Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí Procházka smrti z kolekce Povídky
Autor: stanislav (Občasný) - publikováno 26.10.2003 (00:56:30)
další>

 

 

Žila byla kdysi v horách partička vrahounků. Spolu jedli, spali, pracovali, veselili se.

*

Měli taková pravidla. Kdo je porušil, ten předstoupil před společný soud. Nemohl se vymluvit na nějaké zaváhání, slabost, nemoc, potíže v lásce, rodině nebo něco takového. To si měl rozmyslet předem, když chtěl žít s vrahounky, tyhle věci.

Mohl se ale obhájit.

U soudu v kruhu seděli, různě hráli různé role, soudci vlezli obžalovanému do hlavy. Stali se jím, na chvíli. Když soud neuznal odsouzeného vinným, nic se nedělo. Prominuli si to. Viník všem taky musel odpustit.

Když ale soud uznal vrahounka, který pochybil, vinným, musel to přijmout.

Soudci stáli s luky v řadě a provinilý vrahounek odcházel po chodníčku smrti. 

Někteří vystřelili do vrahounkových zad. Jiní sklonili zbraň. To podle vrahounkovy chůze smrti.

Buďto vrahounka zabili, když šel špatně, nebo jeho síla přemohla střely a střelce.

Vrahounek, který musel jít po chodníčku smrti, se nikdy mezi vrahounky nevrátil. Buďto byl mrtvý, nebo odešel na jinou horu.

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Max Bubakoff (Občasný) - 26.10.2003 > morytátíček:o)))
Body: 5
<reagovat 
Mildouch (Občasný) - 26.10.2003 > :-)
Body: 5
<reagovat 
fungus2 (Občasný) - 26.10.2003 > No tak to je velmi originální.
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2003 > fungus2> neni to originální, je to od indiánskejch šamanů přejatý. šlo o indiánský bojovníky a jejich "Männerbund"
<reagovat 
hajka (Občasný) - 26.10.2003 > hlasy se perou v hlave, soudci vlezli obžalovanému do hlavy....
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2003 > hajka> vtip je v tom, že i obžalovaný hraje roli soudce, je to tam hodně vzájemný, jen soudců je vždy víc, jde o kolektivní duši.
<reagovat 
Petr Vaněk (Občasný) - 26.10.2003 > chocho, to vypadá jako záznam snu:o)))  řadím si vrahounky ke Smrťounkovi;o)))
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2003 > Petr Vaněk> se snem to souvisí, ty soudci jsou svým způsobem snový tělo, takový to rozprostřený do všech stran, a chůze smrti je chůzí snovýho těla hlavně, realita se pak od těhle siločar odvíjí.
<reagovat 
Monty (Občasný) - 26.10.2003 > Chůze smrti. No, tak to je velmi originální.
Body: 5
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 26.10.2003 > Monty> 

chůze smrti není můj termín, ech...

normálně se to používá v praktikách šamanskejch... (třeba Castaneda, Mindell)


<reagovat 
Yfča (Občasný) - 27.10.2003 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
MZF (Občasný) - 27.10.2003 >

Tuhle pohádku bych svým dětem nikdy nepřečetl, ale sám jsem si přelouskal rád. Opravdu zajímavé čtení.


Body: 5
<reagovat 
BlueSky (Občasný) - 27.10.2003 >

Hodně náročný.Děsivý. Nadějný. Jiná hora, hm.

 

Někteří vystřelili do vrahounkových zad. Jiní sklonili zbraň. To podle vrahounkovy chůze smrti.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Luk Malér (Občasný) - 29.10.2003 > Dobrej minimálek
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 5 6 9 10 31 32 38 (43) 45 49 50 54 55 57 59 60 60 61 64
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter