Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 13.5.
Servác
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Oholená tvář z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 2.6.2008 (00:32:37)
následující v kolekci>


 Bajata (Občasný) - 2.6.2008 > Karel M. a Skold> JOOOOO ...já zase obdivuju hulváty. Zvláště takový..co mají chytrý kecy a ... na ... !!! Předpokládám, že víš, Co místo těch teček má být. Občas se tomu říká,,sedmikráska,,.
Můžu ti říct, že z tebe a ze tvejch blbejch keců mám šízu jak ... nic většího prostě neexistuje.Věřím, že se raději ničeho nedopátráváš. Nejsi toho schopný. Máš akorát kecy . Kdyby jsi pátral..byl by jsi asi hodně překvapený..NEPŔÍJEMNĚ !!! Vůbec bych se nedivil, kdyby jsi byl nábožensky založenej. A zvlášť z jisté církve. Tam jsem takových ,,inteligentů,, poznal víc než dost. Napadnout a nevysvětlit ...držet...(ehm..) pusu a tvářit se jak mistr světa. To je jediné co dovedeš. Nikdy bych se nesnížil k tomu, abych ti tohle napsal, ale to, jak jsi hovořil s Michell, naprosto svědčí o tvé inteligenci .. a je mi odporný, že jsem se musel snížit do takovéhoto bahna, a vůbec ti odpovídat. Myslím, jsem přesvědčen, že Michell nesaháš ani... ,,,Kotníky má příliš vysoko na to, aby jsi tam vůbec dohlédl. Být tebou, změnil bych pseudonym. Myslím, že napovídat ti není nutné. A bylo by to asi zbytečné. Lidé, kteří nosí svůj nos takhle vysoko, mají velmi malý mozek. Promiň, ale jdu se opláchnout. To bahno příliš smrdí. Přeji hodně úspěchůů LITERÁTE !!!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 (4) 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter