sadaf (Občasný) - 23.2.2010 > Přeprava kněží, dle mundúru vezoucí se osoby. Ale bohužel nejsem v oblasti náboženství natolik zběžný, abych hádal ve které oblasti či dokonce ve kterém státě. I když chápu, že pro některé (písk) to může být nápověda dokonalá
Já spíš tápu odkud a kam jsou přepravováni
Fotka krásně prostorová, ta skála vlevo je jako namalovaná....
P.S. Ale to vínko bych si kurňa dal....
Body: 5 <reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 25.2.2010 > xmark> " ... -samozřejmě, je to tak... ... .. ;... -"sadafovi" případně poděkuj za malou nápovědu... .
Co se týče výhry, napiš mi třeba na mail, odkud seš (( ...-já su z Brna... )), apod. (( ...-Tvé účasti na akcích Totemu např. )), a nějak to snad vymyslíme ... ; ... -etc. .
... -tušil jsem, že "tato hádanka" bude brzy "rozlousknuta", "...musím" vymyslit nějakou "specialitu" pro "č. 3"...; ... .. .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 14.2.2010 > " ...-připomínám: "...-hádanka č. 1" z kolekce Turecko 2009 -vítěz "Jafa"
(( viz
http://www.totem.cz/enda.php?a=254944, http://www.totem.cz/enda.php?a=258596, publikováno 5.2. ))
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 25.2.2010 > jaxxana> "...-ale Ty si to nějak
"nedobře" pamatuješ ... ; ...-bylo to 5 v českých, ale 5 "melounů"... ; ...-a to by Tě potom "ta výhra" přišla "pěkně" draho... ; -... .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 2.3.2010 > xmark> "...-"sraz" v "podpálavském" sklípku (( ...-sklepě, řečeno "přesněji"... )) by zase takový problém nebyl. otázkou je, kolika lidem by se chtělo přijet na "divoký" jihovýchod... :).
...-"klidně" bych celou akci vzal na svá bedra, ale termínově bych to bohužel neviděl reálněji než při skorém podzimku... ...-což by ovšem mohlo mít zase tu výhodu, že by již mohlo býti "období burčákové" ... ... -a to mimo jiné znamená, že přibyvší by mohli alespoň symbolicky zakusiti, i co obnáší práce na vinohradě..., -...i když zrovna-..., ...-k jejich "...štěstí"-..., právě "ta z nejmilejších" ...-etc.; ... .. .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 25.2.2010 > Mbonita> "...-je to tak, "bohužel", ale nepolevuj,,, ... ...-a až "téměř každý"
vyhraje ... -nebude-li jiné příležitosti- ... ...provedeme potom třeba totemácký "Pálavský sraz"... ; ... .. .
."
<reagovat
Zeanddrich E. (Stálý) - 2.3.2010 > Mbonita> "...-také jsem "prolezl"... ...-ale fotky jsou "všelijaké", mohla bys
sem nějakou třeba "pověsit" Ty... ... ?; ... .
."
<reagovat
maxima gali (Občasný) - 29.4.2010 > toto je zaber z filmu ukradli torzo jupitera
a splhaju sa (mnich, ci ako sa to tam volaju) na skalu do tych cirkevnych obydli, kde su ukryte zvitky z mrtvveho mora
myslim ze na svajciarskych kopcekoch, ci kde tie kopce su, v tom fime bolo kde su
<reagovat