Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci PAVUČINY SNŮ z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 22.8.2011 (11:21:45)
následující v kolekci>


Leodegrance (Občasný) - 29.8.2011 >

Jsem možná nepoučitelný, ale já na Totem stále ještě chodím kvůli poezii, byť nemusí vždycky jít o High Poetry, Poezii s velkým P. A celkem logicky mě krapet rozčiluje, když se čtenář musí prodírat záplavou nevalných textů, aby se dostal k něčemu hodnotnému. Zvlášť když tuctové (dle mého názoru) veršovánky doprovázejí jalové (opět dle mého názoru) komentáře, v nichž se grafomani (znovu dle mého názoru) navzájem poplácávají po ramenou.

A díky tomuto názoru na věc možná patřím k Namyšlencům s tváří omotanou pavučinami...

 

Přesto si ale uvědomuju, že máme všichni stejné právo sebevyjádření. Tudíž mi nezbývá než to přijmout a vybrat si server nastavený tak, aby co nejlépe vyhovoval mým kritériím. Například pravidlo jen jednoho příspěvku denně považuju za velmi prospěšné...

Mimochodem, čtenář pipina kožená tu zmiňuje položení literry. Cožpak ten bohulibý server už nefachá? Svého času jsem tam byl vyhlášen veřejným nepřítelem...

 

A co se týče tvého posouvání se kupředu, já osobně bych zapracoval na osobitosti a autentičnosti.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Leodegrance
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 (47) 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter