Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky další příhody z Itálie z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 2.9.2010 (05:28:05)
Pokračování>

moped

moped - obrázek
 
řikal mi tuhle Don Suicidio: "Stene, ty s tím svým odporem k motorovým vozidlům jsi už nemožnej. Madonna Mia!, támhle před tim kempem muj soused Corado má věčně zaparkovanýho mopeda, jdi si zajezdit."
já na to: "Done Suicidio, dělám tady v Itálii ze sebe totálního trotla, ale tohle je už přeci jen moc, ne?"
a Don Suicidio, už pěkně naládovanej herákem, zasejc: "Stene, kdo ze sebe neumí udělat blbce, je na drogovej a magickej scéně uplnej nikdo."
chvilku jsem plkal o tom, že bejt nikdo je boží, ale pak jsem okoštoval nějakej Donův matroš a bylo zle.
fakt jsem na mopeda vlez. a vydatně si i zajezdil.

Don Suicidio mě potom, když sem se v totál motocyklistickým rauši vrátil do jeho domku, pochválil.
a řekl mi: "Stene, nejsi takový béčko, jak vypadáš."
a mlel něco vo tom, že prej ten moped nebyl sousedův, ale místního karabiniéra, co Coradovi zahejbá s manželkou. že jsem to drobet poplet. nebo Don Suicidio to poplet? už nevím, prostě náramně jsme se nasmáli. hlavně pak tomu, že jsem nikoho nepřejel.

večírek

večírek - obrázek
 
jednou mě Don Suicidio pozval na magický a psychedelický večírek, který se konal v domku jeho souseda Corada u trati.
započali jsme ho odpoledne, protože jsme měli v plánu rozluštiti pár otázek tajemství Bytí. a to nejde za pár minut.
Don Suicidio se ten den pěkně potil, měl notně našňupáno. /jeho nátělník a tričko visí za mnou - na snímku jako/ jen v trenýrkách se dostal velmi daleko v magické říši. zrovna si povídal s archetypem Sfingy, když nás vyrušil další z vlaků. čili vyřešení hádanky Bytí jsme nechali na později.

Corado totiž měl v plánu zvýšit dávku LSD v našich útrobách. povedlo se mu to.

co následovalo potom, je pro mne zastřenou rouškou tajemství. jsem se probudil úplně zblblý. druhý den až.
Don Suicidio byl též nádherně mimo. odešel domů bez trička a nátělníku.

karabiniéři

karabiniéři - obrázek
 
jednou, když šel Don Suicidio na ryby a mě nechal pod vlivem omamně magických látek přírodně-chemického charakteru o samotě, se mi přihodila nemilá příhoda.

přimotal jsem se k přestřelce v docích. vůbec nevím, jak jsem se tam dostal. a ani nevím, jestli to byly doky nebo jen nějaký bar u moře.

no ono po pravdě, po celý pobyt v Itálii jsem hodně nevěděl, co se kolem mě děje. Don Suicidio to do mě pumpoval pod tlakem, protože chtěl zkusit svou novou methodu rychlo-kurz v poznávání nepoznatelného. tak trošku jsem byl vlastně jeho obětí, ale nechci si to až zas tak překládat v jeho neprospěch, to by ode mne bylo trošku svinstvo, že.

tak tedy, co se stalo nestalo. nějaký mafián zastřelil karabiniéra a já nějak prostě shodou osudných náhod byl u toho. mafiánovi jsem nevadil, mrtvému karabiniérovi taky ne, ale byl jsem z toho tak nějak otrávený, že mi kazej ten rychlo-kurz. tak jsem tak nad tím začal dumat.

přijeli benga italský a zabásli mě, protože ten mafián mi dal pistoli, já mu poděkoval a hrál si s ní. karabiniéři nějak nechtěli pochopit, že jsem hravej. ale jinak byli slušný. odvezli si mě na stanici a já jen čekal, co bude.

samo sebou přijel Don Suicidio, tentokrát na kole, protože toho fiata jsem mu roztřískal, co mi pučil. dal karabiniérskýmu vůdci nějaký opiáty a bylo vymalováno. šli jsme rozpoutat další večírek. přímo na stanici policejní.

Don Suicidio se mi smál šíleně, že jsem béčkař, kterej sice nikoho nezastřelí, ale sednout za vraždu by si i šel.

bez Dona Suicidia by ta Itálie asi byla nuda. vedro a dál nic moc, jen meteorologický a takový ty jiný běžný úkazy. na který zase až tak zvědavej nejsem.

budu stále vzpomínat

budu stále vzpomínat - obrázek
 
další pohled na dům Dona Suicidia. na té lavičce jsme se něco naklábosili s mým lektorem. škoda, že nemá internet, to bychom si psali do aleluja, takhle na něj jen vzpomínám. Don Suicidio totiž zásadně zavrhuje internet, dlouze jsem se mu snažil vylíčit klady internetové komunikace, ale on mi vždy řekl, že jeho to vůbec nezajímá, kdo co říká či píše, že je mu mnohem líp, když nerušeně bádá sám nad taji Bytí. a jednou za čas někomu něco prozradí. měl jsem velké štěstí. když jsem přijel do Itálie, tak byl hodně upovídaný. prostě pravý magik. mluví, když má náladu, mlčí, když má náladu. když nemá náladu, tak to dělá taky.


Poznámky k tomuto příspěvku
stanislav (Občasný) - 1.9.2010 > obrázky jsou klikací, to je těžká frajeřina.
<reagovat 
Montrealer (Občasný) - 2.9.2010 > nevim, esli by se tomu stroji dalo řikat "moped", dyž má  vpředu kotoučový brzdy a naopak jsem neviděl žádný šlapadla, pro pravej moped typický. v každým případě, Babetta to neni, ta šla do světa a Itálii minula.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 3.9.2010 > Montrealer> já tomuhle moc nerozumim. autum a motorkám.
<reagovat 
Mlž Svatý (Občasný) - 3.9.2010 > jste zvěř :DDD
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Vasil (Občasný) - 9.9.2010 >
Body: 5
<reagovat 
brouk (Občasný) - 4.10.2010 > Ouplnej Kastahňéda:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 155 158 159 161 182 185 194 197 202 (205) 206 212 214 215 216 217 218 219
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter