Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Roztoky z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 11.7.2004 (12:37:20)
další>

Vůbec nevím, jak jsem se dostal domů, jen je mi zřejmé, že mám špinavé kalhoty, poměrně o dost méně peněz než včera a hlavně jsem samá modřina, volal jsem tedy Pavsonovi, zda jsem se s někým nepral, ona ta modřina na kloubu levé ruky by tomu nasvědčovala, ale Pavson mě uklidnil, že prý ne, že prý jsem jenom objímal jeho synovce a přitom s ním padal na zem. Ano, trošku se již rozvzpomínám, ten synovec vypadal jako nějakej Radu či tak nějak balkánsky, a asi jsem se s ním nepral, proč by taky, že ano. Též tam byl Milík a měl vyrážku. Proti němu, tedy vedle mě, seděla jakási mladá žena, asi byla ze zoo. Velmi jsem se nasmál, když ji začal dusit Milík. Moc dobře jsem věděl, že to vezme přes svazek jejích klíčů. Ano, začal blekotat něco v tom smyslu, zda ty klíče jsou od mříží. Je to brouk pytlík. Ale roztomilej. Já s ní též promlouval, ale mnohem víc bez emocí oblbovacích. Hezky mluvila o své dceři, ale vypadala sama děsně hezky a mladě, měla rezaté vlasy. Též tam byl Tom, je velký, krásný a rozvedený. Též tam byl Štoček, měl kraťasy a krátké ručičky. Mlel nějaké blbiny, ale to nevadilo. Též přijela Zuzana, co byla ženou Romana a též Toma. Je krásná, zavzpomínal jsem na to, jak kdysi na chatě ležela mezi květy. Velmi jsem se zasnil. Fakt je to velmi krásná žena. A Tom je asi smutný, že od něho odešla, ale to je samo sebou jejich věc. Též tam byl oslavenec, Vítek. Je to hezký člověk, ale trošku moc ambiciózní na moje gusto. Též tam byl Vítkův otec, velikej štramák. Též tam byla Vítkova maminka, velmi příjemná žena, rozvzpomněla se na Janu, kterak měla v těhotenství krize a povídali jsme si tedy chvilku o tom. Též tam byla dvě malá děvčátka, která si hrála u ohně, kde se peklo prase. Ale až potom, co prase jsme snědli, si tam hrála. Dal jsem jim oběma zapalovač, každé jeden. Myslím, že z toho měly radost. Též tam byl Žíla se svou ženou, vypadal velmi seriózně, ale určitě se taky opil. Pak jsem šel kolem skal. Velmi dlouho, až do Dejvic. A ráno koukám, jsem doma. Moc hezky jsem si vyrazil z kopýtka, ale hlavně mám radost, že jsem se s nikým nepral, ale kdo ví jestli, ta modřina je velmi výmluvná, asi jsem byl vtipný, ale asi jsem i hodně některé lidi rozčiloval, protože jsem velmi rýpavý a neberu si servítky, ale na druhou stranu je též možné, že se vůbec nic špatného nepřihodilo. Žena mi za trest vytrhala chlupy jakési z pihy, velmi to nemám rád a má životní energie přitom uniká, ale protože svou ženu miluju, nechám ji mi ubližovat, i když u toho krafám. Též tam bylo moc alkoholu, ale já se ho nebál. A hlavně miluju svýho syna, i když je velmi divoký, vykopnul mi málem oko, seřezal páskem a přetáh prknem. Má v sobě očividně ohnivou krev komtura Thieryho, nejvýše postaveného muže řádu jakéhosi. Někdy spolu zajedeme do Lutychu, podívat se na hrob našeho předka. Dlužím synovi hodně, zachránil mi život, když přejal mé démony, protože je velmi silný a zvládne to. Pacholek. Kdyby moh, hned by někomu sňal hlavu mečem, nějakýmu zatracenýmu bezvěrci. Je příšerně agresivní, na malér má stopro zaděláno. Jestli v tom bude nějaká ženská, násilí nebo něco takovýho. Ale je pokřtěnej a to ho zachrání. Ten náš bůh. A panenka Mária.

 

 

undefined 



Poznámky k tomuto příspěvku
protěž (Občasný) - 11.7.2004 >
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 11.7.2004 >

!

Hezký povídání.. Líbí se mi, jak tak pěkně myšlénky plynou a na papír si skáčou.. Jen sem čekala na závěr nějaký ponaučeníčko.. a ejhle, ono synek - věřitel..


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.7.2004 > delikt> jsem se z kocoviny probral až teď, po několika stech časových úsecích spánku a odpočinku... hihi
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.7.2004 > delikt> tady nejde o ponaučeníčko, ale opilý blekotáníčko... hihi
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 11.7.2004 > Dobře se to čte.
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.7.2004 > fungus2> děkuji, milý fungusi.
<reagovat 
protěž (Občasný) - 11.7.2004 >

Mně se to četlo blbě... kvůli tomu písmu, jinak ovšem velmi dobře  Tento styl mi připadá dost fajn... (zajímavé: takový vyprávěcí výčet.. též tam byl...) Podle mě vážně dobrý


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.7.2004 > protěž> písmo změnim, není problém. jinak dík.
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 12.7.2004 > protěž> jen tak z plezíru jsem přiložil foto se synkem, i když už neni přes rok aktuální... hihi
<reagovat 
 protěž (Občasný) - 12.7.2004 > stanislav> 
<reagovat 
pavson (Občasný) - 12.7.2004 > Ano ano, synovec si to velmi pochvaloval, poté co s tebou letěl na zem potřetí. I já jsem ocenil, cos pro mé zdraví skromně vykonal, když jsi mi nezdravý doutník do ohně hodil.
Body: 5
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 12.7.2004 >





taky mi přijde, že jsi to psal ještě poměrně čerstvě, záverečná poitna a především jedna větička krásně vystihující otcovství se mi moc libí, ovšem jinak je tam hodně vaty, kterou jsem však později prohlásil za splňující účel, no.. jdu na pivo






Body: 5
<reagovat 
Přítel antisvěta (Občasný) - 13.7.2004 > tak trochu se to motá, jako chlast v probuzené hlavě. Čte se to moc dobře, příjemné a blekotavost, přeskoky do minulého skorodne pěkně vystižené.  Ikdyž abstinent by byl asi trochu zmaten
Body: 5
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 23.7.2004 > hezkýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýýý
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář Žemla - 26.7.2004 > Už se těším na další Vítovo narozky, byla tam s tebou sranda.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 109 (110) 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 155 158 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter