba bude smutná..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 6.12.2007 > zanzule> jsem se teď na 14 dnů hodil marod. aspoň si ode mne odpočinou... ale ony mě tam docela rády viděj, si myslim, tedy rády za mnou do recepce choděj... ale zas tak horký to neni... to dá rozum...
<reagovat 
 zanzule (Občasný) - 6.12.2007 > stanislav> někdy i věci bez rozumu jsou fajn ;x)
ale jo,jen napínej .. a piš :x)

°°°°°°__O__°°°°°°
<reagovat 
Mira (Občasný) - 7.12.2007 > svádivě staromódní....
Doporučil 
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 6.12.2007 >

Obdivuji, s jakou nonšalancí a nenucenou skromností dokážeš sebe sám charakterizovat. Musíš být krásný člověk.


Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 7.12.2007 > šedé> ano, musím, ale stojí mě to šílenýho přemáhání
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 7.12.2007 > stanislav> Nezdá se, jakoby to byla Tvá nejpřirozenější přirozenost.
<reagovat 
Guzal (Občasný) - 7.12.2007 > Ja dám ti labušníka, ty stará chlívy v sešmajdaná kecka.
Velice bude vtipné aš přijít naši chlapci něco ti zamejlovat.
<reagovat 
Arid (Občasný) - 9.12.2007 > dej těm dívkám přečíst, co jsi o nich napsal a pravda se ukáže :-)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 9.12.2007 > Arid> to riskovat nebudu... :o)
<reagovat 
hermit (Občasný) - 12.12.2007 > paráda. tohle prostě rád. umíš tydle poudačky výtečně. :-)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.12.2007 > hermit> jak jsem teď doma a nemusim do práce, nějak na děvčata uzbecký nemyslim, jsem to ale bezcharakterní hovád... hehe
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 6.12.2007 > text o hovnu, Stando
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.12.2007 > Emmet_RAY> je to text vo Standovi a holkách... hovno sem tam nespatřil....
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 7.12.2007 > Emmet_RAY> komentář o hovnu, mohl sis to nechat pro sebe..
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 7.12.2007 > Luk Malér> děkuji ti, že jsi se zastal slabšího. jsi hrdina! hehe
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.12.2007 > stanislav> komentář byl o textu....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.12.2007 > stanislav> na slabšího seru, já se zastával těžšího...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.12.2007 > Luk Malér> svou přirozenou lidskost a laskavost zamaskovat nedovedeš, hehehehe...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 8.12.2007 > stanislav> za to ty jo....
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.12.2007 > Luk Malér> já nic nemaskuju, ze mě láska ku bližním jen prýští, to maskovat nesvedu ...
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 13.12.2007 > stanislav> jasně teď už vim vot čeho sem to dycky upatlanej, dyš se s tebou vidim..,,...
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 16.3.2008 > jak to vlastně dopadlo?
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 16.3.2008 > Hrdý> zatím tam Nozima a Guzal stále bydlí, v hosteli, ale já už k nim ochladnul... se mi přejedly... a asi to je vzájemné... hehe
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 16.3.2008 > stanislav> to skoro čtenáře i zklame:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 155 (158) 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter