Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<zpátky Shimano 18 speed z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 5.7.2004 (00:13:59)
další>

 

 

 

 

Krásně se cestuje na velocipédu. Obzvláště když bicykl jest moderní, nehledě na to, že otcův. Do kopce se dá zvolit takový převod, že málokterý z kola sleze. Já slezl. Ono, před klášterem jsem vypil jednu klášterní třináctku, a tak proč bych kvaltoval, jde o to vstřebávat alkohol všemi póry. U hasičů, kteří na hřišti trénovali jakési mýtické sebezáchovné numinózní rituály s hadicemi, jsem nepobyl. To radši zase usednout a tentokrát pod slunečníkem popít bráníka v láhvi, pověstných padesát korun v obalu od tabáku ještě umělo i ve své zbytkové hodnotě dodat krvi řádný alkoholový pulz.
*
A v kopci zase nějaký běžec předběhl můj stín propojený s kolem, dítě jakési mě též předjelo, asi protože mělo přílbu, dokonce i rezatá kráska kolem nemilosrdně zafuněla. No, na kopci počkala, ale nějakého toho milostného souznění v omamném býlí vysazeném zemědělcem, který svůj kraj zná, a proto je věčně sjetej, se nedočkala, ani já se nedočkal, asi na to neměla náladu, a já se taky do érótových pastí nějak ne a ne vplést. Nu. Ale jako jinak tedy byla pěkná. Cyklistikou svaly pružné a líce zrudlé. Já se však radši než na její poloobnaženou hruď díval do mraků, které se nádherně seskupovaly do lákavých pro oko formací.
*
Ani stará žena před krámem neměla pravdu, když říkala, že se strhne bouře, některé staré ženy spíš své vědění hrají a v podstatě jsou to sklerotické strojky na otřepané průpovídky. A dokonce i nějaká Němka vypadla sem z éroplánu nebo odkud a optala se mě, zda umím engliš, pročež jsem ukázal prstem směrem k lesu a naznačil jí, že tam je teprve ten pravý lokál pro ni zbudován. Ale co.
*
Ves mých rodičů mě přivítala odérem z hřbitova, zamával jsem těm, kteří kropili hroby, a poslední úsek vyšlapal, i když byl do kopce. 
*
Před domem stálo pověstné červené žiguli 1300 strýce Mílka, a tak radši už nechám zapisování a jdu se věnovat polehávání a výchově syna. 



Poznámky k tomuto příspěvku
noa (Občasný) - 5.7.2004 > retro :-)
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.7.2004 > noa> proč by retro? doléhá na tě nějaké trauma či nějaké jiné neplechy, že hned retro? 
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 5.7.2004 > Tu posledni radku sis mohl odpustit...hi hi ho..:-)Jinak se ti povedla vymalovat kouzelna atmosfera obycejneho dne....kdy si nesportovec sedne na kolo....a vychutnava to pomale odpoledne i pomalou jizdu....:-)Dokonce je z toho citit, i jak to pivo chutna.....studene, nahorkle...krku vyprahnutemu zizni..:-)
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.7.2004 > Andulka> 

dobře, ať je po Tvém: poslední řádek jsem smazal, za to jsem si neodpustil snímek klášterního kostela...  (obec Želiv - Pelhřimovsko)

dnes jsem tam byl dopoledne zase, a před kostelem stálo asi šest dvoukol, zadní sedadlo vždycky patřilo slepým cyklistům obého pohlaví, pročež mi to přišlo pěkné, kterak se umějí hezky začlenit, a užívat si života, bez nějakých větších zábran...

 


<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 5.7.2004 > No vida. Když je člověk napitý, tak se lépe šlape.
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.7.2004 > fungus2> ano. alkohol je někdy rozradostňujícím, když to člověk nepřepálí... a nešlape se do pedálů o nic hůř než zcela bez vlivu...
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 5.7.2004 >






fajnová, jednoduchá,letní,odpočinková..
potěší, že umíš skloňovat (érótových pastí)
jen ten trošku krkolomnej závěr je jak ze školní slohovky (tak, Máňo, už nechám toho psaní a budu končit)

no nic, nechám toho žvanění a vytáhnu ze skříně své zaprášené shimano 24speed, které jest připevněno na mém krásném stříbrně metalickém předně odpruženém trekingovém kole ;-)







<reagovat 
Andulka (Občasný) - 5.7.2004 > me zase prijde pekne, ze prekonavas svoji vlastni pohodlnost a ta fotka je nadherna...:-)
<reagovat 
Andulka (Občasný) - 5.7.2004 > jeste me napadlo..."jdu se věnovat polehávání " ...ja tomu rikam "Jdu se valet"...:-) uznej Stando....neni slovo VALET SE, uzasny slovicko...:-)))Ja se zkratka nejradji ze vseho valim...:-))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 5.7.2004 > Andulka> 

no, já odpočinek taky nezanedbávám...  válení se je DOBRÝ! svatá slova!

dokonce si toho všimnul už i syn a postel pojmenovat na táta... a když se ho ptaj, co táta dělá, řiká hají... no... ale výčitky z toho nemám, lidi, kteří jen pracujou a neznaj v klidu pouvažovat, poležet, nějak nechápu...


<reagovat 
pavson (Občasný) - 6.7.2004 > Jo, Stanislav zná život vychutnávat. Sklerotické strojky na otřepané průpovídky, to si musím zapamatovat
Body: 5
<reagovat 
Chliv (Občasný) - 6.7.2004 > jsi typický vesnický týpek tělem i duší, jenž se omylem narodil v praze, nebo tam jen žije. Hezká čeština. Mile až krátce úderné. Čtivo svižné a povzbudivé. Hezký kousek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 7.7.2004 > pravdu má emmet....i mě to zcela uchvátilo a donutilo prohlédnout svého 24 spýďáka.....a pokusit se nahustit mu pneumatiky, ale k výjezdu jsem se již nedostal...příjemný zápisek vonící létem a klášterní dvanáctkou....)
Body: 5
<reagovat 
Monty (Občasný) - 8.7.2004 > Úžasné, skvělé, jedinečné, Stanislave, jsi nejen velký bicyklista, ale i velký umělec... především velký umělec!!!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Max Bubakoff (Občasný) - 7.7.2004 > omluva, třináctkou...ubíral bych tomu sílu, tak přidám i dé...úplně sem se zasnil......
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 8.7.2004 > quentinbubakoff> byl to nápoj tmavý a temný a silný a vůbec, den poté jsem radši věnoval se desítce, klášterní pivo není pro laiky a amatéry... hi hi
<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 8.7.2004 > stanislav> docela věřím, taky jsem se jednou zatoulal do jedné špeluňky na Rajské zahradě a tam týpek hodně podobný panu F čepoval světlou patnáctku, věru, toť expert level....po čtyřech ze mě byl filozof....
<reagovat 
RottingZERO (Občasný) - 8.7.2004 >
Body: 5
<reagovat 
Vilda (Občasný) - 9.7.2004 > Super!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
delikt (Občasný) - 14.7.2004 >

Kurňa, taky bych vytáhla, kdybysem měla co.. Kola ni otce nemajíc, odkázána jsem jest na turistiku pěší...

Zápisek malebný, poetický..


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
zpátky   
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 105 106 108 (109) 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 155 158 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter