Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Jen tak zbůhdarma z kolekce Zápisky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 27.6.2004 (08:28:43)
Pokračování>

 

 

 

 

zdálo se mi o lítání, letadélko s několika málo sedadly bylo vypuštěno z gumového praku, posádka věčně remcala, let však probíhal bez zádrhelů, po přistání se běhalo bludištěm a mladý hoch se měl stát vrahem všech a korunován na krále labyrintu i přes svou dozajista nevyspělou letoru mladistvého delikventa...
odlet z této zneklidňující oblasti byl odložen a všichni se zachumlali pod peřinu...

Jen tak zbůhdarma

zakomponuj ty svý podivně znejisťující komplexy, co tu rašej jako houby v černobylskejch lesích, nějak nechladně nepořádkumilovně do egonevycentrovaný struktůry svejch již opotřebovanejch nervovejch drah, rádo by se zvolalo zde, kde místo šumivé síly lesů notně vrávoraj opilci a jiné zhůvěřilosti potácí se ve větru, vše spojeno nepochybně sítí oskar tele nova blesk s úpadkem strašnické planiny....

a jaký komplexy? je mezi nima i pozitivní mateřskej a pozitivní otcovskej? nebo negativně hozenej je některej z nich? a neni v podstatě větších muk vydrápat se z laskavýho lůna, než bejt vržen tebe potvrzující silou nedirektivně vůči tobě naladěné rodiny do dalších nástrah bytí, rovná se nemít v makovici guláš a kynuté duchny pruhované?

a co je lepší? tlumit stále rozkmitanou konstelaci pod nad a jiných já nejá ty my či dalších fantazijních kousků psýchy a být pak zjevně unaven a neschopen delší akce, žádající si člověka celého, či zcela bez debatování o tom "proč" prožívat věčný výkruty mezi skepsí a jásavým pobytem, což v důsledku nervstvo vytluče takovým způsobem, že nezbyde nic jiného než se vypnout? z á se stává bé a z bé vznikne á, ovšem to nesmí svádět k odevzdanosti a bezvýchodnému nepřijímání kterékoliv varianty, dalo by se si poradit...

a ta babička ukazuje fotku vnoučka z Austrálie a ten pán tak hezky škemrá, že ani onen tydýtek, jenž měl být řádně proplesknut, nedožije se přislíbené sladké pomsty za své do nebe volající kverulantství a snahu potupit tvou osobu na vyšších místech, vždyť i pani vedoucí, která ví své, se i tak jaksi tváří, že chápe tvůj mírně pokleslý smysl pro humor, když se těm vejrum pošklebuješ... ovšem asi má strach oprávněný o kvalitu tebou poskytovaných služeb, což může být i kýmsi chybně uvažujícím vysvětleno jako sabotage, od čehož se odvozují různé pušprnágle prémie fuč a jiné taškařice bohapustně materielní...

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
delikt (Občasný) - 27.6.2004 > .. a ď! :)
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 28.6.2004 > Fakt totem upadá, :-))))))))))) Stanislav Veliký až Blahodárný pouze tři rozumné čteňour(k)y? :-)))))))))))))))) Ojojojojojojojojojojoj
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.6.2004 > Luk Malér> no ono je vůbec zázrak, že se vyskytne aspoň jeden čtenář takovejhle ve své podstatě egomanickejch nesmyslů... a pakliže i ten zhyne, bude se strašit v prázdném virtuálním prostoru a pohrávat si s vlastní ozvěnou... chi chi...
<reagovat 
al dente (Občasný) - 27.6.2004 > uvědomuješ si, že máš vysvětlivku téměř tak dlouhou jako samotný text???  vytanula mi bývalá kolegyně, která dávala delší reflexe než klientské hodnocení...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.6.2004 > al dente> já miluju vysvětlivky, kdyby bylo po mým, tak je jich všude jak máku... aby bylo jasno!!! hi hi
<reagovat 
delikt (Občasný) - 27.6.2004 >

.. a není lepší mít IQ průměrný automatický pračky??? ...

neveselo truchlivo? :)

Pěkný zamyšlení. V odstavci o pozitivních komplexech sem sice trochu zabloudila, ale pro celkový účinek je to myslím zanedbatelné..


Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 27.6.2004 > delikt> trocha osvěty:

Verena Kast: Otcové – dcery, matky – synové

O pozitivním mateřském komplexu:
Lidi s původním pozitivním mateřským komplexem většinou provází heslo: žít a nechat žít, pokud možno dokonce užívat si a nechat užívat. Život je v pořádku, oni sami jsou také v pořádku, dokonce ještě mnohem více, jsou zásadně obohacením života. S důvěrou se světu otevírají, očekávají dobro a často také dobro sklízejí. Vždycky to nějak dopadne, je věta lidí s tímto komplexovým vlivem. Toto spoléhání se někdy může změnit v lenost, v postoj samozřejmých nároků vůči druhým. Vedle toho mají smysl pro teorie, jež zohledňují celek. Určováni zkušeností, že se o ně život stará jako Velká matka, mají tito lidé většinou vztah k hmotě nezatížený křečovitostí. Uspokojování jejich potřeb je pro ně přirozené a také nezacházejí nijak zle s hmotou. Vykazují blízkost ke smyslovému světu. Protože jsou blízko nevědomí a mají k němu důvěru, jsou většinou kreativní a obdaření bohatou fantazií. Mívají velké tvůrčí schopnosti, které však nebývají vždy realizovány. Aby se ideje převedly do reality, je třeba vytrvalosti, frustrační tolerance, určité formy agresivity a schopnosti přinášet oběti. Jestliže se jáský komplex nemůže vymanit z původně pozitivního mateřského komplexu, pak si tito lidé vybudují nejisté jáské hranice. V tom případě jsou také ohroženi průlomy pudů v nejširším smyslu. Lidé s tímto založením jsou přátelští, obdarovávající, schopní vcítění, když jim to vyhovuje. Milují harmonii a oceánský životní pocit, ve kterém je patrná spojitost se vším a je zrušena odlišnost lidí, lze ve vzájemnosti sdílet hojnost života a s ní přesvědčivý erotem nesený pocit my.
Původně pozitivní mateřský komplex dává lidem pocit, že jsou dostatečně dobrým já v dostatečně dobrém světě, pocit nezpochybnitelného oprávnění k existenci.
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 27.6.2004 > stanislav> ahá.. oprava, není zanedbatelné.. :)
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.7.2004 > delikt> přidal jsem ještě ilustrační foto, tak tě na to nenápadně upozorňuju, abys o tu nádheru nepřišla... náhodou... hi hi hi
<reagovat 
 delikt (Občasný) - 7.7.2004 > stanislav> Dik za avi! :)) nádhera to je, především ten dyjalók.. blebleble!
<reagovat 
Pierre Bosquet (Občasný) - 28.6.2004 >

zajimava a znepokojujici alegorie...mimochodem byt rozumnym ctenourem znamena dat pet a de?


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 28.6.2004 > peetea> jj, světem vládnou nevděční, nerozumní čteňouřci z upadajícího hnoje...........
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.6.2004 > peetea> 

Vůbec ne. Smajlíci nezahovořili, výraz "Stanislav Veliký až Blahoslavený" nic nenapověděl?


<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.6.2004 > quentinbubakoff> jo jo, nic neni, co bejvávalo, hi hi...
dokud však ze tmy vynořuje se kouř v ikonce qb, do té doby se dá počítat s tím, že aspoň jeden to tu docela žere... hi hi
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 29.6.2004 > Luk Malér> 

to su rad, takze se muzu pocitat mezi spravnacky ctenoury :)))))) to vis, ja nerozumim smajlikum, ty nerozumis poznamkam bez nich...posledni nase rozprava nenapovedela? :)


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 28.6.2004 > stanislav> jj, nebudu už v tomhle rodinném koutku prudit....
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.6.2004 > peetea> Včera jsem dostal vot Bubáka takovej kouř, že sem obezřeten. Tak to mi spad butásek ze srdíčka. No ale zas tak móóóóc spravňackej čteňour nejsi, dyšs nedal Megastáníkovi, ani bobek.... ;-))))))))))))))))) (sakra chyba, ty vlastně neumíš ty smajlíky - no nic necham pro jiný....) - te seš spíš takovej čteňouch - jenom... ;-))
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 28.6.2004 > quentinbubakoff> jakej rodinnej kroužek, to cheš říct, že sme s Lukýnkem manželé? či jinak pokrevně spřízněni? :o)
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 29.6.2004 > Luk Malér> 

snad pochopis, ze cloveku, kterej me ma za kokota, maco a blba a rad by me videl v prdeli, mi je trochu zinantni podkurovat nejakejma bodama a doporucenima :)) uz takhle jsem se trochu zdrahal, ale rek jsem si, ze kdyz uz hodnotim jiny...


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.6.2004 > stanislav> No je s to profláklo... (jo, tohle je vtip, jakože vopravdicky vtip)
<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.6.2004 > peetea> 

No jo v tomhle to vy redaktoři máte blbý. Profesionální etika prostě nedovoluje někoho fakovat jen proto, že se s nim nemam rád. To si frajer, že něco napíšeš. Ale nedivim se ti, že neadoruješ. 

To kolegové z poesie mě už ani nečtou (úsměv), přečte-li jeden, nenapíše ani ono obligátní: "Zajímavé," a nedat ani hovno, teda bobek.


<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 29.6.2004 > Luk Malér> 

Ja myslim, ze v tomhle jsme se Standou na dobry ceste dohodnout se. :)) Nevidel bych to jako nejaky frajerstvi, proste mi v tu chvili prislo blby neco nenapsat, kdyz uz jsem to precet...spoustu slabejch veci taky prechazim bez poznamek...tady uz mi to lehce blby prislo...a ta adorace tam je, je byla vylozena jako provokace...hehe...a v ty poezii prece jen bude nekdo, kdo cte a hodnoti i svy nepratele...si myslim, nesleduju :)


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 29.6.2004 > peetea> No Kellína tam vopčas něco foukne, ale jinak - hele to neni stížnost, spíš se bavim.
<reagovat 
 Pierre Bosquet (Občasný) - 29.6.2004 > Luk Malér> jasny, nehystercim, jako stiznost neberu
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 4.7.2004 > Luk Malér> 

jsem to švihnul do svýho oblíbenýho schizofrenního černožlutýho zabarvení... hi hi...

ten explorer (jsme na chalupě, kde jest pičítač po synovcích) přeci má svý výhody, když tenhle nablblej totem si s ničim jinym netyká.


<reagovat 
 Luk Malér (Občasný) - 7.7.2004 > stanislav> vida tě dobře ty hohohoho
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
0 0 1 5 35 37 45 47 72 79 80 90 91 93 96 97 100 101 102 103 104 (105) 106 108 109 110 111 113 114 118 119 120 128 133 146 148 149 150 151 152 154 155 158 159 161 182 185 194 197 202 205 206 212 214 215 216 217 218 219
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter