Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 11.5.
Svatava
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí T E R O R I S T I C K É Ú T O K Y - H R O Z B A ... N E B O D Ů S L E D E K z kolekce Vyznání
Autor: Bajata (Občasný) - publikováno 5.10.2010 (20:36:51)
další>


 Bajata (Občasný) - 12.10.2010 > dr. Wojtek> Díky za názor. Muslimové už skutečně tvoří velikou část obyvatelstva.
Je ale zvláštní, že to nejsou jen rodilí muslimové, ale k Islámu se začíná hlásit stále více lidí evropské národnosti. Podstatnou část tvoří ti, kteří odešli od křesťanství.
Osobně si myslím, že ,,dojetí" naší civilizace není otázkou rozvoje islámu, křesťanství, budhismu či jiného náboženství.
Myslím si, že z veliké, možná převažující části je to otázka morálního jednání každého člověka a schopnosti každého jednotlivce domluvit se na společném kompromisu tak, aby byly spokojeny obě strany.
To se přenáší na vedoucí politiky i představitele různých náboženství, zastupující a jednající ve jménu národa a lidstva.
Jenže to je asi pravděpodobně nemožné, protože to by každý člověk a zvláště vedoucí představitelé, museli popřít a bojovat se svojí vnitřní lidskou podstatou.

Lidskou podstatu jste možná nevědomky vyjádřil svými slovy:

,, Kdyby muslimové měli v rukou to, co zatím má západ, tak už nás dávno nahnali do moře."

(myslím že zde záleží jak kteří muslimové)

A dále: ,, proč mají teroristé sedět na největších ložiscích ropy?"
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Bajata
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
1 2 4 4 5 6 7 8 9 10 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 (30) 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51
   další
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter